32

6 2 0
                                    

Άρης ποβ
Αφού φάγαμε πρωινό ακούμε το κουδούνι να χτυπα αλλά κανείς δεν πάει να ανοιξει...
Ελπ- αντε δεν θα πας? Είπε ενώ ακόμη έτρωγε
ΕΓΩ- τι εγώ θα πάω?
Ελπ- εμ ναι? Είπε σαν να ήταν το αυτονόητο...
Εγω- όχι θα παίξουμε κορόνα η γράμματα...
Ελπ- σύμφωνοι... Είπε και έβγαλε από το σουτιέν της ένα 2€...
Εγώ απλά την κοίταξα παραξενεμενος
Ελπ- τι? Πάντα κουβαλάω λεφτά εκεί... Τεσπα κορόνα η γράμματα?
Εγω- γράμματα...
Ελπ- ευτυχώς γτ εγώ πάντα παίρνω κορόνα...
Εγω- γιατί?
Ελπ- γτ είμαι βασίλισσα... Έλεος!...
Εγω- α ναι είσαι και βασίλισσα μ διέφυγε αυτό...
Εντομεταξυ το κουδούνι χτυπούσε τόση ώρα...
Έκανε το πέταγμα και μαντέψτε.... Έχασα....
Ελπ- κάποιος θα πρέπει να πάει να ανοιξει την πόρτα...
Εγω- γρρρ οκ... Είπα και καλά θυμωμένος...
Οταν την άνοιξα έπεσε στην αγκαλιά μ η Μαρία
Μαρ -ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΗΛΙΘΙΕ!!!!! είπε μεσα στο αυτί μ και με ξεκουφανε...
Εγω- ευχαριστώ...
Μετα ήρθε ο Στέφανος...
Στεφ- χρόνια πολλά μαλακά μου!!!
Εγω- ευχαριστώ. Αλλά γτ όλοι έχετε ένα υποκοριστικό...
Ασ πούμε η ελπίδα με είπε μουργο, η Μαρία ηλιθιο, και ο κολλ μ μαλακα... Φχαριστω ρε παιδιά...
Μαρ- δεν φτάνει που μας είχατε και περιμέναμε στο κρύο μιλάς κιόλας...
Στεφ- καλά σ λέει μαλακα... Και τι κάνατε και δεν μας ανοίγατε τόση ώρα? Είπε ενώ μας κοιτούσε πονηρα...
Ελπ- άγριο παθιασμένο σεξ είπε ατάραχη ενώ εμένα στην ιδέα και μόνο αναστατώθηκα και γούρλωσε τα μάτια μου...
Η Μαρία πνίγηκε με το νερό της και τα μάτια της πήγαν να πεταχτούν έξω ενώ ο Στέφανος μας κοιτούσε πονηρα και νμζ εμένα με κοιτούσε... Περιφανα?!
Στεφ- αχχχχ μεγαλώνουν τόσο γρήγορα.... Είπε ενώ σκούπισε ένα υποτιθέμενο δάκρυ....
Τότε η ελπίδα δν άντεξε άλλο και άρχισε να γελάει δυνατά ενώ χτυπούσε παλαμάκια...
Ελπ- έπρεπε να δείτε τις φάτσες σας! Είπε ανάμεσα στα γέλια της...
Μαρ- μια γαμημενη φορά να μας απαντούσες σοβαρά σε κάτι που σε ρωτάμε και τι στον κόσμο...
Ελπ- έλα ρε Μαράκι... Αφού ξες σε αγαπώ.... Είπε ενώ τις φιλούσε το μάγουλο... Τότε ξαναχτύπησε το κουδούνι
Ποιος σκατα είναι πάλι? Πήγε η ελπίδα να ανοιξει και ακούσαμε ομιλίες...
?? - ώστε εδώ μένεις?
Ελπ- τι θες εσύ εδώ Μάικ??
Μαρ - ωχ τι σκατα θέλει αυτός εδώ??
Είπε ενώ έτρεξε ανυσηχα προς την πόρτα...
Τι σκατα γίνεται?!

BLACK!Where stories live. Discover now