6. 7

5.1K 87 4
                                    

We kropen allebei de tent uit en Jake had het kampvuur eindelijk aangezet. De geur van vuur en vlees kwamen binnen één adem mijn neus binnen. Ik werd bijna verliefd, puur op de geur van het eten. Het rook zo lekker, vooral omdat ik nog niet zo veel gegeten had vandaag. Het is die typische barbecuegeur.

Toen keek ik naast het vuur en zag ik Jake staan. Ik was heel even afgeleid door het eten, maar Jake had geen shirt aan. Mag dit wel? Hij is hier wel een docent. Ik weet nog toen hij in Fiji voor het eerst zijn shirt uittrok. Hij had toen nog maar een paar lijntjes over zijn lichaam lopen, maar nu. Zijn sixpack was nu duidelijk te zien en er is nu ook een lijntje dat zijn onderbroek inloopt. Waarom moet hij nou weer mijn docent zijn en niet een random man?

Charlotte stond naast hem en kwijlde over zijn schouder. Ik wou bijna naar haar roepen dat ze afstand moest nemen omdat ze over mijn eten aan het kwijlen was, maar ik deed het niet. Ik ga me niet tot haar niveau verlagen. Ik werd even licht in mijn hoofd. Nee, Liv, houd je koppie erbij. Als je nu flauwvalt, haalt Max je op en is dit kamp klaar voor jou. Ik schudde een paar keer met mijn hoofd en voelde me weer beter. Een beetje dan. Jake kwam naar me toe gelopen met een bord in zijn handen.

"Hoi Liv." Zegt hij luchtig. Ik denk weer even aan het moment in de bosjes. Ik voel een steek in mijn hart bij het idee van Charlotte en Jake die seks hebben.

"Hallo meneer Andrews."

"Serieus? Hoe lang ga je me zo nog noemen?"

"Ik denk dat je die naam nog wel een tijdje houdt, meneer Andrews." Zeg ik kil.

"Ik heb wat te eten voor je gemaakt."

"Dank u wel." Ik neem het bord met een heerlijk uitziend stukje vlees van hem aan.

"Liv? Kan ik je vanavond spreken? Half twee bij de toiletten?" Ik stop een hap vlees in mijn mond en reageer niet op zijn vraag.

"Liv, je moet naar me luisteren... Ik kan je alles uitleggen."

"Ik zal het jou eens uitleggen. Er valt niks uit te leggen... Ik snap het al."

"Nee, Liv. Je snapt er niks van."

"Jake, laat het gaan en ga naar je vriendinnetje, oké?" Ik duw mijn bijna lege bord in zijn handen en wil weglopen.

"Ze is mijn vriendin niet." Zegt hij terwijl hij mijn pols vastgrijpt .

"Oh, dus je laat al je leerlingen zo over je heen kwijlen?" Hij schudt met zijn hoofd. "Ik zag je verdomme seks met haar hebben in de bosjes, Jake." Sis ik boos naar hem.

"Liv, het is niet wat het lijkt." Ik kijk hem even aan in zijn ogen, maar word al snel afgeleid door zijn enorm sexy buik.

"Het zal wel."

"Half twee bij de toiletten." Zegt hij.

"We zien wel." Ik loop weg van hem, geen idee nog waarheen.

"Oh en Liv?" Ik draai me nog één keer om en kijk hem aan. "Ja?"

"Mijn ogen zijn hier." Hij wijst met zijn wijsvinger naar zijn ogen.

"Trek volgende keer alsjeblieft gewoon je shirt aan." Zeg ik om de schuld op hem te vegen.

"Wen er maar aan, want we gaan morgen zwemmen."

Hij knipoogde naar me en ik voelde de vlinders in mijn buik fladderen. Ik wist dat ik dat laatste niet had moeten zeggen maar ik werd zo afgeleid. Ik keek naar zijn armen en buik tijdens ons gesprek.

In Fiji waren het zijn gespierde armen die me optilde en door het water slingerde. En soms erin gooide, maar me dan ook weer overeind hielpen. Als ik 's ochtends eerder wakker was dan hij ging ik met mijn nagel over de lijntjes van zijn buik heen en hij hield ervan.

En op het strand lag ik tegen diezelfde buik aan, met diezelfde armen om mij heen. Ik viel dan in slaap en hij kriebelde me over mijn buik en over mijn rug. Hij haalde zijn handen door mijn haar en liet me mijzelf veilig voelen. Dat was lang geleden. Ik miste het gevoel. Het gevoel van liefde en geluk.

Toen Jake weer terugliep naar het vuur zag ik zijn gespierde rug. Ik vind, ik bedoel vond, dat zo sexy aan hem. Het trok me aan. Het straalt mannelijkheid en sterkte uit. Ik werd afgeleid door zijn rug en schouders, maar binnen een paar seconden liet het me bijna kotsen. Ik zag Charlotte met haar handen over zijn rug heen gaan. Was ik de enige die dit zag? Waarom zegt niemand er iets van? Een docent of een leerling? Niemand?

Jake pakt zijn blouse en trekt hem aan. Hij keek naar me en maakte zo'n bewegen die soldaten altijd maken als ze paraat staan en hun leider begroeten. Je weet wel: ze houden hun rechterhand tegen de zijkant van hun voorhoofd en bewegen hun hand dan in een strakke beweging van hun hoofd af. Ik lach en pak nog een stukje vlees van de barbecue af.

Ik neem een hap ervan en het is echt heerlijk. Jake kijkt me vragend aan en ik gebaar dat het lekker is. Wacht, aar ben ik in hemelsnaam mee bezig? Ik zou hem vergeten. Dat gaat niet als ik blijf flirten. Ik kijk weer naar het kruis op mijn hand en haal mijn handen door mijn haar. Ik zette het bord eten weg en liep naar Riven toe.

"Hoi Liv. Kan je geen genoeg van me krijgen?"

"Grappig."

"Wat is er?"

"Mag ik een jointje van je?" Vraag ik hem zo stoer mogelijk.

"Jij? Een jointje?" Lacht hij proestend.

"Ja?"

"Hell no."

"Alsjeblieft? Ik betaal je ervoor."

"Nee, die vriend van je gaat me in elkaarslaan als ik je er één geef."

"Welke vriend?"

"Die begeleider."

"Oh, je bedoeld Chase. Dat is de beste vriend van Max. Hij is cool."

"Sorry, Liv. Ik ga je echt geen jointje geven."

"Oké, ik snap het." Ik leun gegeven het hekje aan waar Riven ook tegenaan leunt. "Wat doen jullie nog meer?"

"Als je bij ons wilt zitten, kan je het ook gewoon vragen hoor."

"Mag dat?"

"Ja, tuurlijk."

"Maar serieus... Wat gaan we vanavond doen?" Vraag ik de jongens.

"We?" Vraagt hij verbaasd.

"Ja, ik weet echt wel dat jullie een feestje gaan geven. Hoe laat?" Ik heb zin om helemaal los te gaan vanavond en Jake te vergeten.

"Iedereen moet om tien uur in de tenten zitten dus ik dacht aan half twaalf."

"Oké, tot vanavond!"

Die avond ging ik naar bed, net zoals ieder ander. Ik bleef wakker en keek vaak op mijn horloge hoe laat het was. Het was even voor half twaalf. Iedereen wist van het feestje af en je hoorde overal gesmoes uit de tenten komen. Gelukkig zaten de docenten dertig meter van onze tenten vandaan, dus hoorde ze het niet. Even na half twaalf hoorde ik de stemmen harder worden en kwam iedereen uit hun tent.

Ook Bella en ik gingen dus de tent uit. We dronken alcohol en gingen feesten. Op een gegeven moment waren Bella, Riven, Jason, Frank, Charlotte en ik doen, durf of de waarheid aan het spelen. Charlotte daagde Bella uit om te strippen en dat deed ze dan ook. Vanaf dat moment weet ik niet heel veel meer. Er is mij later verteld dat ik met Riven heb gezoend. Ook heb ik Frank een motorboot laten doen. Dat is dat een ander iemand zijn hoofd tussen je borsten drukt en dan met zijn hoofd heen en weer schudt. Ik weet echt niet waarom ik dat heb toegestaan, waarschijnlijk omdat Frank de ex is van Charlotte en zij erg jaloers opkeek toen hij het wou gaan doen. Dat krijgt ze ervan. Zij komt aan mijn man, ik aan die van haar.

Ik keek op mijn horloge en zag dat het al even voor half twee was. Ik was niet zo dronken als dat ik op Fiji was, maar ik wist dat het geen goed plan was om naar Jake te gaan.

Ik deed het toch.

Jake From FijiWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu