Lily Rebeca és Elisabeth társaságában nagyon jól érezte magát a kabinjában. Sokat nevettek, beszélgettek, de amikor a sok ember elrohant a kabinjuk előtt, a hangulat megtört és utánuk futottak.
Nico és Mark kabinjába szaladtak, ahol már egy egész tömeg volt. De ettől függetlenül Lily nagyon tisztán látta Percyt. A fiú az ágyon feküdt, orrából vér folyt. Lily ettől szívszélhűdést kapott. A fiú haldoklott.
Nico és Annabeth között egy párbeszéd zajlott le, majd Nico megfogta Ron halántékát, és beszélt hozzá. Miután ennek vége volt, a hajó nagyot rázkódott és Lily barátaival együtt felborult.
- Poszeidon eddig tudott minket hozni. Itt vagyunk a Szörnyek Tengerén - mondta Hazel.
- Mi az a Szörnyek Tengere? - tette fel a kérdést Lily.
- A Bermuda Háromszög - válaszolta Annabeth. - Az egyik legrosszabb hely a földön.
- Nem állhatunk meg Floridáig! - mondta Reyna.
- De nem San Franciscoba megyünk? - kérdezte Mark.
- Nem fogunk egy egész földrészt körbehajózni két nap alatt - nézett rá Jászon. - Floridában lehorgonyozunk, és onnan pedig egy nap alatt el kell jutnunk Fridcoba.
- Az sem valami rövid idő... - jegyezte meg Rebeca. - Frisco a nyugati parton van, Florida pedig a keletin. Nem fogunk időben az Ég Tempomába érni.
- Meg kell próbálnunk - erősködött Annabeth. - tizenegy éve Percy, Grover és én végigautóztuk egész amerikát két nap alatt.
- Azt elfelejtetted, hogy öt napig fogságban is voltunk a Lotus Casinóban? - kérdezte Grover.
- Nem ez a lényeg! - csattant fel Annabeth. - Hanem az, hogy pár óra alatt simán el kell jutnunk Friscoba.
Ekkor a hajó mégegyszer megrázkódott és Lily mégegyszer a padlón kötött ki.
- Ez már nem a víz - mondta Jászon, majd kivont gladiusszal a fedélzetre szaladt. A többiek követték példájáty egyedül Nico maradt Percyék mellett.A fedélzetre kiérve Lilynek egy büdös szag ütötte meg az orrát. Mintha valaminek hal szaga lett volna. Ekkor Lily a vízben meglátott egy hatalmas cápát, aminek a hátuszonya legalább egy méter magas volt. Aztán mégegyet és mégegyet megpillantott. Lily csak kis idő után döbbent rá, hogy ezek nem cápák. Hanem fogak.
Meg akarta közelebbről is nézni a fogakat, de Annabeth visszarántotta.
- Nem ajánlanám - mondta. - Ez a Szörnyek Tengerének örzője... - akadt meg Annabeth, mert a hajó elkezdett a szörny szája felé indulni.
- Ez nem jó! - kiáltotta Leo, majd egy tűzgolyót küldött a szörny szája felé, de semmi sem történt.
- Valahogy ki kell inen jutnunk! - kiáltotta Reyna, majd a kormányhoz szaladt és megpróbálta megfordítani a hajót. De nem ment neki. - Nem jó...A szörny szája fölött egy örvény volt, amibe a hajó is bele úszott.
- MINDENKI AZ ALSÓ FEDÉLZETBE! - üvöltötte Annabeth, s mindenki hallgatott is rá.Lily elindult az alsó fedélzet felé, s Annabeth már engedte volna előre, de ekkor a hajó nekiütközött egy fognak és Lily elborult.
A lány lecsúszott a hajó oldalára, s megkapaszkodott.
- LILY! - üvöltötte Mark és Annabeth. Mind a ketten a lányhoz szaladtak, és megpróbálták felhúzni.A kapaszkodó lány felé mégegy fog száguldott. Le söpörte volna a lányt a hajó oldaláról, de valami történt: a víz, a hajó és a fog is megállt. Lily, Annabeth és Mark még mozogtak, de nem értettek semmit.
Annabeth és Mark felhúzta a lányt, aztán az égre néztek. Ott is a madarak egy helyben álltak. Mintha megállt volna az idő.
Lily észrevette, hogy Mark mögött Elisabeth áll. Ő is magánál volt, de a kezét kitartotta.
- Gyertek gyorsan! - mondta. Mind a hárman a lányhoz futottak, majd vele együtt bementek az alsó fedélzetre. Amikor Elisabeth letette a kezét, a hajó újra elkezdett himbálózni, majd a szörny torka felé az örvényben eltűnt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Sötétség Bosszúja 5.: Az Ég Temploma
FanficPercy a Káoszban ragadt és egy Albus Dumbledore nevű ember szerint segítség nélkül lehetetlen onnan kikutni. Ron Percy segítségére siet a Káoszba, ahol nincs sem idő, sem semmi. Mindeközben a hetek többi tagja tudomást szerez a levegő kardja helyz...