Ena (1)

12.5K 479 132
                                    




Min Yoongi işinde başarılı bir psikologtu.
Park Jimin ise Min yoongi'yi yoldan çıkaracak bir hasta.

" Bay Min bugün bir kadın aradı ve sizinle oğlu hakkında konuşmak istediğini söyledi."

" Müsait değilim"

" biliyorum efendim bende bu yüzden benimle görüşmesini ve durumunu bana anlatırsa size anlatabileceğimi söyledim"

"Devam et, oğlunun nesi varmış ?"

"Şey...aslında bu biraz şey" Yoongi sinirlenmeye başlıyordu. yeni işe başlayan yardımcısı Kim Seokjin ona zaman kaybettirmekten başka hiçbir işe yaramıyordu. Daha iki kelimeyi yan yana zor getiriyordu. Yoongi Sinirli çıkmasına özen gösterdiği sesi ile ekledi. " acele et işlerim var"

" oğlu 17 yaşındaymış ve birçok cinsel içerikli fotoğrafını sosyal medyada paylaşıyormuş..." Yoongi yardımcısı seokjin'in sözünü kesemeden edememişti.

"Tipik bir ergen benim yapabileceğim hiçbir şey yok "

" şey efendim annesi sosyal medya hesaplarını kaldırtmış ama çocuk hala evde öyle dolaşıyormuş hatta kadın bazen onu telefonda başkalarıyla terbiyesiz şeyler konuştuğuna şahit olmuş" yoongi bunun hala tipik azgın ergen sorunlarından olduğunu düşünüyordu. Ama aklına takılan bir şey vardı  bunuda yardımcısı Kim'e sordu. " evde nasıl dolaşıyormuş ?"

" ahh bunu nasıl açıklasam bilmiyorum ama şey gibi küçük kızlar gibi sürekli pembe tişört ve şortlar sipariş veriyormuş ve bide bazı seks aletleri" konu azda olsa ilgisini çekmeye başlamıştı ama düşününce diğer hastalarıyla uğraşması ona daha cazip gelmişti. Bu yüzden Bay Kim'e kadını arayıp başka işleri olduğunu ve teklifini reddetmesi gerektiğini söylemişti.

" Bay Min bence bu fırsatı kaçırmamalısınız kadın 10.000.000 won teklif etti"  Parayı duyunca  yoongi'nin göz bebekleri dahada büyümüş ve konu ilgisini daha çok çekmeye başlamıştı. Yardımcısı Kim Bay Min'in konuşmamasını fırsat bilerek devam etti.
" Hanımefendi yakında Amerikaya gidip yabancı sevgilisi ile evlenmeyi düşünüyormuş ama oğlunu yeni eşine böyle göstermek istemediğinden düğünü erteletmiş ve oğlunu tedavi ettirmek istemiş"

Yoongi için para iyi bir miktardı. Yardımcı Kim'inde da dediği gibi bu fırsatı kaçıramazdı. " Hanımefendiye yarın saat 13.00 da görüşebileceğimizi söylersin konu hakkında öğrenmek istediğim bir kaç şey daha var" Bay Kim başı ile onaylamış ve selam vererek odadan çıkmıştı.

———

———

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ʙᴀʙʏ ʙᴏʏ ☽  ʏᴏᴏɴᴍɪɴHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin