+ Lily

139 6 1
                                    

Lily nagyon örült, mikor újra láthatta a világot, a napot. Hiszen egy óriási szörny gyomrában sínylődni nem az egyik legjobb elfoglaltság.

De miután Jászon viharszelleme, Vihar kivitte őket a szörnyből, Lily szó szerint megtelt energiával. Jópár órán keresztül azt kérdezgette mindenkitől, hogy nem kell-e nekik némi segítség, de mindenki csak annyit mondott neki, hogy menjen pihenni, amíg Floridába érnek.
- Mennyi van még hátra? - kérdezte Annabeth Jászontól.
- Harmincnégy óránk - válaszolta. - Fél óra múlva Floridában vagyunk. Legalábbis Vihar szerint.
- Remek - nézett a vízre Annabeth, majd Lilyhez fordult: - Tényleg nem tudsz magaddal mit kezdeni?!

Lily ezt a kérdést elég bunkónak érezte a lánytól, még akkoris, ha Lily tudta, hogy Annabeth pár órája vesztette el azt az embert, akit a legjobban szeretett ezen a világon. Tudta, hogy Annabeth feszült, de akkoris...!
- Bocsánat... - szabadkozott Annabeth, mikor meglátta Lily arckifejezését.

Fél óra múlva Lily meglátta Florida partjait.
- Föld a láthatáron! - kiáltotta, s Piper oda is ment a Lily mellé.
- Florida szép hely - jelentette ki. Lily tudta, hogy a lány csak beszélgetni szeretne vele, de egy kicsit furának tartotta ezt a kijelentést.
- San Fransiscoban tudjátok hol van az Ég Temploma? - kérdezte Lily.
- Sajnos még nem - vallotta be. - De van néhány elképzelésünk. De én inkább nem ez miatt aggódok.
- Akkor?
- Tudod, az ilyen helyeken, mint például Hádész Háza volt anno, vagy az Ég Tempoma is, mindig van egy védelmező, aki védi vagy a templomot, vagy ami benne van - magyarázta Piper. - Nos az Ég Tempomában is van egy ilyen védelmező.
- És az mit védhet? - kíváncsiskodott Lily
- Jó okunk van feltételezni, hogy a templomban van elrejtve a levegő kerdja is, ha nem Thália Égisze az.
- A levegő kardja?
- Igen. Tudod négy kard van. Tűz, víz, levegő és föld.
- Mint a négy őselem! - nézett Piperre Lily.
- Pontosan! A víz kardja Percynél volt, és az robbant fel, amikor... - csullott el Piper hangja. - Szóval érted... A föld kardja pedig Grindelwald birtokában van, amivel már fel is ébresztett egy nagyon hatalmas istent, Gaiát, a Földanyát.
- És az miért baj?
- Mert ő az egyik legerősebb és leggonoszabb istennő - válaszolta Piper.
- A Földanya gonosz?! - nézett nagy szemekkel Lily.
- Igen. Öt éve legyőztük, de most úgy tűnik, hogy visszatért. És ismét ellenünk van. De valami meggátolja, hogy használja a teljes erejét.
- Honnan veszed?
- Ha nem gátolná meg semmi, akkor már halottak lennénk.
- Aha... És a tűz kardja? - tette fel a következő kérdést Lily.
- Na igen... Az eltűnt. Harry és Ginny úgy gondolták, hogy a tűz kardja (vagy Griffendél Godrik kardja) a Roxfortban van a Teszlek Süveg birtokában.
- Igen, erről én is tudok. De akkor miért nem szereztétek meg, amíg ott voltunk?
- Mert nem volt ott - válaszolta Piper. - Amikor Percy egyedül leterítette mind a het óriást, Harry szerint meg kellett volna, hogy jelenjen. De nem csak akkor, hanem akkor is, amikor Percyt eltalálta a halálos átok.
- De miért nem jelent meg?
- Mert eltűnt - hangzott a válasz kettejük mögül. Harry sétált feléjük. - Két éve Tom Denem egyik árnyába döftem a kardot és elporladt.
- Elporladt?! - nézett Harryre nagy szemekkel Piper. - A tűz kardja?!
- Igen. Nem tudom, hogy hogyan, de elporladt.
- Akkor nem biztos, hogy az a tűz kardja.
- De, biztos. Csak a helyét kell megtudnunk.
- Én sejtem, hogy hol van - mondta Lily.
- Hol?
- A Káoszban.

A Sötétség Bosszúja 5.: Az Ég TemplomaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt