9❤

11 5 0
                                    

Άρης ποβ
Την είδα που ηρθε στο σχολείο αλλά ήταν πολυ χτυπημένη... Μελανιασμενο πρόσωπο και κόκκινα μάτια από το κλάμμα...
Μαρια- τι έγινε Ελπίδα μου?  Ποιος σε χτυπησε να παω να τον δείρω??
Ελπ- χαχα.. Κανείς αγάπη...
Μαρ- αυτός ήταν έτσι?
Η ελπίδα απλά χαμήλωσε το βλέμμα της...
Ελπ- σε παρακαλω μην το κάνεις θέμα...
Μαρ- Ελπίδα σε παρακαλω πάμε στην αστυνομία! 
Ελπ- με έχεις ρωτήσει εκατό φορές και σ έχω πει το ίδιο ακριβώς πράγμα!  ΟΧΙ!!!
Μαρ- μα Ελπίδα σου έχει καταστρέψει την ζωή!
Ελπ- Μαρία τέλος!  Θα με βοηθήσεις να ανέβω τις σκάλες η όχι?  Την ρώτησε ειρωνικά...  Αμάν αυτή η κοπέλα ακόμη και σε τέτοιες ώρες δεν αφήνει την ειρωνια!...
Μαρ- ναι φυσικά... Την βοηθάει... Εκείνη την ώρα χτυπάει το κουδούνι για μάθημα...
Καθηγήτρια- Ελπίδα παιδι μ είσαι καλά...?? 
Ρωτάει η καθηγήτρια ανήσυχη...
Ελπ- καλά είμαι!  Απαντάει νευριασμένη
Το μάθημα συνεχίστηκε κανονικά...
Όταν χτυπησε το κουδούνι την πλησίασα...
Εγω- τι σ συνέβει?  Τα τραύματά σ φαίνονται χάλια...
Ελπ- είμαι μια χαρά...
Εγω- και δυο τρομερες!.. Τουλάχιστον άφησε με να σε βοηθήσω...
Ελπ- δεν χρειάζομαι την λυπηση σ ουτε την συμπόνια σου...!  Είπε και εφυγε... Με δυσκολία αλλά η αξιοπρέπεια της και ο εγωισμός της δεν την άφηναν να δεχτεί την βοήθεια μ... Και γενικά κανενός μόνο της Μαρίας... Ο μόνος άνθρωπος που μάλλον ξέρει τι έχει γίνει με αυτήν την μυστηριώδη κοπέλα...

Οι ώρες περασαν βασανιστικά αργά.. Δεν είχα τι να κάνω,  τρ που η Ελπίδα είναι τραυματισμένη δεν μπορουμε να παίζουμε ξυλο και έτσι βαριέμαι την ζωή μου... 




Ελπίδας ποβ
.
.
.
.
.
.
.

BLACK!Where stories live. Discover now