25❤

11 3 0
                                    

Άρης ποβ
Την επόμενη μέρα ήξερα ότι ο κολλητός μ θα φάει το ξυλο της αρκουδας...
Ελπ-επ έτοιμος για να χάσεις?  Είπε η Ελπίδα... Βσκ μια ιδρωμένη,  Λαχανιασμενη Ελπίδα... Φορουσε ένα κοντό σορτσάκι και ένα μπουστακι...
Εγω- εμ παιδια δεν το ακυρώναμε καλύτερα?
Ελπ- στεφ- όχι... Είπαν μαζί με μια φωνή...
Ελπ- λοιπόν πιες καφέ και μτ πάμε στο ισόγειο...
Στεφ- οκ..

15 λεπτά μετά...
Ελπ- έτοιμος?  Θα παιξογμε χωρίς γάντια...
Στεφ- γτ?
Ελπ- γτ έτσι γουστάρω!  Έχεις κανένα πρόβλημα?
Στεφ- κανένα!
Μαρ- ωραία λοιπόν να ξανά πουμε τους κανόνες
1ον επιτρέπονται ολα τα χτυπήματα και παντου
2ον αυτός π θα χάσει θα γινει δουλος του άλλου για μια βδομάδα
3ον για να νικήσει κάποιος πρεπει ο άλλος να είναι κάτω για ε δευτερόλεπτα...
Καλη επιτυχία Στέφανε και Ελπίδα... Μην τον χτυπήσεις πολυ τον καημένο...
Ελπ- όχι... Θα φάει όσο ξυλο τ αξίζει για να μάθει να μην με προκαλεί..
Εγώ- Στέφανε δεν είναι αργά να κάνεις πισω..
Στεφ- όχι... Ποτε αρχίζουμε?  Είπε Βαριεστημενα...
Μαρ- 3, 2, 1 παμε...
Φώναξε η Μαρία και τότε η Ελπίδα ορμηξε πανω στον Στέφανο και τον χτυπησε πρωτα εκεί π δν βλέπει ο ήλιος,  μετά του έριξε μια πολυυυ δυνατή μπουνιά και τον έριξε κάτω με μια κλωτσιά στο στομάχι.. Όταν αυτός έπεσε κάτω προσπαθησε να αμυνθεί αλλά η Ελπίδα τ έπιασε τα χέρια και του τα γυρισε... Αουτς... Αυτός φώναζε...
Μαρ- Ελπίδα σταμάτα!
Η Ελπίδα σηκώθηκε από πανω τ και τον κλώτσησε δυνατά στα πλευρά...
Ελπ- μην με ξανά προκαλέσεις Στέφανε γτ θα είναι το τελευταίο πράγμα π θα κάνεις!...
Στεφ- αν ειναι ποτε δυνατόν... Δεν το περίμενα αυτό...
Ελπ- Μαρία παμε πανω?
Μαρ- ναι... Είπε ενώ κοιτουσε με ανησυχία τον στεφ...
Όταν έφυγαν τα κορίτσια του είπα
Εγω- είδες γτ σ είπα να μην τα βάλεις μαζί της???
Στεφ- πωωω ρε φίλε π να το φανταστώ?
Εγω- τεσπα... Ελα να σ περιποιηθω εγώ... Παιδί μ... Του είπα κοροϊδευτικα και αφού μ έριξε ενα άγριο βλέμμα τον βοήθησα να σηκωθεί...

BLACK!Where stories live. Discover now