BÖLÜM-7-

13.1K 281 2
                                    

4GÜN ÖNCE

Nişan... Kaçtığım herşeye tekrar geri dönüyordum. Pes etmeyeceğim anlamıştı. O grupla kalmaya dayanabileceğimi anlamıştı. Ve son yol zorunda bırakmıştı. Aleksy amacına ulaşmıştı haklıydı gecenin sonunu beklemem konusunda kesinlikle haklıydı. Onunla evleneceğim konusunda kesinlikle haklıydı. Parti bittiğinde tebrikler için Aleksyle el ele insanların iyi dilekleri ve sahte mutluluklarını kabul etmiştik. Büyük bir sessizliğe gömülmüştük ikimizde. O amacına ulaşmanın zaferini bana saygı göstererek sessizce kutluyordu bense, düşünmeyi bırakmış sadece zamandan temenni bekliyordum. Sonunda parti bittiğinde Aleksy beni de yanında götürdü. Türkiye'deki evine geçtik. Şaşalı bir evdi ya da saray. Oldukça büyüktü çünkü o rahatına düşkün biriydi herşeyin elinin altında olmasından hoşlanırdı. Rusya'daki evine gitmesemde gidenlerden duyduğum kadarıyla mükemmeldi. Kusursuz. Büyük. Odasına yönlendirdi beni birlikte kalacaktık bunu istiyordu. Sessiz bir istek.

Elime bir kıyafet tutuşturdu, saten bir gecelik mor renkte sabahlığıyla birlikte. Üstümü değiştirdiğimde yatağa girdik ikimizde ilk başta sessizli dinledik ve sonra ben onu.

"Pişman değilim. "Bir süre daha sessizce bekledi. "İnan Angel hiç pişmna değilim. Sana mutluluk vaat etmem senin elinde olan şeyler ben bencil bir adamım kendi mutluluğum için senin mutsuzluğunu göze alırım. Öyle ki acı da çeksen mutsuzda olasan hepsi benim yanımda olmalı bebeğim. "Belimden tutup beni kendine yasladı başını boynuma yaslayıp kokumu çekti. "Kimsenin senin kokunu solumasına izin vermem. "

"Sus"dedim en son sert bir sesle. "Sus artık. Seni istmediğimi bildiğin halde beni yanında tutuşun çok acizce. Senden kurtulacağım duydun mu beni? Sonunda ölüm olsa bile. "Bir kahkaha çalındı kulağıma erkeksi hoş bir kahkaha.

"O kadar hırslı ve sertsin ki buna bayılıyorum fakat bebeğim beni zorlamamalısın çünkü ben masum seven bir adam değilim acı veririm. Anlıyorsun değil mi. Şimdi sus ve uyu yarın bana taşınacaksın. "Kafamı hızla geriye çevirdim.

"Saçmalamayı kes ben olduğum evde kalmaya devam edeceğim ve sen de Rusyaya döneceksin. "Bu lafımın üstüne eli geceliğimin toplanmış eteğinin altından vajinamma kaydı. Kilotumun üstüne parmaklarını bastırdı.

"Çok sıcaksın. "Parmakları sertçe dolaşırken elini ittirdim. "Bu yaptığımı umursamadan kulak memesi dudaklarının arasına alıp emdi dilini gezdiridi yavaşta dişlerini geçirdi ve en son acı verici bir diş darbesi.

"Angel sözlerimden çıktığın her an düğünümüzü daha erkene aldığımı bil isterim. Her ne kadar ben bundan hoşnut olsam da senin hoşuna gideceğini pek sanmıyorum. Şimdi o dudaklarını bana yaklaştır hayatım. "Dişlerimi sıktım. Ben itaatkar bir kız olarak yetiştim babama karşı çıktığım ilk şeydi ve bu da başarısız sonuçlanmıştı. Şimdi babamın benden istediği şey bu adama hem itaat etmem hemde ihanet etmemdi. İhanet. Annemin Ruslarla ilgili planı kabullenmem ve nişan açıklaması. Hepsi beni acımasız bir sonsuzluğa sürükleyip istedikleri gibi davranmamdı. Bende kabullenirdim. Sonunun nasıl biteceğini bildiğim bir yola yine de girerdim. Sakince başımı ona çevirdim dudakları aceleci bir şekilde dudaklarımı istila etti. Sert bir Fransız öpücüğü. Geri çekildiğinde gözlerini açmadan beni kollarının arasına aldı göğsüne yatırdı. Gözlerimmi kapattım zaten uyku düşkünü bir yapım olduğu için kısa sürede uykuya daldım.

***

Sabah uyandığımda yatakta tektim. Dünkü elbisemi giyinip aşağı indim. Mutfağa girdiğimde bir aşçı ve hizmetliler yemek hazırlamakla uğraşıyordu. Beni gören kız hizmetli hızlıca yanıma adımlayıp bozuk Türkçesiyle konuştu.

"Efendim kahvltınız hazır beni takip edin lütfen. "Peşinden ilerledim mutfaktan çıkıp biraz ilerledikten sonra eski olduğu belli olan dev iki tarflı tahta kapıyı açtı geçmem için. Girdiğimde olduça büyük bir masanın baş köşesine hazırlanmış kahvaltılıklır vardı. Bir duvar tamamen camdan bu mülke ait yapay bir göl ve bolca ağaçlandırılmış orman havası veren bir manzara karşıladı. Masaya ilerleyip sandalyeye otururken konuştum.

"Aleksy nerede? "Kız servisi yapmaya başlamış bir yandan da soruma cevap veriyordu.

"Efendim o şirkete geçti sizde kahvaltınızı yptıktan sonra eski evinize gidip eşyalarınıza alacakmışsınız araba dışarıda hazır bekliyor. "Sessizce yutkundum yine istediğim olmamıştı.

"Tamam odamdan telefonumu getir lütfen. "Kadın sessizce kafasını sallayıp koşar adımlarla çıktı yemek salonundan bende yemeğime başladım. Aç olmaktan nefret ederdim çünkü yemek yemek sevdiğim nadir şeylerdendi. Yemek bitince evden çıkıp arabaya bindim ve eski evime gitmeye başladım.

Hayatım yoldan çıkmış bir araba gibi taşlı yollardan kurtulmaya çalışıyordu fakat ne kadar süre daha yola pes etmeden devam eder bilinmez.

MAFYA(BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin