21❤

6 3 0
                                    

Άρης ποβ
Είχα μείνει σοκαρισμένος... Πόσα μπορεί να έχει περάσει αυτή η κοπέλα?  Τα δικά μου προβλήματα δεν ήταν τπτ μπροστά σε αυτά που έχει περάσει.. Της έσφιξα το χέρι και την ρώτησα
Εγω- και η Άννα τι ρόλο βαράει?
Ελπ- πφφ αυτή,  αυτή ήταν "οικογενειακή φίλη" Των γονιών μου και όταν αυτοί έφυγαν με ανέλαβε αυτή!  Μόνο που ποτε της δεν νοιάστηκε!  Ποτέ της δεν μου εδωσε ουτε ενα κομμάτι φαγητό!  Απλά για να το παιξει καλή!  Από τα 12 που έγιναν όλα πουτανα (σορρυ)  στην ζωή μου και αρχισα το κάπνισμα,  αρχισα να μπλέκω και με τον υπόκοσμο!  Ήμουν,  είμαι και θα είμαι όσο ζω από τις καλύτερες πληρωμένες δολοφόνους!  Γτ αυτο είμαι Άρη... Μια κοπέλα που από τα 12 της είναι τόσο μπλεγμένη με την νύχτα που και να θέλω δεν μπορώ να ξεμπλέξω...
Άρης - το ξερω... Ήμουν και εγώ μπλεγμένος... Ξες εξαιτίας του "μπαμπά" Μου... Αλλά τα ξες φαντάζομαι..
Ελπ- ναι... Αυτό που δεν καταλαβαίνω γτ να με βάλει να σε σκοτώσω..
Εγω- γτ κάποτε ήμουν ο "διάδοχος" σε όλα αυτά που έχει φτιάξει και μου άρεσε αλλά όταν κατάλαβα ότι έτσι κάνω κακό στην οικογένεια μου του ειπα να με ξεπλεξει από όλα αυτά αλλιώς θα τον δώσω στην αστυνομία!...
Ελπ- και αυτός δέχτηκε..?
Εγω- ναι μόνο και μόνο γτ με "αγαπουσε" Αλλιώς οποίος τολμάει να τον απειλεί δεν έχει καλες συνέπειες..
Ελπ- ναι κάτι ξερω...
Εγώ- λυπάμαι πολυ που η ζωή σου φέρθηκε έτσι...
Ελπ- εγώ Άρη δεν σ τα είπα για να με λυπάσαι!  Είπε λίγο νευριασμένη!
Εγω- μα ελπ δεν είπα κάτι τέτοιο!  Δεν είπα ότι σε λυπάμαι αλλά λυπάμαι το πως σ φέρθηκε η ζωή! 
Ελπ- ξέρεις κάτι Άρη... Όλα στο χέρι μας είναι... Εγώ επέλεξα να γίνω αυτή που είμαι... Δεν με ανάγκασε κανείς...
Εγω- τι εννοείς?  Ήθελες και έμπλεξες με την νύχτα?  Την ρώτησα σοκαρισμένος
Ελπ- ναι και δεν μετανιώνω... Νμζ ο μπαμπάς σ σ έχει πει για τους άλλους μαφιόζους που πέθαναν ξαφνικά και κανείς δεν ξέρει ποιος το έκανε έτσι?
Εγώ απλα εγνεψα θετικά
Ελπ- ε εγώ το έκανα... Και πηρα πολλα λεφτά για αυτό αλλά και τεράστια ευχαρίστηση!  Μόνο ο μπαμπάς σου μένει να φυγει απο την μέση και όλα καλά!...
Εγω- γτ θες να παρεις τόσο πολυ εκδίκηση?
Ελπ- γτ Άρη η ζωή μου το χρωστάει... Και γιατί ήμουν μικρή κι όμως έπρεπε να τα βγάλω όλα περα μονη μου... Να ζησω με αυτή την ανάμνηση... Ξέρεις ποσες φορες εχω ξυπνήσει μέσα στον ιδρώτα Λαχανιασμενη λόγω κάποιου εφιάλτη? Οχι δε ξες... Και στο κάτω κάτω αυτή είναι η δουλειά μ αλλά και η ζωή μ ολόκληρη!...
Εγώ απλά είχα μείνει σοκαρισμένος...

BLACK!Where stories live. Discover now