Άρης ποβ
Ελπ- Στεφανεεεεεεε φέρε μ ένα μοχιτο...
Στεφ- τι λες ρε ελπίδα εγώ τις έφαγα εσύ παραμιλας?
Ελπ- αχ στεφανουκο ξεχνάς κάτι πολύ σημαντικό... Έχασες... Είσαι ο δούλος μ για μια εβδομάδα...
Μαρ- αυτοί είναι οι κανόνες Στεφ...
Αρ-όντως...
Στεφ-προδωτη... Μου είπε...
Η ελπίδα γέλασε και του έδειξε με το χέρι της να βιαστεί για το μοχιτο...
Μαρ-χαχαχαχαχα τεσπα παιδάκια καλή η παρέα σας αλλά πρέπει να πάω σπίτι μ... Αν υπάρχει...
Εγω- γτ?
Μαρ- άφησα τα αδέλφια μ μόνα τους...
Εγω- αα και είναι μικρά σε ηλικία?
Μαρ- ναι πως... 22 χρόνων η μία 24 ο άλλος...
Εγώ - ααα είπα ειρωνικά... Σαν τα μούτρα της με έχει κάνει η ελπίδα...
Μαρ- ναι... Αντε φεύγω τα λέμε αρκουδίτσα.. Είπε και αφού φίλησε την ελπίδα (στο μάγουλο) και με χαιρέτησε και εμένα έφυγε...
Ελπ- εμ λοιπόν μέχρι να έρθει ο Στεφ θλ να σ πω κτ.
Εγω- ναι και εγώ...να πω πρώτος γτ είναι ζήτημα ζωής και θανάτου...?
Ελ-ναι ναι...
Εγω- κοίτα Ελπίδα από τότε εννοώ εκείνο το φιλί... Ξες εγώ...
Πήγα να πω αλλά με διέκοψε το κουδούνι...
Πήγα και είδα έναν Στεφ μουτρωμενο να μπαίνει στο σπίτι τσαντισμένος σαν ένα παιδάκι...
Ελπ, - επ που σε ρε Στεφ,??? Άργησες... Του είπε σοβαρή και κοιτούσε το ρολόι της και εγώ κρατιόμουν να μην γελάσω..
Στεφ- ναι ελπίδα αφού μέχρι να βρω μοχιτο τέτοια ώρα έπρεπε να πάω σε μπαρ...
Ελπ- δικαιολογίες... Του κωλου,! Είπε αυτή και καλά θυμωμένα...
Στεφ- νταξ Ελπ μην το παραχεσουμε...
Ελπ- ιιιιιι πως μιλάς έτσι?!?! Είσαι τιμωρία για δύο ώρες στο δωμάτιο σ χωρίς ηλεκτρονικό! Γρήγορα πάνω
Είπε και ο Στεφ ανέβηκε σαν παιδάκι μουτρωμενος χτυπώντας το πόδι του κάτω...
Εγώ δεν άντεξα και γέλασα δυνατά... Το ίδιο και η Ελπίδα...
Ελπ- αντε θα μ πεις αυτό π ήθελες??? Είπε..
Εγώ - ναι... Εμ ναι είχα μείνει στο ότι μετά το φιλί ένοιωσα πολλά... Καινούρια πράγματα... Αλλά αν δεν νιώθεις το ίδιο θα το καταλάβω...
Ελπ- όχι Άρη... Νιώθω το ίδιο ισως και με το παραπάνω... Αλλά... Δεν μπορούμε να είμαστε μαζί...
Εγώ- γτ?
Ελπ- δεν βλέπεις πως πληγώνουν ο ένας τον άλλο...? Είμαστε τόσο ίδιοι και τόσο διαφορετικοί ταυτόχρονα... Αλλά και για πολλούς ακόμη λόγους... Ο μπαμπάς σ ξες τι θα γίνει αν το μάθει...?? Και για κάποιον ακόμη λόγο...
Εγω- ποιον?
Ελπ- δεν μπορώ να σ πω...
Εγω- μαλακιες ελπίδα να όντως ένιωθες κτ για εμένα η θα τα παρεβλεπες... Όλα αυτά... Και θα μ έλεγες και τον άλλο λόγο... Εκτός και αν είναι ο γκόμενος σ...
Ελπ- Αρη κόψε τις μαλακιες!! Και δεν μπορώ να σ πω... Όχι ακόμη τουλάχιστον...
Εγω- τελικά μια πουτανα είσαι και εσύ...
Τότε αυτή με χαστούκισε δυνατά...
Ελπ- ο λόγος π δεν μπορούμε να είμαστε μαζί είναι γτ παιθενω Άρη... Αργά και βασανιστικά κάθε μέρα... Από λευχαιμία...
Είπε και έφυγε από το σπίτι...
Εγώ είχα μείνει κόκκαλο...
Στεφ- σκατα τα έκανες φίλε μ... Είπε ο Στεφ..
Εγω-ε?
Στεφ- άκουσα όλη σας την συζήτηση... Και φίλε... Τρέχα βρες την... Πες της τι νιώθεις για αυτήν... Μην την αφήσεις να φύγει... Όχι και αυτή... Όχι όπως αυτή...
YOU ARE READING
BLACK!
Teen FictionΑυτή, ένας άνθρωπος μυστηριος με πολλα μυστικά δεν αφήνει κανένα να την "διαβάσει" στα ίσια.. είναι πολυ κλειστός χαρακτήρας και προτιμάει την μοναξιά.. Αυτός, χμμμ το άκρος αντίθετο , δημοφιλής, κοινωνικός, ανοιχτό βιβλίο... κάθε θυληκο θα έπεφτ...