✪ podsumowanie, podziękowania i propozycje

506 13 0
                                    

W końcu nadszedł dzień, w którym kończę to ff. Nie macie pojęcia, jak się cieszę i jestem z siebie dumna. Dwudzieste, które skończyłam :)

Race zgarnęło:

┠ ★ ┨2,352 wyświetleń

┠ ★ ┨400 gwiazdek

oraz ┠ ★ ┨131 komentarzy

Za co bardzo dziękuje! Pomimo całego zamieszania, jakie wystąpiło ze zmianą imienia głównej bohaterki i mojej wielkiej niechęci do tego fanfiction, po tym, gdy przyjaciółka wprost powiedziała mi, że Race było dla niej nudne i nie będzie więcej czytać, naprawdę wam dziękuje. 

Cieszę się, że ktokolwiek tutaj zajrzał, zostawił gwiazdkę i napisał od siebie jakiś komentarz. To było niesamowicie motywujące. Mam nadzieje, że wybaczycie mi to, że rozdziały były krótsze, ale kiedy postanowiłam, że skończę Race, odechciało mi się ciągnąć wszystko codziennie do 1,2k słów na każdy rozdział. 

Race było jednym z moich starszych pomysłów na fanfiction, pamiętam, że raz zniknęło i gdyby nie ten maraton, to wszystko wyglądałoby zupełnie inaczej. Pozmieniałam jednak pewne szczegóły, a także mocno skróciłam fabułę, bo naprawdę się już męczyłam. Nie lubię tego robić, ale miałam wrażenie, że jeśli teraz tego nie skończę, to później będzie jeszcze gorzej. Uwierzcie. Jak tak teraz patrzę, to wszystko nie wyszło tak źle, jak przypuszczałam i pisało mi się nawet przyjemnie. Zważając na to, że ktoś czekał na te rozdziały i je czytał. Było mi bardzo miło i wiem dzięki temu, że nie zmarnowałam do końca swojego czasu. Jeszcze raz dziękuje! 

Nie byłabym sobą, gdybym nie napisała wam tutaj kilku propozycji, które myślę, że godnie zastąpią Race. Mam nadzieje, że gdzieś się jeszcze spotkamy x

1. Exchange

Michael i Red poznali się w dosyć typowy sposób. Ale w nietypowy sposób zostali parą. Uczucia, jakie ich połączyły z pewnością nie były na miejscu, ale to nie przeszkodziło im, aby odświeżyć wszystko to, o czym tak naprawdę zdążyli zapomnieć.

2. Asylum

Red zostaje niesłusznie oskarżona o morderstwo swojej rodziny i trafia do szpitala psychiatrycznego zamiast do więzienia. Jej opiekunem zostaje Michael, który podobnie jak całe to miejsce ma zbyt wiele sekretów. 

3. Trying not to Love You

Michael i Red byli kiedyś partnerami nie tylko na gruncie zawodowym. Wszystko jednak się rozpadło i oboje wyjechali na dwa różne kontynenty, aby skupić się na pracy. Co się stanie po tym, jak wrócą do Waszyngtonu i pojawi się pewna sprawa, dzięki której zbliżą się do siebie?

4. Prisoners

Harry i Destiny przed tym, jak Styles trafił do więzienia byli razem. Po odsiadce, kiedy brunet do niej wraca, nic nie jest jasne, a on sam nie wie, czy jeszcze ma u dziewczyny jakiekolwiek szanse.

5. Revival

Red była dla Michaela jedną wielką zagadką. I choć wszyscy mu to odradzali, postanowił dowiedzieć się, czemu nastolatka unikała rozmów, a także towarzystwa swoich rówieśników. Prawda go zaskoczyła, ale nie sprawiła, że zmienił swoje podejście do sprawy i odwrócił się od brunetki. 

6. Roommate

Druga część historii April i Luke'a. Zamieszkali ze sobą w Toronto i wszystko zaczęło się zmieniać. Pytanie tylko, czy na dobre?

7. Broken

Michael, jako psycholog powinien poradzić sobie z rozwiązaniem problemów w swojej rodzinie. Tak niestety się nie stało, a on zamiast ratować małżeństwo razem z żoną, wplątał się w romans ze swoją pacjentką

8. Nicholas

Harry i Pauline, jako rodzice chrzestni zostają postawieni przed sytuacją zaopiekowania się małym chłopcem, który stracił swoich rodziców, a ich najlepszych przyjaciół w wypadku samochodowym. Jak sobie poradzą?

9. Danger

Lara i Nate nigdy nie pałali do siebie sympatią. Ale co się stanie, kiedy we wszystko miesza się Trójca razem z Nadine Ross, a oni będą zmuszeni do tego, żeby połączyć swoje siły, żeby przynajmniej przeżyć?

10. Repeat

Ostatnia z trzech części przygód małżeństwa Tomlinson. Czy Louis wybaczy Alex zdradę, a Alex wybaczy Louisowi, że tak po prostu dał jej odejść?

11. Queen

Red była sprawiedliwą i dobrą królową. A Michael tylko pospolitym złodziejem, który chciał ją okraść. Czy Red go przyłapie? A jeśli tak, to jaki będzie jej wyrok dla sprawcy?

12. Spectre

Zayn i Avalon spotkali się całkiem przypadkiem. I wszystko się zmieniło. A oni nie spodziewali się, że to właśnie na siebie czekali całe swoje życie.

13. Sztuka

Alex i Louis byli artystami. Spotkali się całkiem przypadkiem. A później pojawiło się uczucie, które ich połączyło. Jak wygląda miłość ludzi, którzy pokochali siebie, a także sztukę?

14. Fight

Michael wplątał się w zakład, jakim było zaciągnięcie do łóżka swojej rówieśniczki. Więc co się stanie, kiedy Red pozna prawdę, a uczucia nastolatka okażą się prawdziwe?

to by było wszystko, mam nadzieje, że race wam się spodobało i zajrzycie gdzieś inadziej:)

na miejsce tego fanfiction wskakuje shades, a za jakieś osiem, czy dziesięć minut coś zupełnie nowego, wyczekujcie! 

all the love, red x

race • hoodOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz