Ik loop naar hem toe en pak zijn riem vast.
"Is dit antwoord duidelijk genoeg?" Vraag ik terwijl ik zijn riem losmaak.
"Ja."
Hij drukt zijn lippen op die van mij, ze zijn minder zacht dan die van Jake. Niet aan Jake denken nu, Liv. Je bent hier met Chase. Hij legt zijn handen op mijn kont en tilt me op. We lopen een stukje en leunen uiteindelijk tegen de muur aan. Zijn lippen gaan over mijn nek en deze gooi ik naar achter waardoor ik natuurlijk mijn hoofd stoot.
"Je bent zo onhandig." Lacht hij en hij laat me op de grond zakken. Zijn handen zitten aan de zoom van mijn shirt en ik geef hem toestemming om hem over mijn hoofd te trekken.
"Kom hier." Zegt hij terwijl we zoenend naar het bed lopen. Hij trekt zijn shirt uit en gaat op het bed liggen. Ik kruip bovenop hem en zoen hem over zijn hele buik. Hij is niet zo perfect als die van Jake, maar het kan ermee door. Liv, beheers je!
Onverwachts rolde Chase ons om waardoor hij nu bovenop ligt. Hij drukt zijn lippen tegen de huid in mijn nek, net niet de perfecte plek waarvan ik kriebels in mijn buik krijg zoals Jake het doet, en begint er dan aan te zuigen. Hij laat zich iets wat meer op mij zakken en ik voel zijn lichaamsgewicht op me.
Hij is zwaarder dan ik had verwacht. Op een gegeven moment reikt hij met zijn hand naar het lichtknopje en klikt het licht uit.
"Spannend hoor." Lach ik.
"Oh stil nou maar." Lacht hij en hij geeft me een kus op mijn lippen.
We waren beide vergeten dat max hierheen zou komen en al helemaal dat er nog andere mensen waren: Jake bijvoorbeeld. Saga la iemand hierachter komt?
We lagen naast elkaar in bed en toen we elkaar aankeken besefte we het pas: we waren samen naar bed geweest. Ik voelde dat ik het ongemakkelijk vond om hem aan te kijken, hij waarschijnlijk ook. Dat is waarschijnlijk ook de rede geweest waardoor hij besloot de stilte te doorbreken.
"Max zou boos worden als hij wist dat ik één van zijn regels hebt gebroken."
"Was niet naar bed gaan met mij, zijn zusje, één van zijn regels?" Giechel ik.
"Nee, maar wel het zonder condoom doen."
"Dat zei hij ook tegen mij."
"Slik je de pil?" Vraag hij een beetje beschaamd.
"Ja. Dat weet je toch." Ik geef een zachte tik tegen zijn schouder.
"Auw." Zegt hij wrijvend over zijn arm.
"Max kan elk moment hier komen trouwens. We kunnen ons beter gaan aankleden."
"Goed idee."
Ik stapte het bed uit en zag dat hij naar me keek. Een beetje ongemakkelijk keek ik naar hem om.
"Niet spieken hé." Waarschuw ik hem.
"Ik zou niet durven."
We kleedden ons zo snel mogelijk aan en dat was maar goed ook, want Max stond namelijk al een paar minuten later voor het hek van het park. Chase ging Max halen en ik ging weer in het bed van Chase liggen. Ik draaide me naar de deur toe toen Max en Chase binnen kwamen.
"Gaat het goed, Livvie?"
"Ja, hoor. Ik mocht van Chase het bed niet uit tot jij er was."
"Zo mag ik het horen. Je voelt warm en je zweet helemaal. Gaat het echt goed?"
"Ja, dat komt door dit dekbed. Het is zo warm." Lig ik zo snel mogelijk. Ik had net seks gehad, logisch dat ik warm en bezweet ben, maar ik moest even liegen tegen mijn grote broer.
"Oké, Livvie ik geloof je. Als je je morgen nog niet goed voelt moet je me bellen, oké? Dan kom ik je gewoon halen."
"Dank je, Maxie."
"Oké, ik ga er dan maar weer vandoor. Chase?"
"Ja?"
"Pas goed op haar, oké?"
Chase zei hem dat het helemaal goed zou komen en ik liep achter ze aan naar buiten. Ik zei mijn grote broer gedag en liep toen naar mijn tent, daar zat Bella nog steeds op me te wachten.
"Is er iets Bells?"
"Je straalt. Gaat het wel goed?"
"Ja, dat zou wel gewoon zweet zijn. Deze trui is erg warm."
"Juist ja. Kan je me helpen met deze stoeltjes uitklappen? Het lukt niet." Zegt ze geïrriteerd.
"Natuurlijk."
"Fijn." Ze geeft een trap tegen één van de stoeltjes als het haar echt niet lukt.
Ik wist dat Bella door had dat er iets gebeurd was. Ik zou het haar ook wel gaan vertellen, maar ik zocht alleen nog het juiste moment om dat te doen. Ik denk dat ik het vanavond in de tent vertel, dan kan het bij mijzelf ook nog even bezinken. Ik voelde niks voor Chase. En ik vind het erg om te moeten zeggen, maar hij was een rebounce. Door hem probeerde ik Jake te vergeten, maar hierdoor ging Jake juist nog meer in mijn hoofd spoken.
Jake staat naast een stapel met hout en hij kijkt me aan als ik het stoeltje probeer uit te klappen. Hij is zo sexy als hij een kampvuurtje probeert op te zetten. Het is een stuk warmer dan vanmiddag en ook Jake is aan het zweten. Ik zie de zweetdruppels over zijn gezicht rollen en ik zie zijn spierballen door zijn shirtje heen. Hij heeft twee sterke armen die je kunnen omhelzen en je nooit meer los kunnen laten.
"Stom ding." Zeg ik terwijl ik het in elkaar gevouwen stoeltje aan de kant schuif. Ik ga maar naast Bella op de grond zitten, ook zij heeft het opgegeven.
Dan betrap ik mezelf dat ik letterlijk naar Jake aan het staren ben. Jake had me blijkbaar ook al door. Hij kijkt naar me en geeft me een knipoog. Op dat moment schrik ik op uit de dagdroom en kijk de andere kant op.
Daar zie ik Charlotte, ook starend naar Jake.
JE LEEST
Jake From Fiji
RomanceJe was op vakantie in het heerlijke Fiji. Je ontmoette een jongen met wie je leuke dagen, maar vooral leuke nachten beleefde. Als de eerste dag van school weer is aangebroken, loopt het anders dan gedacht. Want die stem, die de klas in toon probeer...