+ Annabeth

135 6 1
                                    

Jászon felszállt Villámra, a viharszelleme, s elkezdett körözni a hajó körül. Egyre gyorsabban körözött, amitől a hajó körül egy hurrikán képződött.
- Te meg mit csinálsz?! - kérdezte Piper. - Meg akarsz minket ölni?!

A fiú nem válaszolt. Miután elérte a kívánt erejű hurrikánt, leugrott a viharszellemről, s az követte a hajóra. Mikor a szellem a hajóra lépett, ember alakot vett fel.
- Mi a... - nézett rá Annabeth.

A viharszellem kezében egy kard volt. Felemelte a kardját, majd azt mondta:
- Menjetek be! - Annabeth és a többiek hallgattak rá, s elindultak az alsó fedélzet felé.

A viharszellem kardjából egy villám csapott ki, s elérte a szörny gyomorfalát. A sérült rész helyén egy robbanás kíséretével egy lyuk keletkezett, ahonnan víz kezdett beömleni a gyomorba.

Amint a viharszellem eltűnt, Jászon elindult a vezetőfülke felé, Annabeth pedig bezárta az alsó fedélzet ajtaját.
- Poszeidon, add, hogy sikerüljön! - imádkozott Annabeth.

A vízszínt emelkedett, s egy kis idő elteltével a hajó már a lyuknál volt, s mikor a nyomás már kezdett túl nagy lenni, a lyuk kitágult. De annyira, hogy több hajó is kifért volna egyszerre.

A hajó kilebegett a szörnyből, s egyenesen a felszínre tartott. Mikor a felszínre ért, Jászon nyitotta ki az alsó fedélzet ajtaját.
- Meg csináltuk! - mondta a többieknek, s Piper megcsókolta.
- Inkább csak csináltad, nem? - kérdezte flegmán Leo.

Annabeth körbenézett a vízi tájon.
- Honnan tudjuk, hogy merre van Florida? - kérdezte. - Percy éppen... nincs velünk...
- Az iránytű szerint - mondta Jászon egy iránytűt szorongatva - arra.

A fiú pont a hajó menetiránya felé mutatott.
- Mennyi időnk van még? - kérdezte Harry.
- Harminchat óránk - válaszolta Frank.
- Mi?! - nézett rá Annabeth. - De csak három órája indultunk!
- Úgy tűnik, a Szörnyek Tengerén gyorsabban telik az idő.

Annabeth sóhajtott egyet.
- Remélem, időben odaérünk.

A Sötétség Bosszúja 5.: Az Ég TemplomaOnde histórias criam vida. Descubra agora