17❤

10 4 0
                                    

Άρης ποβ
Όταν το διάβασα ένιωσα αηδία για τον ίδιο μου τον εαυτό... Γιατί είχε δίκιο... Μόνο κακό κάνω στους γυρω μου και δυστυχώς ειμαι ίδιο με αυτόν... Η τουλάχιστον έτσι ήμουν... Εξωτερικά πολλοι μας μπερδευουν και εσωτερικά του έμοιαζα κάποτε αλλά μετά άλλαξα... Έπρεπε...
Ελπ- ελα Άρη... Μην το κοιτάς άλλο... Δεν σ προσφερει τίποτα... Είπε ενώ μου έπιασε τον ώμο...
Εγω- καλά.. Πάω να μαζέψω τα πραγματα μου.. Της είπα ενώ στην πραγματικότητα ήθελα να κλάψω αλλά οι άντρες δεν κλαίνε!..
Μαζεψα τα πράγματα μου και πηγαμε σπίτι της..
Μια κυρια (ο θεος να την κάνει..)  ήταν μέσα ξαπλωμένη στον καναπέ..
Ελπ- ακόμη εδώ είσαι εσύ?!
Άγν(ωστη) - ναι ελπίδα μου.. Που να παω?  Εδώ δεν είναι το σπίτι μου?
Ελπ- εμ.. Οχι?  Εδώ μενω εγώ... Για αυτό μάζεψε τα πραγματα σ και Ξεκουμπιδια!
Αγν- τσ τσ τσ τσ πως μιλάς έτσι στην μανούλα?
Ελπ- δεν είσαι μάνα μ γαμώτο!  Είπε και έριξε μια μπουνιά στον τοίχο...
Εγω- ελα ελπ ηρεμησε... Στο κάτω κάτω μαμά σ είναι..
Μ. Ε- ναι Ελπιδουλα άκου τον ομορφονιο από κει..
Ελπ- ελα Άρη παμε πανω... Είπε κουρασμένη κε την όλη κατάσταση...
Όταν πηγαμε πανω και αυτή έβγαλε την ζακέτα της παρατήρησα ένα τατουάζ που δεν είχα προσεξει...
Εγω- Ελπ πολυ ωραίο τατουάζ!  Ποτε το έκανες?
Ελπ- ποιο?. Αλλά μόλις κατάλαβε τι λέω Κοκαλωσε...  Και μ ειπε
Εεε σιγά... Παλιό είναι..
Εγω- ναι αλλά είναι πολύ ωραίο!  Ποιος έχει το Κ?
Ελπ- κανείς!  Είπε απότομα!

 Εγω- ναι αλλά είναι πολύ ωραίο!  Ποιος έχει το Κ? Ελπ- κανείς!  Είπε απότομα!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Αλλά μόνο το Q..
Ελπ- Άρη να σ πω λίγο!
Εγω- πες μ
Ελπ- θέλεις να μιλήσουμε για αυτό π είδαμε σπίτι σου.?
Εγω- εμ κοίτα δεν ξέρω... Το χειροτερο ειναι πως έχει δίκιο!.. Ελπ φοβάμαι... Οχι για εμενα!  Πφφ.. Ποτε δεν φοβήθηκα για εμενα αλλά για εσένα.. Κάποτε φοβόμουν και για την μαμά μ και τον αδελφό μου αλλά...
Ελπ- σε καταλαβαίνω... Δεν χρειάζεται να φοβάσαι!  Όλα θα είναι μια χαρά...
Εγω- όχι ελπ δεν καταλαβαίνεις... Δεν βρηκες εσυ τους την μαμά σου πεσμενη μέσα στα αίματα και τον αδελφό σου να έχει κρεμαστεί!..
Είπα ενώ φωναζα λίγο...
Αυτή για λίγο δεν μιλουσε αλλά φαινόταν σαν να είχε κάτι θυμηθεί..
Ελπ- έχεις δίκιο Άρη... Τι ξέρω εγώ από πονο άλλωστε?... Είπε ενώ γέλασε πικρα...
Εγω- Έτσι είναι ελπίδα... Εσυ έχεις την μαμά σου κοντά σ... Αδέλφια δεν ξέρω αν έχεις αλλά και παλι έχεις κοντά σ τους γονείς σου..
Ελπ- όχι Άρη... Δεν τους έχω κοντά μου... Είναι πιο μακρυά από αυτό ποτ φαντάζεσαι... Απλά για να ξες όταν δεν γνωρίζεις την ζωή του άλλου καλυτερα να μην μιλάς...
Εγω- πες μ τότε να μάθω...
Ελπ- όχι... Είπε απότομα!  Εγώ δεν θα γινω αδυναμη στα μάτια κανενός!  Ποτέ δεν ημουν ουτε προκειτε να γίνω!
Εγω- καταβαθος όμως ξέρω πως πονας να τα κράτας όλα μέσα σ..
Ελπ- κανεις λάθος... Δεν τα κρατάω μέσα μ... Τα βγάζω... Μέσω της εκδίκησης!.. 
Μετά ντυθηκε έτσι 👇

  Μετά ντυθηκε έτσι 👇

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Και έφυγε.. Αφήνοντας με με την τρελή - πουτανα μάνα της... Αν βγω ζωντανός από δω θα είναι από θαυμα!...

BLACK!Where stories live. Discover now