"Deze is schattig." Jake wijst naar een ledikantje in de hoek van een ingerichte babykamer in de IKEA. "Hij is zeker mooi."
Dan glijden mijn ogen naar het prijskaartje. "Maar we kunnen beter nog even verder kijken."
"Dat is nou al de vijfde keer dat je dat zegt," hij laat een korte stikte vallen en loopt naar me toe, "Wat is er?"
"Ik heb geen geld."
"Maak je daar maar geen zorgen om, vind je deze mooi?" Vraagt hij terwijl hij een plukje van mijn haar naar achter strijkt. Ik knik wat voor hem het teken is het bedje te kopen.
In de auto rijden we een tijdje in stilte. "Dank je wel."
"Je hoeft me niet te bedanken." Ik leg mijn hand op zijn bovenbeen en meteen zie ik dat hij op mij reageert. "Ik wil je bedanken." Vertel ik hem terwijl ik naar zijn gefocuste blik op de weg kijk.
"Je maakt het me wel erg moeilijk." Zegt hij terwijl hij zijn blik niet van de weg af haalt. "We zijn er bijna."
Zodra hij de auto had geparkeerd, drukte hij zijn lippen op die van mij. Zijn handen gaan door mijn haar en over mijn borst. "Laten we naar boven gaan." Stel ik voor. "Goed idee."
Al zoenend staan we in de lift en als het belletje klinkt, lopen we naar onze voordeur. Zodra de deur geopend is belandde we op het bed. Zijn handen die over mijn lichaam glijden, geven me tintelingen door mijn lichaam.
Maar geef ik hem ook wel die tintelingen? Ik ben drie keer zo dik dan normaal. Zou hij mijn lichaam nog wel mooi vinden? Vast niet.
"Gaat het?" Vraagt hij me na de zoen. Ik knik en druk mijn lippen weer op die van hem. Dit is onze eerste keer seks nadat we terug zijn uit Fiji en ik wil het nu niet verpesten.
Hij stopt met zoenen en kijkt me aan. "Er is iets." Constateert hij. Ik kijk weg omdat ik niet kan liegen en als ik het doe, is het overduidelijk.
"Liv." Ik haal mijn schouders op en zucht dan al mijn ingehouden lucht uit. "Wat is er?"
"Ik ben gewoon een beetje onzeker." Mompel ik.
"Dat hoeft niet. Je bent prachtig." Zegt hij nadat hij een kus op mijn lippen drukte.
"Ik ben niet prachtig." Giechel ik.
"Oké, beeldschoon dan?" Dan drukt hij zijn lippen in mijn nek en zuigt hij aan mijn huid. Een kreunt verlaat mijn lippen als hij op mijn favoriete plekje zuigt.
"Je bent echt perfect, weet je dat?." Zeg ik als ik Jake diep in zijn ogen aankijk.
Maar dan veranderd de sfeer. Jake stapt uit bed, trekt een trui aan en loopt naar het balkon. Wat is hier zojuist gebeurd?
Als ik ook snel iets aantrek en hem naar het balkon volg, zie ik hem roken, iets dat ik niet verwacht had van hem.
Ik klop zachtjes op het raam en Jake kijkt even op. "Mag ik bij je komen staan?" Hij knikt en neemt nog een hijs van zijn sigaret. Maar ook opent hij zijn armen en ik ga ertussenin staan. Dan schiet hij zijn sigaret weg van het balkon.
"Kom je mee naar binnen?" Vraag ik rillend van de kou. Hij knikt en volgt me.
Ik neem plaats op het bed, maar Jake blijft door het raam naar buiten staren.
JE LEEST
Jake From Fiji
RomanceJe was op vakantie in het heerlijke Fiji. Je ontmoette een jongen met wie je leuke dagen, maar vooral leuke nachten beleefde. Als de eerste dag van school weer is aangebroken, loopt het anders dan gedacht. Want die stem, die de klas in toon probeer...