Ik doe de blinddoek af en open voorzichtig mijn ogen. Het eerste wat ik zie is een groot raam met uitzicht op de in het donker verlichtte stad. Daarna vielen mij de lichtjes in de kamer pas op, ook de rode rozen op de grond trokken mijn aandacht.
"Welkom in ons nieuwe huisje." Zegt hij met een grote glimlach. "Wat vind je ervan?"
Ik was sprakeloos verrast, dit had ik nooit gedacht. "Liv?" Hoor ik weer waardoor ik uit mijn gedachten wordt getrokken.
Zonder iets te zeggen, geef ik hem een knuffel. "Dank je wel." Weet ik uiteindelijk te zeggen.
"Ik moet jou bedanken." Zegt hij. Hij drukt zacht zijn lippen tegen mijn voorhoofd en aait me over mijn achterhoofd.
"Mij? Hoezo?"
"Ten eerste draag je mijn kind bij je." Zegt hij en hij plant weer een kus op mijn voorhoofd.
"En ten tweede laat je me zien wat liefde is." Ik druk mijn lippen op die van hem en voel me zo gelukkig. Dit is echt het liefste wat iemand ooit tegen mij gezegd heeft.
"Ik meende echt wat ik op het feest zei." Vertel ik hem.
"Wat zei je ook alweer?" Plaagt hij me.
"Je weet wat ik zei."
"Nee... Wat was het ook alweer?" Zegt hij als hij me kietelt.
"Ik hou van je, Jake Andrews."
"Ik ook van jou, Liv Carter."
Na alle kusjes en knuffels gaf hij me een rondleiding door het appartement. Het was alsof hij precies wist in wat voor appartement ik wou wonen. Het was precies zoals ik me had voorgesteld, echt bizar. Dat is de band die sommige mensen kunnen hebben. Het is vreemd en nooit wetenschappelijk verklaart, maar Jake en ik hadden zo'n band. Telepathisch leek het wel. We wisten precies wat we wouden zonder dat we dat hoefde te zeggen tegen elkaar.
In de slaapkamer stond al een bed. Hij was erg groot en wit, ook was hij al opgemaakt. Ik plofte op het bed neer en bedacht me weer hoe moe ik was. Ik gaapte nog een keer en sloot mijn ogen voor een paar seconden.
"Ben je moe?" Vraagt Jake me. Ik zucht en knik terwijl ik mijn best doe om mijn ogen open te houden.
"Zal ik je maar thuis brengen dan?"
"Ik ben al thuis." Zeg ik met een glimlach.
"Wil je hier slapen dan?"
"Zolang jij erbij bent wel." Zeg ik met een lachje. Dan trek ik mijn jurk over mijn hoofd en kruip ik onder het dekbed.
Jake loopt naar mijn kant van het bed en drukt dan zijn lippen op die van mij. Kort daarna klimt hij bovenop me en zuigt aan de huid in mijn nek. Ik sla mijn benen om hem heen en hij lacht als ik met mijn vinger over zijn nek glijdt. Dan maakt hij een paar push-Ups om te laten zien hoe sterk hij wel niet is.
Hij hoeft me niets te bewijzen, zijn spierballen zijn groot genoeg, maar hij vond het blijkbaar zelf erg belangrijk om het te laten zien. En ik vind het ook niet erg omdat er een super sexy man boven me hangt en hij geeft me telkens een kusje als hij beneden is.
Als laatst drukt hij nog een kus op mijn wang en ploft dan naast me neer. "Zullen we maar eens gaan slapen dan?"
Hij trekt me dicht tegen hem aan en slaat zijn arm over me heen. De warmte van zijn lichaam voelt heerlijk tegen dat van mij aan.
"Ik wil elke avond zo in slaap vallen." Fluistert hij bijna slapend met een hese stem.
JE LEEST
Jake From Fiji
RomanceJe was op vakantie in het heerlijke Fiji. Je ontmoette een jongen met wie je leuke dagen, maar vooral leuke nachten beleefde. Als de eerste dag van school weer is aangebroken, loopt het anders dan gedacht. Want die stem, die de klas in toon probeer...