Dekatria (13)

4K 206 13
                                    

Jimin

Sabah babacığımın kokusu ile güne başladığım için epey mutluydum. Dün akşamdan sonra ikimizde yorgun düşmüş ve direk uyumuştuk. Şuan çıplak bir şekilde babacığıma sarılırken aklıma dün akşamki anıların dolmasına engel olamıyordum. Kesinlik bu yaptığımız şeyi tekrarlamak istiyordum. Ama bunu babacığım hala beni hasta olarak görüyorken yapamazdım. Bir şey düşünmeliydim. Hem benim yanımda kalmasını hemde parasını almasını sağlayacak bir şeyler. Bir yandan babacığımı izlerken düşünmek pek yararlı olmuyordu ama acilen bir şeyler bulmalıydım.

Uzun bir düşünme sürecinin ardından aklıma gelen şeyle sırıtmıştım. Yapacağım teklifi kabul etmesini sağlamalıydım. Böylelikle hem yanımda kalabilecek hemde parasını alabilecekti.

Hala uyuyan babacığımın dudağına bıraktığım küçük öpücükler sayesinde uyanmasını sağlamıştım.
"Günaydın babacığım"

"Günaydın bebeğim"
Kollarımı beline daha çok sarmış ve kafamı göğsüne yaslamıştım.
" hımm babacığım sana bir şey itiraf etmeliyim. Ama diyeceklerimin hepsini dinlemeden bir şey söyleme" dediklerimi kafasıyla onaylamış ve devam etmemi söylemişti.
"Hazır ol söylüyorum."

"Hadi bebeğim ne söyleyeceksen söyle artık" derin bir nefes almış ve bir çırpıda içimdekileri söylemiştim.
"Şey hani annem seni beni iyileştirmek için tuttu ya, aslında ben hasta felan değilim." Dediklerime hiçbir tepki vermemesi bana inanmadığını gösteriyordu değil mi?

'Hiçbir hasta , hasta olduğunuz kabul etmez zaten' diye geçirdi içinden Min Yoongi.

"Bak böyle söyleyince pek inandırıcı gelmiyor ama jungkook ve Taehyung'u sana onları anlatmalarını ben istedim. Ayrıca şu bir kaç gündür ki davranışlarım sahteydi,ıhm sadece sen bana inan ve yanımda kal diyeydi ama sabah buna bir çözüm buldum." Olanları anlamaya çalışırcasına suratıma bakıyordu. Dediklerimi yavaş yavaş algılamaya başladığında gözleri şaşkınlıkla açılmıştı.

"Sen annemden parayı almak istiyorsun değil mi?" Onaylamıştı. "Bende benim yanımda kalmanı istiyorum. Yani annem gelene kadar benimle ilgilen annem geldiğinde ise ben iyileşmiş gibi yapar ve  paranı almanı sağlarım." Kısık gözlerle bana bakarken içimden kesinlikle teklifimi reddetecek diye geçirmeden edemiyordum. Eğer teklifimi reddedersen tüm şansım elimden gitmiş olucaktı. Bütün cazibemi kullanmalı ve kabul etmesini sağlamalıydım.

"Kısacası anneni kandıracağız."

"Aynen öyle"

"Peki gerçekten hasta olmadığına nasıl inanabilirim."

"Sadece fantezi için şort giymem ve seks aletleri kullanmam beni hasta yapmaz babacığım. Ben sadece hormonlarına sahip çıkamayan bir ergenim tıpkı yaşıtlarım gibi ama annem bunu anlamakta zorluk çekiyor."

" peki benim burda tam olarak ne yapmamı istiyorsun?" Yatakta yukarı kayarak babacığımın dudağına kısa bir öpücük kondurup cevaplamıştım.
"Babacığım olmanı, yaşıtlarıma göre epey sıkıcı geçen bir cinsel hayatım var. Bana bu konuda yardım etmek istemezsin misin?" Yavaş yavaş üstüne tırmandığımda çıplak vücutlarımız birbirine sürtünüyordu. Bir süre gözümün içine bakmış ve sonra yanaklarımdan kavrayıp beni öpmüştü. Pekte kısa olmayan bir öpüşün ardından teklifimi kabul etmiş ve beni tekrar öpmüştü. Elleri kalçamı bulduğunda ağzımdan küçük bir iniltinin çıkmasını engelleyememiştim. Hala birazda olsa canım yanıyordu ama bu dün akşam yaşadıklarıma değerdi.

" kalkıp banyo yapalım bebeğim sonrada aşşağıya iner ve kahvaltı hazırlarız"

———

ʙᴀʙʏ ʙᴏʏ ☽  ʏᴏᴏɴᴍɪɴHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin