19. 2

3.4K 81 0
                                    

Na een lang en heftig kwartier waarin we de wet overtraden doordat we veel sneller reden dan het snelheidslimiet, kwamen we eindelijk aan bij het ziekenhuis. De zusters komen naar buiten gerend en hebben een rolstoel bij. Met veel pijn word ik in de rolstoel gezet en naar binnen gerold.

"We geven je een ruggenprik, goed?" Ik knik maar omdat ik heb gehoord dat het na die prik een stuk minder pijnlijk zou worden. Na de ruggenprik mocht Jake de kamer binnen. Hij pakte mijn hand vast en gaf er een kus op.

Dan voel ik weer een stekende pijn in mijn buik. Ik kreunde van de pijn en Jake greep meteen naar de nood-knop. "Dat hoeft niet, het is maar een wee." Hij legt hem weer weg en pakt mijn hand om me gerust te stellen.

"Mag ik je telefoon om Max nog een keer te bellen?"

"Nee." Grapt hij, maar dit is het verkeerde moment voor dit soort grapjes. Ik heb enorm veel pijn, en ik zit vol met hormonen.

"Als jij ooit nog seks wilt nadat dit kind eruit is, moet je nu vooral zo doorgaan."

Hij wist niet hoe snel hij zijn telefoon uit zijn broekzak moest halen. Terwijl hij de telefoon aan me geeft, bijt hij op zijn onderlip. Ik vind het zo sexy als jongens dat doen, vooral Jake, maar nu doet hij het gewoon om te pesten.

"Kan je daar mee stoppen?" Vraag ik terwijl ik de andere kant op kijk, maar al snel kijk ik weer naar hem.

"Je vind het toch sexy?" Vraagt hij terwijl hij nog iets meer van zijn lip tussen zijn tanden neemt. Ik rol met mijn ogen en toets het nummer van Max in.

"Yo what's up?" Klinkt na drie piepjes. "Hey met Liv. Kan je naar het ziekenhuis komen?"

"Is er iets aan de hand? Gaat het goed?" Vraagt hij meteen. Hij is duidelijk bezorgd over me, niet zo vreemd ook omdat hij al mijn hele leven voor me zorgt.

"Ik ga bevallen." Zeg ik terwijl ik weer een wee wegpuf.

"Ik kom eraan."

Jake From FijiWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu