35😍

6 3 0
                                    

ΜΥ ΡΟV
Εκείνη την νύχτα κάνεις τους δεν κοιμήθηκε... Ο κάθε ένας είχε μια δική του εκδοχή της ίδιας ιστορίας.. Ήταν όλοι μπλεγμένοι τόσο βαθιά που και να ήθελαν δεν μπορούσαν να βγουν έξω... Ιδικά τα δύο πιο πληγωμένο μας παιδιά... Η Ελπίδα και ο Άρης... Ο Άρης θαυμαζε την δυναμικότητα της, τον αέρα που αποπνέει, τον εγωισμό της... Όλα τα θετικά ή τα αρνητικά της... Και κατά βάθος ζήλευε (με την καλή έννοια) πως η ελπίδα κατάφερε και στάθηκε στα πόδια της... Πως τα πέρασε όλα αυτά ολομόναχη και σε μια πολύ τρυφερή ηλικία... Η ελπίδα, νοιαζοταν πολύ για τον Άρη... Τον... Αγαπούσε... Ναι καλά διαβάσατε... Τον αγαπούσε... Τον θαυμαζε και τον ήθελε πάντα κοντά της... Για να ηρεμεί τους δαίμονες της και για να χορεύει με τους αγγέλους της... Να την βλέπει να είναι χάλια και αυτός να την περνει αγκαλιά... Φοβόταν όμως... Φοβόταν πολύ... Πως μια μέρα άθελά της θα τον πληγώσει και ξέρει πως είναι πολύ εγωίστρια για να κάνει πίσω η για να ζητήσει συγγνώμη... Δεν δείχνει εύκολα τα συναισθήματα της... Το κλάμα και το ξέσπασμα στον σάκο ήταν μόνο και μόνο γιατί δεν ήταν θυμωμένη με τον αδελφό της... Αλλά... Πληγωμένη.... Αυτό ποναει περισσότερο... Ο ίδιος σ ο αδελφός, ο άνθρωπος για τον οποίο πέρασες τα πάνδεινα να σε προδίδει έτσι απλά... Να σε κάνει σκουπίδι... Να σε κάνει να νομίζεις ότι θα ήταν καλύτερο να πεθάνεις από το να ζήσεις κάτι τέτοιο!... Ο άνθρωπος που είχες και πάνω από την μητέρα σ... Μόνο η Μαρία ήξερε πως η φίλη της έχει μια υπέροχη καρδιά απλά είναι σπασμένη σε πολλά σημεία και για αυτό κόβει... Και ενώ η Μαρία φαίνεται το χαρούμενο καλό κορίτσι είχε και αυτή ένα πολύ δυσκολο παρελθόν... Ένα παρελθόν που η Ελπίδα ήταν κοντά της όταν πήγε να αυτοκτονήσει... Και τις 4 φορές... Η ελπίδα ήταν εκεί όταν η Μαρία έκλαιγε η όταν η Μαρία ήταν χίλια κομμάτια και της μάζευε τα κομμάτια της και της τα κολλούσε ένα ένα... Με υπομονή... Αγαπιοντουσαν πολύ... Ήταν μια φιλία από αυτές που βλέπουμε στις ταινίες η αυτές που διαβάζουμε στα βιβλία... Ήταν σαν αδελφές... Προστάτευαν η μία την άλλη ακόμη και αν απειλούνταν η ζωές τους... Ήταν, είναι και θα είναι πάντα δίπλα η μία στην άλλη το έχουν αποδείξει κιόλας...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 30, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BLACK!Where stories live. Discover now