1❤

17 5 0
                                    

Πφφφφ σας έχει τυχει να θέλετε να νιώσετε,  να κλάψετε,  αλλά να νιώθετε κενοί? 
Ε λοιπόν αυτό συμβαίνει με εμένα αλλά με μια διαφορά..
Εγώ δεν θέλω να νιώσω... Δεν θέλω να πληγώνομαι,  δεν θέλω να κλαίω με τις ώρες... Κλαίω που λέει ο λόγος γτ έχω αλλάξει,  και δυστυχώς η ευτυχώς δεν είμαι ίδια μετά από εκείνη την μέρα...
Τέλος παντων με τις σκέψεις μου ξεχαστηκα και τρ πρέπει να βιαστώ αν δεν θέλω να χάσω το σχολείο... Ναι παω σχολείο... 2α λυκείου...
Ντυθηκα πλυθηκα χτενιστηκα,  και έφυγα για το σχολείο... Άκουγα τραγούδια στα ακουστηκα μου όταν κάποιος μαλακας με έσπρωξε και έπεσα...
Εγω- ηλίθιε!  Δεν βλέπεις που πας?  Γκαβος είσαι?
Αγορι- κοριτσάκι προσεχε πως μιλάς! ... Καινουρια είσαι?
Εγω- μπορεί και ναι μπορεί και όχι...
Αγορ- ξέρεις ποιος είμαι εγώ?
Εγω- όχι κ;ι ουτε θέλω να μάθω...
Είπα και έφυγα... Πολυ μεγάλη ιδέα έχει για τον εαυτό του ο τύπος!  Έλεος!
Με αυτά και με αυτά έφτασα στο σχολείο... Όλοι με κοιτουσαν παραξενα... Μα τι έχω?
Ααα ναι ίσως φταίει το γεγονός πως όλοι και όλες εδώ μέσα είναι ντυμένοι λες και πανε στον βασιλικό χορό  μόνο εγώ ξεχώριζα εκεί μέσα... Εμ που να το φανταστώ.. Εγώ έβαλα ένα μαυρο τζιν με σκισίματα και μια εξίσου μαυρη μπλουζα... Λίγο κοντή ίσα ίσα να φαίνεται το σκουλαρίκι στον αφαλό... Ναι έχω πολλα σκουλαρίκια... Και τατουάζ... Στην δουλειά μου χρειάζεται να τα έχω αυτά...
Εγω- τι κοιτάτε γαμώ?  Ελα στις δουλειές σας!
Είπα και όλοι γυρισαν στις δουλειές τους...
Όταν πηγα να φυγω ένα χέρι με έπιασε και με γυρισε έτσι ώστε να τον βλέπω...
εγώ-....

BLACK!Where stories live. Discover now