Ελπίδας ποβ
Όταν έφτασα σπιτι με περιμενε μια πολυ δυσάρεστη έκπληξη! Τοσο δυσάρεστη που θα Προτειμουσα να έπαιζα ξυλο με τον αχωνευτο (τον Άρη) παρα να δω αυτό...
Εγω- τι κάνεις εσυ εδώ??
Αγν- τσ τσ τσ πως μιλάς έτσι στη μανούλα? Είπε ταχα στεναχωρημένη
Εγώ αρχισα να γελάω τόσο πολυ που είχα πέσει στα πατώματα από τα γέλια! Καλά η τύπισσα δεν παίζεται!
Εγω- άκου να δεις Αννα, εγώ δεν έχω ουτε "μάνα" Ουτε " πατέρα " Γι'αυτό σήκωσε τον κωλο σου από τον καναπέ μου και φυγε! Της είπα..
Αννα- άκου να δεις κακομαθημένο με κυνηγάνε όλοι οι μαφιόζοι! Έχω μπλέξει πολυ άσχημα! Δεν έχω λεφτά ουτε για τσίχλες! Για αυτό θα φιλοξενήσεις την μανουλα για όσο χρειαστεί ακόμη και αν αυτό σημαίνει "για παντα! "
Εγω- άκου να δεις Αννουλα εδώ δεν είναι ξενοδοχείο! Και πραγματικά πιστευεις πως θα σε λυπηθώ? Όχι! Για αυτό σήκω και φυγε γτ αρχίζω να χανω την υπομονή μου και δεν θα σ αρέσει!
Ανν- ναι ναι έχω ενημερωθεί για το πόσο επικίνδυνη μπορείς να γίνεις! Μου τα είπαν όλα τα αφεντικά σου...
Εγω- οοχιιι αυτοί δεν έχουν δει τπτ! Και μην με κάνεις να επαναλαμβάνομαι! ΣΗΚΩ ΚΑΙ ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΤΩΡΑ! της φωναξα τις τελευταίες λέξεις!
Ανν- ωραία αν φυγω θα παω και θα πω σε όλους όσους σε θέλουν νεκρή (και δυστυχώς η ευτυχώς είναι πολλοί) την μεγαλυτερη σου αδυναμία! Τον αδελφό σου!
Εγω- ΔΕΝ ΣΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ! ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΟΥ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΠΟΥΤΑΝΑ?!?!?! της φωναξα έξαλλη!!
Ανν-ναι! ) και για αυτό πες μου που είναι το δωμάτιο μου..
Εγω- κοίτα θα μείνεις εδώ αλλά θα κοιμάσαι στον καναπέ! Αλλιώς μπορείς να την βγάλεις και στο πατακι της εξώπορτας!
Ανν- πω πω νέυρα! Καλά καλά θα κοιμάμαι στον καναπέ! Ίδια ο πατερας σ είσαι!
Το τελευταίο έκανα πως δεν το άκουσα!
Εγω- αν θες κάτι να φας να παραγγειλεις από έξω και επειδή ήταν πως δεν έχεις λεφτά σου έχω αφήσει 20€πανω στο τραπέζι...
Ανν- ευχαριστώ!
Εγώ απλά την προσπέρασα! Πόσο φτηνή!Δημήτρης ποβ
από την ώρα που συνάντησα την Ελπίδα όλο την σκέφτομαι! Δεν μπορώ να την βγάλω από το μυαλό μου... Είναι αστεία διασκεδαστική αλλά και παρα πολυ μυστήρια! Δεν μπορώ να την καταλάβω... Ισως είναι από το πιο μυστηριώδες παιδι που ξέρω! Όταν γυρισα σπιτι βρήκα τον πατερα μου να κάθεται στο σαλόνι και παρεξενευτικα... Δεν περίμενα να τον ξαναδώ μτ από εκείνη την μέρα!
Μπράβο κότσια ο μπαμπάς!
YOU ARE READING
BLACK!
Teen FictionΑυτή, ένας άνθρωπος μυστηριος με πολλα μυστικά δεν αφήνει κανένα να την "διαβάσει" στα ίσια.. είναι πολυ κλειστός χαρακτήρας και προτιμάει την μοναξιά.. Αυτός, χμμμ το άκρος αντίθετο , δημοφιλής, κοινωνικός, ανοιχτό βιβλίο... κάθε θυληκο θα έπεφτ...