1.Това момиче ли е...?!

320 19 14
                                    

Здравейте зайци, това е трейлъра на книгата ми.
Надявам се, да се е получил добре.
Приятно четене!🌿💗

*Кора*
"-Не, недейте! Моля ви! Помощ! ТАТЕ ПОМОГНИ МИ!"
Шум...сирена... гласове и рязка светлина...отварям очи...
Успявам да се отреса от шока в който съм и се опитвам да свикна със светлината, докато седя на пода на някаква метална... кутия...?
-Това момиче ли е...?!
-Създателите толкова ли са се побъркали, че решиха да ни пратят някакво девойче?!
-Аз ви казвам, тя е шпионин и е пратена тук за да ни погуби!
Огледах се. Видях група момчета, които ме гледаха толкова гневно и отвратено, че ми се прииска да избягам далеч от тях. Не помнех абсолютно нищо, дори името си и това ме побъркваше още повече.
В кутията скочи едно от момчетата, русо, с кафяви очи, високо, слабо и... честно казано доста симпатично.
-Здравей, ъм... новачке, казвам се Нют. Това са Алби, Минхо и Гали - посочи едно черно момче, един младеж с дръпнати очи, преполагам китаец и още едно момче, с много странни вежди.- Алби е най-главния тук, аз съм негов заместител  а Гали и Минхо са кураторите на строителите и бегачите.
Сега нека те извадим от този кланк*.
След тези думи, Нют внимателно ми помогна да излезна от тази метална, огромна и противна щайга.
Когато вече можех да се огледам по-добре, видях че се намирам на поляна около която имаше високи стени.
В подножието на тези стени имаше няколко постройки (явно това трябва да са къщи) , не много обширно подобие на гора и няколко оградени местности с животни .
Обаче колкото и да исках, не ми се получаваше да се избавя от страха който ме обзе. Не съм от ревливите девойчета, които ги е страх от всичко на този свят, но това което виждах и усещах беше ужасно!
- Искам веднага някой да ми обясни какво става-проговорих аз с треперещ глас оглеждайки този табун от тъпо гледащи хлапетии.
-Хора, тя е първата която не избяга...
-Ма казвам ви, че е шпионин!
-Млъкни бе сбръчканяк*! Не виждаш ли, че я плашиш!
-О, чудо! Тя проговори!
Изгледах злобно собственика на последната фраза и той предпочете да мине в по-задните редове на зяпачите.
Алби се доближи до мен, сложи ръката си на рамото ми и каза:
-Добре дошла в лабиринта новачке! Сега ще ти обясня всичко, ела... Абе мутри вие още ли сте тук- обърна се той към тълпата - броя до три и да ви няма!
Бръмчейки, като недоволни насекоми, момчетата се разсипаха в различни посоки.
Огледах ги за последен път и очите ми се срещнаха с очите на онова момче... ох как се казваше... А да! Нют.

*кланк-както се казва, "oh shit" на глейдърски жаргон може да бъде казано "oh clank".
ц
*шанк-сбръчканяк, брато, брат, приятел, човече и т.н., тоест приятелско обръщение

I'm alive!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin