Δημήτρης ποβ
Εγώ - επ τι έχουμε εδώ? Μπαμπα ποτε ήρθες?
Μπ- γεια σ παιδι μ πριν κανένα μισάωρο...
Εγω- μάλιστα... Και τι θες εδώ?
Μπ- τι να θλ παιδι μ εγώ μόνο για να σας δω ήρθα!
Άρης- ασε τα σάπια γαμω και πες τι θες!
Εγω- Αρη ηρεμησε! Του ψιθύρισα στο αυτί!
Μπ- όχι αστον να εκφραστεί! Δημοκρατία έχουμε!
Εγω- πίστεψε με δεν θες να τον αφήσω... Την τελευταία φορά σε έστειλε στο νοσοκομείο τρ θα σε στείλει στον άλλο κόσμο!
Αρης- λοιπόν πες γρήγορα τι θες και Μτ δρόμο!
Μπ- θέλω λεφτά!
Μ. Α- χαχαχα καλό λοιπόν δεν θα σ δώσω ουτε 1€ φυγε!
Μπ- τι δεν καταλαβαίνεται γαμώτο! Χρειάζομαι τα λεφτά γτ αν με βρουν οι τυποι που με κυνηγάνε την έχω κάτσει άσχημα!!!
Άρης- δεν μας νοιάζει ρε παπάρα! Σήκω φυγε απο το σπίτι τρ!
Μπ- οκευ Φέυγω αλλά μόνο για τρ! Θα ξανάρθω! Και δεν θα σας αρέσει!
Αρης- μας απειλεί κιόλας ο παλιο μαλακας!
Μ. Α. - ελα ηρεμήστε τρ έφυγε!Άρης ποβ
Εχω τόσα νευρα που πρεπει κάπου να ξεσπάσω... Που άλλου στο γυμναστήριο στον σακο του μποξ!
Πήγα εκεί και αυτό που είδα με έκανε να νευριάσω περισσότερο!
Εγω- αυτός είναι ο σάκος μου φίλε για αυτό σήκω και φυγε μην σου κάνω την μουρη κιμά!
Αγν- νταξει ρε μαλακα ηρεμησε δεν σ σκότωσα και την μάνα!
Όταν έφυγε ξεκίνησα να χτυπάω τόσο που τον σάκο ευτυχώς είχα γάντια!
Σταμάτησα για να παρω ανάσα... Εκεί άκουσα κάποια χτυπήματα από έναν άλλο σάκο... Γυρισα το κεφάλι μου και είδα την Ελπίδα ( έτσι την λένε νμζ) να χτυπάει με τόση δύναμη τον σάκο που είχε τραβήξει όλα τα βλέμματα πανω της!
Κοουτς- Ελπίδα ηρεμησε κοπέλα μου! Θα τον σπάσεις!
Ελπ- αν τον σπάσω θα σ τον πληρώσω! Είπε ενώ δεν είχε σταματήσει να χτυπάει τον σάκο!
Κοουτς- γάντια γτ δεν φοράς?
Ελπ- γτ δν θλ!
Κοουτς- οκκ... Είπε και έφυγε! Βέβαια τέτοιο λαμόγιο μόνο τα λεφτά τον νοιάζουν! Κάποια στιγμή η ελπίδα σταμάτησε για να πάρει ανάσα! Το βλέμμα μ πήγε στα χέρια της! Ήταν όλο κόκκινα από το αίμα!
Εγω- ελα να σ καθαρίσω τα χέρια! Της είπα! Αυτή γυρισε με είδε αλλά δεν μου απάντησε...
Εγώ- ελπίδα μίλησα! Ελα μαζί μ τρ!
Ελπ- όχι και τρ αν θες άδειασε μ την γωνία!
Εγω- σταμάτα να είσαι ξεροκέφαλη!!!
Αυτή σταμάτησε να χτυπάει τον σάκο και με κοίταξε!
Ελπ- θα κάνω ότι θλ οπότε το θλ και όπως το θλ κατανοητό???? Είπε μες στα νέυρα!
Εγω- οκκ πουτανα!
Επλ- άκου Άρη δεν με ξέρεις και από χτες για να με λες έτσι! Οκ? ειπε τελείως ήρεμα...
Εγω- δεν χρειάζεται να σε ξέρει κάποιος πολυ καιρο για να καταλάβει τι είσαι!
Ελπ- όταν μάθεις ποια στ'αλήθεια είμαι τότε θα αισθανθείς τόσο άσχημα.. Θα σε τρώνε οι τύψεις! Αλλά τι λέω πρεπει να έχεις καρδιά για να νιώσεις!
Εγω- αν κάποιος από εμάς τους δυο δεν έχει καρδιά αυτή είσαι εσύ!
Αυτή απλά γέλασε και μ είπε
Ελπ- όχι δεν έχω!
Και έφυγε από το γυμναστήριο!...
Τρ εγώ πρεπει να νιώθω άσχημα?
Μπα! Πουτάνα είναι και αυτή σαν όλες τις άλλες!...
YOU ARE READING
BLACK!
Teen FictionΑυτή, ένας άνθρωπος μυστηριος με πολλα μυστικά δεν αφήνει κανένα να την "διαβάσει" στα ίσια.. είναι πολυ κλειστός χαρακτήρας και προτιμάει την μοναξιά.. Αυτός, χμμμ το άκρος αντίθετο , δημοφιλής, κοινωνικός, ανοιχτό βιβλίο... κάθε θυληκο θα έπεφτ...