2. 4

6K 98 9
                                    

Toen ik eindelijk thuis was, om vijf uur, werd Max enorm boos op me. Ik had nog nooit hoeven nablijven en Max wist ook niet goed wat hij ermee aan moest. Hij gaf me dus huisarrest voor twee dagen. Ik accepteerde zijn beslissing, maar ik vond het wel iets te overdreven. Alsof een uur nablijven met Jake nog niet genoeg was.

Oké, het was niet zo heel erg om een uur lang naar hem te kunnen staren en te denken aan Fiji. Aan hoe hij over het strand liep, zonder shirt en de waterdruppels die uit zijn haar drupte. Ze vielen dan op zijn schouders en gleden langs zijn buik naar beneden. Liv, stop. Het nablijven was enorm ongemakkelijk, vooral omdat Jason erbij was. Jake en ik hebben niet kunnen praten over onze situatie en dat maakte de stilte nog ongemakkelijker.

Maar goed, ik accepteerde het besluit van Max. Ik vind dat mijn broer en ik samen moeten blijven als een team. Samen zijn we een goed team en dat moeten we zo houden. Ook al moet ik daar dus twee dagen huisarrest voor krijgen.

Mijn telefoon ging weer eens af en ik keek wat er nu weer eens gebeurde. Ze waren in de klassenapp weer aan het praten. Er is pas één dag voorbij en die mensen gaan nu al weer een actief gesprek houden over school. Hebben ze nooit een pauze van school? Ze hebben echt geen leven naast hun socialmedia.

-
Jason: Nou dat was me een eerste dagje wel weer
Bella: Ja je had meteen een uur nablijven te pakken, lekker bezig pik
Charlotte: De nieuwe docent is wel aardig
Jason: Dat zeg je alleen maar omdat je met hem wilt neuken
Charlotte: Dat is niet waar
Lara: Jawel, sorry Char
Charlotte: Het is deels waar
Riven: Nieuwe leraar?
Riven: WHUT?
Emilie: Ja
Emilie: Meneer Andrews
Emilie: Hij geeft Nederlands en Engels
Bella: Dat had je geweten als je er gewoon was geweest vandaag ;)
Riven: Ik had geen zin
Riven: Ik ga niet om zeven uur 's ochtends beginnen
Riven: Ben je gek?!
Emilie: Daar heb je een punt
Bella: Je heb niet veel gemist
Jason: Charlotte gaat 100% zeker de docent neuken
Charlotte: We gaan inderdaad neuken
Charlotte: I'm sure
Liv: Waarom denk je dat hij met jou naar bed zou gaan?
Charlotte: Waarom niet?
Charlotte: We hebben het wel over mij, hé
Liv: Daarom juist
Jason: SHOTS FIRED
Riven: FIGHT! FIGHT! FIGHT!
Liv: We gaan niet vechten
Charlotte: Nou...
Liv: Nee
Emilie: Bang om te verliezen, Liv?
Liv: Nee
Charlotte: Geef me een paar dagen en hij ligt in mijn bed
Charlotte: Nog voor kamp
Liv: Dat betwijfel ik
Charlotte: Challenge accepted bitch
Liv: Ik wil geen ruzie
Charlotte: Ik ook niet
Liv: Mooi zo
Liv: Ik ga weer
Charlotte: Bye babe
-

Ik weet niet wat dat kind denkt, maar Jake trapt er echt niet in. Dat kan niet. Daar is hij veel te slim voor. En te knap, maar dat heeft er niet veel mee te maken. Jake is slim genoeg om te doen wat hij moet doen. Ik weet nog niet wat dat is, maar hij doet het. Hij gaat niet met een meisje naar bed als hij bewust is dat het zijn leerling is. Dat doet hij niet. Helaas niet. Ik moet maar eens gaan slapen voordat Max erachter komt dat ik nog online ben op Whatsapp.

"Liv?!"

Te laat.

Jake From FijiWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu