BÖLÜM-9-

15.7K 262 10
                                    

Sahte-gerçek, mutlu-mutsuz. Her şey bir birine karışmış. Şeytan kötü ama insanlar daha kötü. Erkekler acımasız ama kadınlar daha düşman. O saniye binlerce insan öldü ve yerine yenileri geldi. Dünya bazı düşmanlarından kurtuluşun sevincini yaşayamadan, yeni doğanların hayata gelişinin zevk çığlıkları karıştı. Dünyanın en büyük düşmanı insan. Dünyaya mahkum olanda insan. Bilinmez semtlerde, şehirlerde, ülkelerde, kıtalarda kimi ölümün hüznüne ağatlar yakarken kimi yeni doğanları kahkahalarla karşılıyordu. Dünyanın acı düzeni biri ölür bini doğar.

Bugün geçekçi sahteliklerin gölgesinde bir tiyatro sergiliyordum. Adı MUTLULUK. Seyircilerin bu sahteliğe o kadar inanmış ki gerçekten ayırt etmeye gerek bile duymuyorlar. Yanımda yılların ustası babam. Belkide şu an burada ki en gerçek kişi. Aleksy. Zaferinin haklı keyfinin nahoşluğu vardı üzerinde.

Üzerimde bir elbise, sanırsın prenses.

Yüzümde bir gülümseme sanırsın gerçek.

Parmağıma takılan bir yüzzük sanırsın kelepçe.

İnsanlar, ben ve insanlar. İçimde bir sıkıntı. Yeni oyunumun uzun sürmesinden rahatsızlık duyduğum başlıca can sıkıcı olaylar silsilesi.

Yanımda elimde bir adam Aleksey. Zeki bir adam ve ben zeki ve duygusuz bir kadın. Aleksey'nin tek kaybı. Zevkleri uğruna verdiği savaşta insanları küçük görmek. Sanıyor ki beni tanıyor. Ben bilinmezlik çukurunun müdavimi. Beni benden başka kimse bilemez. Ama o bunu bilmeden kendini kandırıp duruyor. Oyununun en zevkli yanları.

"Angel dilerim ki sonsuzluk sizden yana olur. Mutluluğunuz sonsuzluk olur. Ve sen Aleksey en değerli mücevherimin yeni koruyucusu. Ona iyi bak. Beraberliğimiz kutlu olsun evlatlarım. "Babamın göz yaşartıcı bir şekilde duygulu konuşması herkeste tatlı bir baba evlat sevgisi bırakmış alkışlar havada uçuşmuştu. Sayın kayın babam Piotr parmağımıza nilan yüzüklerimizi geçirip bizi benzeri bir duygulu konuşmayla kutlaması. Aleksey bu sefer söz aldı. Sustum ve dinledim benim sahnem daha gelmemişti.

"Misafirlerimiz, ailem ve sevgili müstakbel karım. Bu günün önemini inanın anlatacak kelimeler bulsam susmam konuşurum. Ancak yok. Şu anı bu huzuru anlatacak hiçbir kelime yok. Burada bulunduğunuz bu özel günde bizi yalnız bırakmayıp geldiğiniz için teşekkürler. Ve sevgili müstakbel karıma benim gibi huysuz bir adamı hayatına aldığı için teşekkürler. Beni dinlediğiniz için teşekkürler. "Ve sahne benim.

"Ah sayın misafirlerim, ailem ve Alekseyin de söylediği gibi müstakbel eşim. İlk olarak evet Aleksey senin gibi ihtiyar ve huysuz bir adamı hayatıma aldım. Ya da kendisi hayatımda kendine kocaman bir yer açıp bir anda baş rolü kaptı. "Etrafta atılan kahkahalar ve muzip bakışların bitmesini bekledikten sonra konuşmama devam ettim. "Hayatıma misafir değil sahibi olarak giren Alekseye teşekkürler. Aranızda neden bu kadar genç yaşta evlendiğini düşünenler vardır. Dedim adam ihtiyarlamadan kapayım yoksa senin işin iş kızım. bildiğiniz üzere Aleksey çok yaşlı ve ben lanet olası ve ve güzel bir kadınım. Her neyse konumuz Alekseyin yaşlı olmasıydı değil mi? Kendimi övmekten hiç hoşlanmam. "Yeni bir kahkaha tufanı. Yanımda ki Alekseyin muzip bakan gözleri eğlendiğini açıkça belli ediyordu. "Konuşmam gittikçe uzuyor ben teşekkürlerimi ileteyim keyfimize bakalım. "Masamıza ilerlediğimizde babam adımladı yanımıza.

"Barut kızım sana hediyemi vermek istiyorum. Miami'den uzun süredir istediğin yazlık. "Deyip elime bir kutu tutuşturdu. Kutuyu açtığımda pembe tüylü anahtarlığıyla bir anahtar. Gerçeği söylemek gerekirse babamla çok benzerdik. Saygıda duyardık. Bu dünyada kaybetsem zorlanacağım insanlardan ilkiydi babam. Sadakatimin sonsuz olduğu insan.

"Teşekkürler baba beni çok fazla şımartıyorsun. Alekseyden aynı ilgiyi görmezsem huysuz bir kız olurum bilmiş ol. "Aleksey keyifle elini belime sardı.

"Endişeniz olmasın Azat bey. Kızınız emin ellerde. "

"Emin ol benim endişem kızıma değil sana Aleksey. Bu cadıyla baş etmek çok zor. "

"Sizin bir atasözünüz vardı. Im gülü seven dikenine katlanır. Ne yaparsınız bu ihtiyarın bu yaştan sonra çekilecek çilesi varmış. "Şakayla elimi koluna geçirdim. Yaşlı olduğunu kabullenmeside bir şey ne diyelim.

Aradan uzun süre geçmiş insanlar tebriklerini sunup gitmişlerdi. Bizde bizim için hazırlanan arabayla eve geçiyorduk. Eve ulaştığımızda yalan olmasın çok yorulmuştum. Gittiğim görevlerde bile daha az yoruluyordum. Odaya ulaştığımızda kendimi yatağa attım. Alekseyde kravatını gevletip çıkarırken yanıma adımladı. Beni ayağa kaldırıp ellerini kalçalarıma yerleştirdi.

"Dinlenme işini sabaha saklamalısın sevgilim çünkü bu gece çok yorulacaksın. Bu ihtiyar adam seninle deli gibi sevişecek. "Dudaklarımda son bulan kelime.

Evet arkadaşlar diğer bölüm +18 yaşı tutmayan veya rahatsız olan arkadaşlarımız o bölümü okumamasını tavsiye ederim. İyi okumalar.

MAFYA(BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin