Zon, zee en strand. Zes weken geleden was ik in het zonnige Fiji om even weg te zijn van al mijn problemen, want ja... ook ik heb die. Mijn broer, Max, was zo lief om mij naar Fiji op vakantie te sturen. Fiji is een eiland dat ligt in Oceanië. De zee is er helderblauw en het strand is net zo wit als parels. Ik ben nog nooit op zo'n mooie plek geweest al toen.In Fiji ontmoette ik een jongen genaamd Jake. Jake was grappig, lief en zorgzaam. Hij maakte me aan het lachen toen ik de weg kwijt was, letterlijk en figuurlijk. Hij hielp me mijn hotel terug te vinden en daarna gaf me ook nog eens een tour over het eiland. Hij was hier namelijk al een paar dagen en had al aardig wat mooie stukken van het eiland ontdekt.
Hij vroeg me na de tour om mijn telefoonnummer en zei dat hij me diezelfde avond zou ophalen bij mijn hotel voor een date: het dorpsfeest.
Overal waren lampjes te zien, echt hert was schitterend, en er stond muziek op. We danste, deden gek, leerde de bewoners kennen en dronken wat. We dronken aardig wat. We eindigde die avond samen in zijn bed. Normaal gesproken zou ik dit niet doen, maar hij was zo lief en betrouwbaar. Ik heb hem mijn maagdelijkheid af laten nemen.
Ik vond meiden die op de eerste dag al seks hebben met hun date vaak onverstandig, maar ik begreep het die avond eindelijk. Girls just wanna have fun, right?
De volgende ochtend werd ik dus naast hem wakker en het leek alsof het zo hoorde te zijn. De geur van de zee, het geluid van de vogels, het leek perfect. Ik zou hier eeuwig kunnen blijven. Toen Jake zijn ogen opende en naar mij lachte, zei dat hij het naar zijn zin had gehad. Hij zoende me in mijn nek en haalde zijn handen over mijn lichaam.
We hadden ochtendseks.
Vanaf die dag hadden we eigenlijk bijna elke dag seks, wie had dat gedacht? De brave Liv heeft seks met een vreemde.
Seks in bed, seks in de gezamenlijke keuken van zijn hotel, seks op het parelwitte strand, zelfs een keer in de hemelsblauwe oceaan. Ik wist niet eens dat dat kon, maar met Jake kon alles. Hij maakte al mijn dromen in één klap waar. Het leek net een sprookje, mijn sprookje. Ik had mijn Prince Charming gevonden en we zouden voor altijd bij elkaar blijven.
Maar bijna iedereen kent wel zo'n verhaal: het is maar een vakantieliefde. Je bent er heel je vakantie weg van, maar zodra je het vliegtuig instapt ben je de ander alweer vergeten.
Zo was het dit keer niet, dat kon ook niet. Geloof me maar.
JE LEEST
Jake From Fiji
RomanceJe was op vakantie in het heerlijke Fiji. Je ontmoette een jongen met wie je leuke dagen, maar vooral leuke nachten beleefde. Als de eerste dag van school weer is aangebroken, loopt het anders dan gedacht. Want die stem, die de klas in toon probeer...