NP: TAEMIN / Thirsty
Neredeydim? Bu nerenin beyaz tavanıydı? Kafam neden bu kadar acıyordu?
"Baekhyun." Onun kafası benim kafamla eşit pozisyona geldiğinde endişeli halini fark ettim.
"Neredeyim?" Daha olayı kavrayamamıştım.
"Hastanede. Merdivenlerden düştün." Haa şimdi puzzle yerine oturuyor. Kahretmesin, o kadının önünde merdivenlerden yuvarlanmıştım. Cidden bu rezillik yüzünden kafamı kuma gömmek istiyorum. Ben o kadını evden sürüye sürüye çıkarma planları kurarken sürünen ben olmuştum. Yüzümün hafif hafif kızarmaya başladığına eminim.
"İyi misin?" Eliyle saçlarımı okşadı. Bu adam ne halt ediyor. Merdivenlerden ben değil de o mu düştü? Ya da kafasını başka bir yere mi çarptı? Çünkü bu endişeli ve saçımı okşayan elinin başka açıklaması olamaz.
"İyiyim, kafam sadece biraz acıyor."
"Röntgen çektiler, bir şey yokmuş ama birkaç gün dinlensen iyi olurmuş. Yatarsın eve gittiğinde, baş ağrısı da çekebilirmişsin." Bu eksikti, ben onun koruması olmam gerekirken o benim korumam olmuştu.
"Ne zaman çıkabilirim buradan?"
"Biraz daha müşahede altında kalman gerekiyor. İstersen uyu." Bu kadar ilgili davranması beni korkutmaya başladı. Onu kısa süredir tanıyorum ama hiç böyle ilgili olacak birisi değil o.
Ben gözlerimi kapatıp yeniden uykuya dalacakken o nefret ettiğim sesi duydum.
"Demek uyandın Baekhyun." Min-hee elinde iki kahveyle yatağımın başında göründü. Chanyeol bundan hoşnut değilmiş gibi içini çekti. Bu kadın hala neden peşimizde dolaşıyordu, rezilliğimi görmek yetmedi galiba.
"Sizde mi buradaydınız?" Gayet kibarca konuştum. İçimdeki yırtıcı kuş onun üzerine çoktan atlamış olsa da.
Chanyeol araya girip, "Min-hee artık gidebilirsin. Baekhyun gayet iyi." Ben bu adamı anlından öpeceğim artık dayanamıyorum.
"Onun seni nasıl iki gün içinde ayarttığını öğrenmeden gitmek istemiyorum." Ayartmak? Ben mi Chanyeol'u ayartmıştım? Woah cidden uykudayken öyle bir şey yapmışsan bunun rekorlar kitabına girmesi gerekiyor.
Yatağımdan kalkıp başımda eğilerek yeniden eliyle saçlarımı okşayıp ileri attırdı. Sonra öpücüğünü anlıma bıraktı.
"Sen uyu sevgilim." Siktir. Bakın cidden koca bir siktir. Bu herif ne yapıyor? Alnımı öpmek ne demek? Sevgilim ne demek? Ben uyurken ne olmuştu burada? Şuan yeter diye bağırıp yataktan fırlayacaktım. Bunu neden yapıyor? Neden içimin titremesine yol açıyor? Sonra Chanyeol'un renk vermemem için attığı bakışları gördüm. O an her şey kafama dank etti. Chanyeol Min-hee'yi başından def etmek için beni kullanıyordu. Chanyeol'a gülümsedim. Hayatımda ilk defa kullanılmak beni mutlu eder. Yeter ki bu kadın buradan defolsun gitsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAFAK VAKTİ / chanbaek
Fanfiction"Atlamamız lazım denizin sonunda buluşabilmek için. Bütün yaşananları aşabilmek için. Birlikte."