Άρης ποβ
Όταν τελείωσε το 7 ωρο πηγαμε προς τα έξω με την Ελπ
Εγω- θες να έρθεις μαζί μ, μην πας και με τα ποδια..
Ελπ- μα καλό μ αγοράκι δεν θα παω με τα ποδια είπε και έκατσε σε μια μηχαναρα! Πιο καλή και από την δικιά μ...
Εγω- δική σ είναι αυτή είπα σοκαρισμένος..
Ελπ- ναι.. Είπε αδιάφορα..
Εγώ - οκ ακόλουθα με...
Ελπ- γτ? Ρώτησε με τσαμπουκά..
Εγω- γτ δν ξες π είναι το σπίτι μ..
Ελπ- παμε ενα στοίχημα ότι θα φτάσω πρωτη?
Εγώ - μέσα! Ο χαμένος θα γίνει δουλος /α στον άλλο για μια εβδομαδα..
Ελπ- μέσα! Είπε και έβαλε μπρός! Δεν υπάρχει περιπτωση να με κερδίσει..
Όταν έφτασα εκεί της είδα να με περιμένει έξω από την πορτα στηριγμένη στην μηχανή της.. Μα πως?
Εγω- τι? Μα.. Πως?
Ελπ- είναι ένα από τα πολλα πράγματα π δεν ξες για εμενα.. Αντε θα ανοίξεις? Μ είπε με ειρωνία...
Εγω- ναι..
Όταν άνοιξα την πορτα αυτό π είδα μ έφερε αναγούλα ενώ η Ελπ είχε σοκαριστεί...
Η μαμά μ ήταν στο πατωμα με αίματα στο κεφάλι και στο στόμα ενώ ο αδελφός μ ήταν κρεμασμένος...
Ελπ- Την γαμησες Παπαδόπουλε...
Μουρμουρισε
Μετά πεορε κάποιον τηλέφωνο και κάτι τ είπα αλλά δεν κατάλαβα γτ κοιτουσα συνεχώς την μαμά μ και τον αδελφό μ.. Γιατί?
Ελπ- είσαι καλά? Είπε ενώ μ έπιασε τον ώμο...
Εγω- ποιος πουστης το έκανε..?
Ελπ- ο μπαμπάς σ...
Εγω- όχι αποκλείεται! Είπαμε είναι ένα τέρας αλλά δεν θα μ το έκανε ποτε αυτό..
Ελπ- αυτός ήταν Άρη.. Κοίτα τον τοίχο...
Και πραγματι στον τοίχο είχε γράψει με το αίμα τους
"Πάντα περνώ αυτο που θέλω.. Όπως και τώρα.. Ήθελα να σε κανω Αρουλη να πονας.. Και θα σε κανω ακόμη περισσότερο όταν μάθεις πως ο αδελφός σου αυτοκτόνησε για να σώσει εσένα το ίδιο και η μητέρα σου.. Η Ελπίδα θα δουλέψει για εμένα μόνο και μόνο για να είσαι έστω και λίγο πιο ασφαλής... Κανεις τους γυρω σ να υποφέρουν.. Εγώ πάντως αν ημουν στην θέση σ θα εφευγα από την ζωή τους...
Με 'αγάπη' ο μπαμπάκας...Υ. Γ παντα ήσουν ο αγαπημένος μου.. Σκληρός δίχως συναισθήματα... Αλλά μετά έγινες σαν την μάνα σ... Συναισθηματικος... Μπλιαχ! Δεν σ παει αυτός ο εαυτός.. Και δυστηχως η ευτυχώς εσυ εισαι τόσο εμφανισιακά όσο και εσωτερικά ίδιος με εμένα..
VOUS LISEZ
BLACK!
Roman pour AdolescentsΑυτή, ένας άνθρωπος μυστηριος με πολλα μυστικά δεν αφήνει κανένα να την "διαβάσει" στα ίσια.. είναι πολυ κλειστός χαρακτήρας και προτιμάει την μοναξιά.. Αυτός, χμμμ το άκρος αντίθετο , δημοφιλής, κοινωνικός, ανοιχτό βιβλίο... κάθε θυληκο θα έπεφτ...