15❤

7 4 0
                                    

Άρης ποβ
Την είδα που μπήκε στο σχολείο μαζί με την φίλη της την Μαρία και ομολογώ πως ήταν πανεμορφη... Όλοι είχαν γυρίσει και την κοιτούσαν αλλά αυτή έμοιαζε σαν να έψαχνε κάποιον... Το βλέμμα της σταμάτησε σε εμένα και ήρθε προς το μέρος μ αδιαφορώντας για τα βλεμματα που της ρίχνανε... Με τράβηξε από το χέρι και με πήγε στο πισω μέρος του σχολείου...
Ελπ- θες? Είπε ενώ άνοιξε ένα πακετο μαλμπορο...
Εγω- ναι.. Είπα και πηρα ένα..
Αφου τα ανάψαμε μου είπε..
Ελπ- λοιπόν άκου τι θα γίνει έψαξα και έμαθα κάποια πράγματα για εσένα και αποφάσισα κάτι.
Εγω- τι? Ρώτησα περίεργος...
Ελπ- πρέπει να μείνουμε μαζί εγώ εσυ ο αδελφός σ και η κυρία Ντίνα.. (Η μαμά τ)
Εγω- Γιατί?!
Ελπ- ηρέμησε! Ουτε εμενα μ αρέσει η ιδέα αλλά είναι η μόνη λύση... Πρέπει να είμαι συνεχώς μαζί σας και να ενημερωνόμαστε για κάθε τ κίνηση αφου εγώ θα δουλέψω για αυτόν... (Το τελευταίο το είπε με τόσο μίσος π τρόμαξα..)
Εγω- οκκ.. Θα έρθεις όμως εσυ να μείνεις μαζί μας..
Ελπ- χαχχα όχι αγοράκι μ εσείς θα έρθετε! Αυτός δεν ξέρει π μένω ενώ ξέρει για εσάς!...
Εγω-πφφφ οκ...
Ελπ- λοιπόν μετά το σχολείο θα παμε από το σπίτι σου να παρουμε τα παραγματα σας.. Είπε ενώ έσβησε το τσιγάρο...
Εγώ- να σ κάνω μιαερώτηση?
Ελπ- και δεν την κάνεις!..
Εγω- από ποτε καπνίζεις?
Ελπ- από 12..
Εγω- τι? Γτ από τόσο νωρίς..? Είπα σοκαρισμένος...
Ελπ- πολλά ρωτάς... Απλά να ξες πως δεν είναι για μαγκιά.. Είναι αυτό το αίσθημα της ηδονής που όταν βγάζω τον καπνό νιώθω πως βγάζω και όλα τα προβληματα μ... Αλλά τι σε νοιάζει? Ποιον ένοιαξε ουτως η άλλος?
Εγω-.... Δεν πτολαβα να πω τπτ γτ χτυπησε το κουδουνι...
Έτσι όπως πηγαινα στην τάξη μ άκουσα την συζήτηση της Ελπίδας και της Γωγως (μαγαλυτερη πουτανα και από όλη την Πελοπόννησο)
Γωγώ- και τι λέγατε εκεί με τον Άρη ΜΟΥ είπε τονίζοντας το ΜΟΥ...
Ελπ- σε νοιάζει πολυ? Της είπε αδιάφορα..
Γωγώ- αν σε ξαναδω κοντά του θα σε κανω να μετανιώσεις την ώρα και την στιγμή π με γνώρισες
Ελπ- 1ον το έχω μετανιώσει ήδη κουκλα μ... Και 2ον ποια νομίζεις ότι είσαι που θα μ πεις τι θ κάνω?
Γωγώ- ο Άρης είναι το αγόρι μ και δεν σε θέλω κοντά τ..
Ελπ- αυτός το ξερει πως τα έχετε η του το κρατάς για έκπληξη..
Γωγώ- Φσκ και το ξέρει...
Ελπ- οκ.. Πήγαινε τρ πηδήξου γτ σε βαρέθηκα...
Γωγω- αυτό θα κάνω..
Ελπ- πουτανα.. Είπε καθώς έφευγε..
Αφου κουτσομολεψα λίγο πηγα στην τάξη μ...

BLACK!Where stories live. Discover now