+ Thália

139 6 1
                                    

Thália nagyon aggódott Percyért. Mint testvért, nagyon szerette, még ha néha idegesítő is volt. Amikor látta, hogy a fiút eltalálta négy halálos átok, azt hitte, hogy meghalt. Aztán Nico közölte vele, hogy egy, még a Tartarosznál is rosszabb helyen ragadt, Thália azt kívánta, hogy bár inkább meghalt volna a fiú. Nem akarta, hogy szenvedjen. Ez volt a fő oka, hogy elindult Percy megmentésére.
- Ez itt a kabinotok - mondta Thália Lilynek, Rebecának, Marknak és Elisabethnek, miután elvezette őket a kabinjukhoz.
- Mind a négyen egy kabint kapunk?! - nézett Tháliára idegesen Lily.
- Dehogy! Mark Niconál fog aludni.
- Mi?! - hülledezett a fiú.
Nincs több kabinunk - vallotta be a lány. - Mikor Percy és Ron visszaérnek, Percy Annabethnél, Ron pedig Hermionénál fog aludni.
- Gyere Mark! - utasította a fiút Thália.

A fiú engedelmesen követte a lányt. Mikor Nico kabinjához értek, Thália megkérdezte:
- Melyikük tetszik neked?
- Mi?! - pirult el a fiú. - Ezt honnan veszed?!
- Látom rajtad, hogy mikor a közelükben vagy, akkor alig beszélsz. Pedig Leo szerint nem vagy az a csöndes típus. Szóval?
- Hát... Lily - vallotta be a fiú, s Thália elmosolyodott. Nem válaszolt, csak mosolyogva beindult Nico kabinjába. A fiú éppen nem volt ott, csak Percy és Ron teste. - Neked miért nincs barátod? - kérdezte hirtelen Mark.
- Hát... Én Vadász vagyok - válaszolta. - Ez azt jelenti, hogy megesküdtem Artemisz istennőnek, hogy soha sem fogok... konkrétan semmi olyan dolgot csinálni, ami a szerelemhez köthető.
- Nem rossz?
- Ki lehet bírni. Na ez lesz a kabinod Nicoval - jelentette be Thália.

A kabin - Percy és Ron testén kívül - elég normálisan nézett ki, pedig Mark azt várta, hogy minden csontvázzal lesz kirakva Hádész fiának kabinjában. De nem.

Thália Percy és Ron testéhez lépett. Megfogta Percy jobb kezét és megszorította.
- Ki kell bírnod! - motyogta. Ekkor Percy orrából vér kezdett folyni. Thália elugrott, mintha Percy teste fertőző lenne, s kiszaladt a kabinból, Markot egyedül hagyva.

A Sötétség Bosszúja 5.: Az Ég TemplomaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora