BÖLÜM-12-

8.4K 225 24
                                    

Bir şarkı bıraktım belki dinlemek istersiniz şu aralar favorimde.

Bir şiirle başlatalım bu bölümü. Hatta bütün bölümleri. Bu bölümlük şairimiz Atilla İlhan-Aysel Git Başımdan olsun.

Ayşel git başımdan ben sana göre değilim
Ölümüm birden olacak seziyorum.
Hem kötüyüm karanlığım birazda çirkinim
Aysel git başımdan istemiyorum...

İlk dörtlük benden devamı sizden olsun biz bölümümüze geçelim.

Ah bu arada bölümde ki konuşmalar Rusça

Ellerimi trabzanlardan kaydırarak merdivenlerden aşağı inmeye başladım. Topuklularımın sesi gür bir şekilde geniş alanı kapsıyor ses yankı yapıyordu. Aleksey'in ailesi gelmişti, şimdi ise tanışma vaktiydi.

Adımlarımı salona doğru ilerlettim her adımımda bir güç, bir özgüven, bir küçümseme vardı. Her adımımda benliğime bencillik kattım ve bir ben var ettim. Salonun önüne gelince çift kanatlı kapıyı ittirip içeri girdim. Yeni hayatlardan rol çaldım.

İki tane oğlan çocuğu, bir kadın, bir adam ve Aleksey. Sıkça göreceğim yüzler. Piotr ve Tatyan torunlarını ortalarına almış oturuyorlardı. Büyük olan Yakov ve küçük Saşa iki oğlan çocuğu ikiside sarışın fakat genlerinde bronzluk var belli ki yazları güneşli yerlerde bol vakit geçirmeyi seviyorlardı.

"Hoş geldiniz. "Yanlarına ilerleyip hepsiyle kucaklaştım, çocuklar her ne kadar soğuk olsalarda...

Alekseye doğru ilerleyip yanına oturdum. Kollarını sıkıca sarıp saçıma bir öpücük kondurdu. Yolculukla ve Rusya'yla ilgili biraz sohbet ettik. En sonunda da hazırlanmış sofraya kurulup yemeklere başladık bir yandan da sohbet ediyorduk.

"Evliliği ne zaman düşünüyorsunuz? "Aleksey elindeki çatal ve bıçağı bırakıp arkasına yaslandı.

"2 ay sonra olacak o zamana kadar Angela işlerini halleder hazırlıkları yaparız düğünde Rusyada olacak. "Annesi onaylar mırıltılar çıkarıp konuşmaya devam etti.

"O zaman dönünce ben de hazırlıklara başlayayım. Konsepte karar verelim mekan, davetiye, çiçekler, gelinlik ve evin orayı bir düzenlerim siz gelmeden gelince de istediğiniz gibi tekrar düzenlersiniz. "Kadın konuştukça ben yoruldum şuan ölüme gönderseler koşa koşa giderim.

"Mekanı halledelim konsepte ona uygun karar veririz ayrıca çiçeklerin Zambak olmasını istiyorum. Gelinlilte İtalyan bir tasarımcı tarafından hazırlanıyor. "Kısaca işime karışmayın demenin başka bir yolu.

"Pekala nasıl istiyorsan. "Yemekler kaldırılmış herkes bir yere dağılmıştı. Aleksey ve babası Piotr çalışma odasına çıkmış annesi Tatyan dinlenmek için odasına çekilmişti. Çocuklar mı? Onlarla şuan birbirimizi dikizliyorduk.

"Sana anne dememize gerek var mı? "Sorduğu soruya karşılık dudaklarımı büküp kafamı iki yana salladım.

"Hayır. "Umursamazca omuz silkti Yakov. Saşaysa beni dikizlemeye devam etti. Şunu fark etmiştim küçük olmasına rağmen Saşa az konuşkan ve daha tehlikeliydi ve kesinlikle daha zeki. Yakovsa o da kesinlikle tehlikeliydi fakat daha serseri havası vardı şöyle de diyebilirdik Saşa Batman Yakovsa Deadpooldu davranışlarını siz tahmin edin.

"Dinlenmek ister misiniz? "Saşa sonunda beni dikizlemeyi bırakıp ayaklanmıştı.

"İyi olur. "Onları odalarına bırakım odamıza geçtim kendimi yatağa attım.

Şu aralar yaşamayı sevmiyordum. Aslında ben sevmeyi bilmezken nasıl bir şeyi sevmeyebiliyordum ki?

Prangalar vurulmuş vicdanımı izledim bir süre karşımda yaşam ve ölmek arasında arafta kalmıştı. Beni izledi o da gözlerime baktı kendinden bir şeyler aradı, bir umut. Yoktu. Umut hiçbir zaman yoktu.

Üstümdeki pantolonu daralmışlıkla çıkartıp yere fırlattım ve tişörtümü. İç çamaşırlarımla kalınca soğuk çarşaflara bıraktım kendimi. Uyumak için gözlerimi kapattım.

*

Dokunuşlarla açtım gözümü. Aleksey üzerime uzanmış parmaklarını fütursuzca tüm bedenimde dolandırıyordu. Dudakları gerdanımda geziyor bildiği tatlara ulaşmak için çabalıyordu. Yeni uyanmış olsamda uyarılmıştım. Tanrım eğer varsan teşekkürler böyle mükemmel bir şeyle bizi ödüllendirdiğin için.

Uyandığımı fark eden Aleksey bir şeyler fısıldayıp dudaklarıma uzandı, ben de ona ayak uydurarak bacaklarımı beline sararak sürtündüm. Beni soyup aşağılara inen Alekseyle tavana bakarak hafifçe gülümsedim. Çünkü tam o an aklım Aprın gelmişti.

Beş gün önce

"Hayini buldum. "Babam arkasına yaslanıp gözlerime baktı.

"Daha erken olmasını beklerdim. "Tehlikeli yan bir gülüşle baktım suratına.

"Partiden önce fark etmiştim fakat kanıt lazımdı Aleksey yokken halledeyim dedim. "

"Senindir. "

*

Masayı süzdüm tüm grupları toplamıştım, şimdi gösteri zamanıydı.

"Buraya sorun çıkan sevkiyat için çağrıldınız. Görev ilk olarak 5. Gruba verildiğinde görevleri başarısız olmuşlar fakat 8. Grup görevi üstlenerek başarıyla sonuçlandırdılar ki o göreve ben de katılmıştım çünkü babamla uzun süredir bize sorun çıkaran hayini bulmamız gerekiyordu. Buldum da. Kısa süreli bulunduğum grup sayesinde hayini buldum bu gün de bulduklarım sayesinde emin oldum. "Sırıtıp masadakileri süzdüm herkes merak içerisinde birbirlerini dikizliyordu. Ve ben onun gözlerine diktim gözlerimi. Anlamıştı. Kaçmadı ki kaçamazdı da zaten. Biliyordu. Güldü ve omuz silkti. Aprın ah Aprın.

Arkasına ilerledim ensesine burnumu sürterek kulağına ulaştım.

"Üzgünüm Aprın. "Geri çekilip önümde acı içerisinde ölüşünü seyrettim önünde ki sudan içtiği yudumlardı onu ölüme götüren.

Masayı tekrar süzdüğümde fark etmiştim ki bunlardan artık bir şey çıkmazdı son durağım Enis olmuştu.

"Her ne kadar senden hoşlanmasam da liderlik senindir. "Arkamı dönüp gittim.

Katil olmak mı güzel di isteyip olamamak mı?...

Günümüz

Elimdeki şaraptan bir yudum alıp suyun üzerinde elimi gezdirdim. Arkamda yaslandığım adamsa çıplak vücuduma elini sarmış sıkı sıkıya vücuduna hapsetmişti beni. Zevk dolu saatlerin sonu burada bitmişti içeceklerimizi almış dinlenmek için jakuziye girmiştik.

"Bir hafta sensiz zor geçti. Seni çok özledim sevgilim. "Boynuma dayalı dudaklarıyla öpücükler bıraktı.

"Sen yokken ben de Türkiye'deki işlerimi hallettim. Artık yapacak hiçbir işim kalmadı. "

"Düğün öncesi tatile ne dersin? "Kafamı ona çevirip yüzümü göğsüne sürttüm.

"Çocukları da alıp gidelim hem iletişimim artar hem de ikimizde rahatlarız. "

"Pekala nasıl istersen güzelim. "

Benden bu kadar bence uzun bir bölümdü. Umarım beğenirsiniz. Diğer bölümde görüşmek üzere. Ah bu arada oruç tutan arkadaşlara iyi Ramazanlar. 👋👋👋

MAFYA(BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin