Άρης ποβ
Είχα μείνει σοκαρισμένος!... Αυτή η κοπέλα ήταν μια σπασμένη κοπέλα που απλά ήθελε να ενωθούν τα κομμάτια της μέσω της εκδίκησης..
Εγω- μα Ελπ γτ να παρεις εκδίκηση? Εσένα δεν σ άρεσαν αυτά π πέρασες.. Εσυ γτ να τους προκαλέσεις αυτόν τον πονο?
Ελπ- γτ εγώ Άρη, αναγκάστηκα να αφήσω την παιδικη μ ηλικία πίσω... Χρειάστηκε να μεγαλώσω γρήγορα χωρίς να έχω χορτάσει οικογενειακές στιγμές! Χωρίς να έχω παρει την αγάπη που θα έπρεπε... Αλλά μην ανησυχείς! Θα τους Ξεπλειρωσω όλους με το ίδιο νόμισμα! Τρ π έχασα την οικογένεια μ αγαπάω πολυ τον αδελφό μου αλλά αυτός δεν θέλει ουτε να με βλέπει... γτ και εκεί έκανα λάθος... Αγαπάω την νύχτα! Αγαπώ την δουλειά που κάνω! Γτ δεν ειμαι καμία τρελή... Σκοτώνω αυτους που με έκαναν να ποναω και περνω εκδίκηση για τον θάνατο της οικογένειας μου... Θα τους κάνω να πονεσουν! Τόσο πολυ π θ με παρακαλανε για να τους σκοτώσω.,.
Εγω- Ελπίδα... Ηρέμησε... Δεν λύνονται όλα έτσι...
Ελπ- κι όμως... Γτ αν εμένα το προβλημα μ είναι ο μπαμπάς σ, αν τον βγάλω από την μέση... δεν θα υπάρχει προβλημα... (Παιδιά προς Θεου... Όλα λύνονται με την συζήτηση!!)
Εγω- τι σκατά λογική είναι αυτή???
Ελπ- σορρυ Άρη αλλά ακόμη και εδώ ήμαστε διαφορετικοί...
Εγω- ρε συ Ελπίδα δεν είσαι όσο κακια δείχνεις...
Ελπ- ναι έχεις δίκιο..
Εγω- ωραία... Αφου το καταλαβ-
Ελπ- είμαι ακόμη περισσότερο.. Είπε διακόπτοντας με...
Εγω- Ελπίδα δεν είσαι κακια είσαι πληγωμένη... Έχει διαφορά σε παρακαλω υποσχεσου μου ότι θα προσπαθήσεις να γίνεις πιο... Πιο... Καλός άνθρωπος...
Ελπ- δεν έχω αρκετό χρόνο Άρη για να αλλάξω...
Εγώ- τι εννοείς?
Ελπ- θα καταλάβεις σε λίγο καιρό...
Εγω- οκ.. Είπα παραξενεμενος...
Ελπ- πάμε για μπάνιο???
Εγω- μα ειναι μια Νοεμβρίου!!
Ελπ- ε και?
Εγω- κάνει κρύο?!
Ελπ- κότα!!!
Εγω- εγώ? Κότα? Χα! Δεν το νμζ! Πάμε να σ δείξω ποια ειναι η κότα!!
Ελπ- ωραία! Αφου ετοιμαστηκαμε πηγαμε στην θάλασσα... Μλκ είναι κρυα!!!
Ελπ- ελα Αρουλη!! Σου φαίνεται κρυα??? Κοταψαμε?
Εγω- πφφ εγώ τι είναι αυτά π λες??
Ελπ- οκ..
Είπε και τότε με έλουσε με ένα κουβα νερο... Κρυο νερο... Παγωμένο νερο... Αααααα
Εγω- Ελπίδα. Τρέξε. Όσο. Πιο. Γρήγορα. Μπορείς! Της είπα αργά και καθαρά...
Εκείνη άρχισε να κολυμπα κάτω από το νερο μεχρι π την έχασα... Τότε νιώθω κάποιον να ανεβαίνει στην πλατη μ και να με ρίχνει στο νερό...
YOU ARE READING
BLACK!
Teen FictionΑυτή, ένας άνθρωπος μυστηριος με πολλα μυστικά δεν αφήνει κανένα να την "διαβάσει" στα ίσια.. είναι πολυ κλειστός χαρακτήρας και προτιμάει την μοναξιά.. Αυτός, χμμμ το άκρος αντίθετο , δημοφιλής, κοινωνικός, ανοιχτό βιβλίο... κάθε θυληκο θα έπεφτ...