Ohto (8)

5K 275 105
                                    

Flasback

Jimin

Kahvaltıdan sonra direk salona geçip televizyonun başına geçmiştim. Uzun bir süre kanalları dolaştıktan sonra izleyebilecek bir şeyler bulamamıştım. Canım sıkıldığından en iyi fikirin okul çıkış vaktini bekleyip arkadaşlarımı bize davet etmek olduğuna karar verdim. Okul'un çıkış vakti geldiğinde ise telefonu alıp 3 gündür görüşmediğim canım(!) arkadaşlarım Jungkook ve Taehyung'u aradım. -Aslında sadece birini aradım çünkü ikiside genellikle birbirinden ayrılmıyor.-

Ding dong ~

Kapı çaldığında kapıya koştum ve arkadaşlarımı karşıladım. Telefonda gelirken abur cuburda almalarını söylemiştim. Dediğimi yaptıkları için sırıtıp ellerindeki poşetleri aldım ve onları salonda bırakıp mutfağa gittim. Onlara Yoongi ile olanlardan bahsetmemiştim. Birazdan konuşmaya başlayınca konuyu açacak ve sabah aklıma gelen planı uygulamaya koyacaktım.

" Hey Jimin hadi hızlı ol" jungkook'un bağırışı ile abur cuburladı tabaklara koydum ve salona gittim.

Yerime geçer geçmez Tae soru sormaya başlamıştı.
"Sen neden bugün okula gelmedin ki?" Ağzındaki Cipsle konuşmaya çalışan ama bir yanda hala ağzına cips sokmaya çalışan arkadaşımı takmamaya çalışarak asıl meseleye girdim.

" şimdi size birşey anlatacağım. Bu bugün okula neden gelmediğim ve son 3 günde olanlar ile ilgili" ikiside dediklerimle koltukta dikleşmiş ve dikkatlerini bana vermişlerdi.

" Annem geçenlerde odamı karıştırırken şu internetten sipariş verdiklerimi gördü."

" Lan yoksa o kutuyuda mı?" Taehyung kocaman olmuş gözlerle bana bakarken sadece onu başımla onaylamakla yetindim.

" neyse olay bu değil olay annemin her şeyi yanlış anlaması ve bir psikolog tutması."

" Oha seni bunun için psikoloğamı götürüyor. Acaba bizim aramızdakileri öğrense n'apar. Deli hastanesine yatırırlar herhalde." Jungkook 'bizim armızdaki ilişkimizi' kısmında elleriyle Taehyung ve kendini gösterip gülmüştü. Evet onların arasında ki ilişki çok garipti değişik fantezileri vardı. Birbirlerinden hoşlanıyorlarmıydı emin değilim ama birbirlerine bazı konularda çok bağlılardı. Bildiğim kadarıyla ikiside şuana kadar bir üst sınıflardan olan Hoseok ve birbirlerinden başka kimseyle yatmadı. Çoğunluklada hoseok'u da yanlarına çağırıp üçlü yapıyorlardı. Bunun neresinin hoşlarına gittiğini bilmiyorum ama onların epey hoşuna gidiyor herhalde.

" Aslında Psikoloğa gitmiyorum o buraya geliyor. Bundan sonra cuma cumartesi ve pazar günleri burda kalacak. Ama şunu eklemeliyimki tam benim tipim. ve onun için bir planım var ama sizinde yardım etmeniz gerek"

İkisde dikkatlerini bozmadan beni dinliyorlardı. Bende sesimi biraz alçaltıp onlara yaklaşmıştım sanki biri duyacabilirmişçesine fısıldayarak planımı anlatmaya koyuldum.

" Bana sürekli sorular sorup duruyor bende mümkün oldukça cevaplardan kaçıyorum ama büyük ihtimal okulada uğrayacaktır. Arkadaşlarımı bulup yani sizi sorular soracaktır. Eğer öyle bir durum olursa benim gerçek bir hasta olduğuma inandırmanız gerek. Sallayın bir şeyler ama benide rezil etmeyin."

" peki bizim çıkarımız ne olcak?" Demişti Jungkook.
" odamdaki o kutuyu kullanmanız için bir haftalığına size vericem." Dediklerim ile ikisininde yüzü birbirine dönüp sırıtmıştı. O kutudakileri kullanarak yapıcakları fantezileri aklımın ucundan bile geçirmek istemiyordum. Ben daha içindekileri kullanamadan onlara vermek ne kadar içimi acıtsada eğer planım işe yararsa o kutuyu tamamen onlara bile verebilirdim.

———

———

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ʙᴀʙʏ ʙᴏʏ ☽  ʏᴏᴏɴᴍɪɴHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin