+ Ron

130 7 1
                                    

Ron a Káoszban tért magához. Megint.
- De jó, újra itt! - sóhajtotta, s elindult, hogy megkeresse Percyt. Ha még él. De mondjuk ez a feladat nem is bizonyult olyan nehéznek, mert a nagy fehérségben - ami történetesen mindent körbevett - Ron meglátott két alakot. De nem úgy tűntek, mintha harcolnának.
- Percy! - kiáltott a fiú felé, amikor már elég közel ért, hogy kivegye arcvonásait.

De Percy a két alak közül csak az egyik volt. A másik pedig Khaosz. Úgy tűnt, mintha Percyre akarna támadni, de az isten úgy tűnt, mintha szobor lenne.
- Ron! - kiáltott vissza Percy. Ron a fiú mellé ment.
- Mi a... - kezdte Ron, de Percy meg sem várta, hogy mit akar kérdezni, már válaszolt is.
- Megtaláltam az emléket - Percy hangja szomorkásnak hatott. - De majd mindent elmondok, ha kijutottunk...
- Azt hiszed, hogy kijuthatsz? - nevetett fel a szobor-Khaosz. - Azt hiszed, hogy a barátaid életben maradnak? Rom Weasley nem fog tudni elvezetni a portálhoz.
- Azt majd meglátjuk - válaszolta Ron, s Percyhez fordult. - Indulnunk kéne.
- Gyerünk! - mondta Percy, s mikor már nem koncentrált, Khaosz a Káosz talajára esett, s rögvest fel is pattant. - De akkor gyorsan!

Percy és Ron rohanni kezdtek. Ron futott elől, Percy pedig hátul hárította a csóvákat, amiket Khaosz lövell ki rájuk.
- Meddig megyünk?! - kiáltotta Percy.
- Mindjárt... - nyögte Ron. Ekkor az egész Káosz megremegett.

Ron hártafordult, s nem találta Khaoszt, az első istent a nyomukban. Egyfelől ez megnyugtatta, mert legalább nem akarja őket tovább üldözni, másfelől pedig nyugtalanította, hogy Khaosz eltűnt. És ha eltűnt, az csak azt jelentheti, hogy...
- Gyorsan ki kell innen jutnunk! - kiáltotta Percy. Először Ron nem értette, hogy miért sürgeti ennyire a fiú őt, de aztán, amikor a talaj a lába alatt megremegett, megértette. - Ez maga Khaosz.
- Na várjunk egy percet! - állította meg Ron Percyt. - Azt akarod mondani, hogy amivel eddig harcoltál az nem Khaosz volt?!
- De csak a kivetített alakja! Ez viszont az egész Káosz! Az egész hely, ahol most vagyunk! - kiáltotta Percy. - Hol van az a rohadt portál?!
- Arra! - mutatott Ron előre.

Pár másodperc futás múlva Ron egy hangot hallott meg.
- Már ott vagytok - mondta a hang. Nico volt az. - Ne mozogjatok! Akkor ki tudlak titeket hozni.
- Könnyű azt mondani! - kiáltott vissza Ron, majd gyorsan Percynek is szólt, hogy helyben vannak. - Oké, mostmár igazán kivihetnél!
- PERCY JACKSON! - üvöltötte Khaosz gyűlöletteljesen.

Ebben a pillanatban Ron hirtelen érezte a testét nehéznek. Mikor Percyre nézett, látta, hogy a fiú már "félig nincs ott". Percy mkst éppen úgy nézett ki, mint egy szellem: átlátszó volt, és vibrált. Ron úgy gondolta, hogy most ő maga is kb így nézhet ki.

Aztán amikor Khaosz újra megjelent előttük óriási sárkány alakjában és egyik fejével tüzet köpött rájuk, az már nem találhatta el őket, mert eltűntek. Ron még éppen hallotta, ahogy Khaosz felüvölt.

A Sötétség Bosszúja 5.: Az Ég TemplomaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora