Άρης ποβ μετά από αυτό το συμβάν δεν την άφησα λεπτό από την αγκαλιά μου... Το πρωί ξύπνησα από το φως του ήλιου...
Εγω- ελπίδα ελπίδακι... Ξύπνα πρέπει να πάμε στο νοσοκομείο...
Η ελπίδα πετάχτηκε πάνω καθ με κοίταξε με γουρλωμένα τα μάτια
Ελπ- γτ πονάς κάπου?!?!
Εγω- καλά χαζό είσαι παιδάκι μ? Για τις θεραπείες έλεγα να ξεκινούσαμε...
Ελπ- ααα εε κλ θ δούμε σε λίγο άσε με να κοιμηθώ γτ νυστάζω...
Εγω- καλά αλλά μόνο για λίγο ναι?
Ελπ- θα δούμε...
Πήγα έξω και την άφησα να κοιμηθεί... Εντομεταξυ που είναι ο άλλος ο μαλακας?
Τον πήρα τηλέφωνο και μετά από λίγο το σήκωσε
Στεφ- τι στο διάβολο μαλακα στον ύπνο σ με έβλεπες?!
Εγω- ρε μλκ π είσαι?
Στεφ- σορρυ τρ κτλβς ότι λείπω από το σπίτι?
Εγω- ε? Όχι καλέ απλά... Πφφφ τεσπα θ μ πεις?
Στεφ- προσπερνάω το γεγονός ότι τρ κατάλαβες ότι λείπω από το σπίτι και συνεχίζω... Είμαι στις Μαρίας...
Εγω- τι κάνεις εκεί ρε?
Στεφ- ε είπα να σας αφήσω λόγο χωρο να μην είμαι μπλεγμένος μέσα στα πόδια σας... Ήθελα να δω και την Μαρία...
Εγω- α έτσι πες το φίλε μ και άσε τις μαλακιες σε εμένα...
Στεφ- ρε νμζ την έχω πατήσει με την μικρή...
Εγω- εγώ να δεις... Με την ελπίδα ε μην παρεξηγηθώ...
Στεφ - κλ σε κλείνω τρ γτ κοιμάται και δν θλ να την ξυπνήσω...
Εγω- ιού ρε ξερνάω πεταλούδες...
Στεφ- ναι όταν εσύ μ έλεγες για την ελπίδα εγώ δεν είπα τπτ...
Εγω- άλλο αυτό... Τεσπα τα λέμε ββ
Στεφ- γειααα
Όταν το έκλεισα πήγα να ξυπνήσω την ελπίδα...
Εγω- ελπίδα ξύπνα σμρ είναι τα γενέθλια μ!!!
Ελπ- αχα και τα ποσά κλείνεις?
Εγω- τα 17 και μπαίνω στα 18...ειπα όλο καμάρι
Ελπ- χάχα συγχαρητήρια... Είπε ενώ είχε ακόμη κλειστά τα μάτια της... Χρόνια πολλά...
Είπε και πετάχτηκε πάνω έτρεξε στο μπνιο βουρτσισε τα δόντια της έβαλε αλλά ρούχα έπιασε τα μαλλιά της ενώ είχα μείνει κοκαλωμενος...
Ελπ- αυτό.... Είναι..... Το..... Δώρο.... Σου.... Είπε λαχανιασμενη... Και μ έδωσε μια σακούλα...
Εγω- ευχαριστώ!!! Είπα και τότε η ελπίδα έτρεξε κατά πάνω μ πηδηξε για την ακρίβεια και με αγκάλιασε σφιχτά...
Ελπ- ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΜΟΥΡΓΟ!!!!!!
Εγώ απλά γέλασα και την αγκάλιασα το ίδιο σφηχτα...
Τοτε η ελπίδα έκανε κτ που δεν περίμενα με τπτ με φίλησε... Ένα φίλι άγριο αλλά και γλυκό ταυτοχρονα...
Όταν τελείωσε το φιλί μου ειπε
Ελπ- αντε άνοιξε το δώρο σ...
Όταν άνοιξα την σακούλα και είδα το περιεχόμενο της έμεινα με ανοιχτό το στόμα...
Στην τσάντα υπήρχαν 2 δώρα το ένα ήταν ένα ζευγάρι από τα γάντια του μποξ του αγαπημένου μ παίχτη... Είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό...
Και το άλλο ήταν μια φώτο μας σε μια όμορφη μαύρη και άσπρη κορνίζα που την είχα αγκαλιά και αυτή με φιλάει στο μάγουλο χαμογελόντας... Ενώ εγώ γελούσα με κάποια βλακεια π είχε πει...
Ελπ- εμ... Αν δεν σ αρέσουν ξες μπορείς να μ το πεις αλήθεια δεν θα θυμωσω θα το καταλαβ-
Δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει γτ εγώ την φίλησα με πάθος...
Εγω- σε ευχαριστώ πολύ... Είναι τα καλύτερα δώρα που μ έχουν κάνει... Ειδικά η κορνίζα...
Ελπ- παρακαλώ... Είπε ενώ δεν είχαμε απομακρυνθει ο ένας από τον άλλο... Την κοιτούσα και με κοιτούσε μέσα στα μάτια... Τα μάτια που ερωτεύτηκα...
YOU ARE READING
BLACK!
Teen FictionΑυτή, ένας άνθρωπος μυστηριος με πολλα μυστικά δεν αφήνει κανένα να την "διαβάσει" στα ίσια.. είναι πολυ κλειστός χαρακτήρας και προτιμάει την μοναξιά.. Αυτός, χμμμ το άκρος αντίθετο , δημοφιλής, κοινωνικός, ανοιχτό βιβλίο... κάθε θυληκο θα έπεφτ...