+ Percy

138 7 1
                                    

A Félvér Tábor olyan volt, mint amire Percy emlékezett. A bungallók a helyükön álltak, a Nagy Ház - rejtélyes módon - teljesen új állapotban volt, s Kheiron a Nagy Ház előtti kertben kártyázott Mr. D-vel.
- Percy! - kiáltott fel aggodalmasan Kheiron, amikor meglátta a csapatot. Percyék odamentek a kentaurhoz.
- Áh, Perry Johnson - üdvözölte Mr. D - Annabell Case, John Green, Pierre McLean, Leon Valed, Hazel Levesque és Frank Chang.
- Hogyhogy az ő nevüket tudja? - suttogta Leo, de Jászon leintette.
- Mi történt? - kérdezte Kheiron. - Hallottam, hogy a Káoszba kerültél. Mondj el mindent!

Percyék helyet foglaltak, mind ahányan voltak, s Percy elkezdte mesélni, hogy mi történt.
- Megküzdöttél az istenek atyjával?! - nézett rá nagy szemekkel Mr. D. - És legyőzted?! Ezt nehezen hiszem el!
- Nem kell elhinnie - hagyta rá Percy, majd tovább mondta a történetét. Kheiron és a többiek mind jó hallgatóságnak bizonyultak.
- Térjünk egy kicsit vissza arra a részre, amikor Khaoszt legyőzted - ajánlotta Kheiron. - Azt mondod, hogy Khaosz kivetülésének vére, az ichor engedelmeskedett neked?!
- Mi?! - nézett rá Annabeth, mintha csak most figyelt volna.
- Igen - válaszolta Percy. - Először azt gondoltam, hogy őrültség, mert az vér, de mégis...kell, hogy legyen benne víz. De én nem erre a részre vagyok annyira kíváncsi, hogy miért tudtam ezt megcsinálni. Hanem arra, hogy Apolló miért volt annyira... nem Apolló.
- Tessék? - nézett rá Kheiron.
- Apolló nem az a jókedvű isten volt, aki szokott lenni.
- De Apolló már egy ideje eltűnt - mondta Kheiron.
- Eltűnt?! - nézett össze Annabeth és Percy.
- Biztos, hogy őt láttátok?
- Így már nem - vallotta be Jászon. - De olyan nem lehet, hogy elvenni egy isten arcát, vagy éppen felölteni egy isten arcát, vagy de?
- Egy isten van, akinek ez sikerülhet.
- Mégpedig?
- Nüx.
- Nüx? De ha ő ilyet tud, akkor Khaosz miért nem öltötte fel Poszeidon alakját, hogy tőrbe csaljon? Vagy Annabethét?
- Mert Nüx már rég túlnőtte Khaoszt - válaszolta Kheiron. - Ő a legerősebb isten.
- De akkor mi hogyan tudjuk megállítani? - kérdezte Piper. - Hogyan tudja hét félvér és két varázsló elpusztítani?
- Valahogy el kell. Vagy ő pusztít el mindent.

Percynek bevillant a kép, amit a Pálcák Ura mutatott neki. Az, ahogy a földet körülöleli a sötétség.
- És ők? - mutatott Kheiron Lilyékre, s Annabeth elkezdte mondani, hogy hogyan kerültek hozzájuk, és hogy Lily Uránosz leánya.
- Hogy mi?! - nézett össze Kheiron és Percy, hiszen ezt még a fiú sem tudta. - Akkor Rebeca is az!
- Ő nem - mondta Lily. - Nem tudom, hogy hogyan és miért, de az ikertestvérem nem Uránosz leánya.
- De az hogy lehet, hogy te az vagy, az ikred meg nem?!
- Lehet, hogy Uránosz elvette az erejét, mert egy próféciában nem szerepelhet két ikertestvér - vetette fel Kheiron.
- Próféciában?! - nézett rá Lily. - Ezek szerint én vagyok az egyik varázsló?! Pedig még varázsolni sem tudok!
- Nem. Te vagy az egyik félvér - valaszolta Kheiron, s ez mindenkit lesokkolt.
- Tessék?
- A hetek közül ketten nem lesztek ennek a próféciának a részese - magyarázta Kheiron. - Ezt már Rachel és Clarisse is tudta, de megeskedtem őket, hogy nem mondják el nektek.
- És ki lesz az a kettő? - kérdezte reménykedve Percy.
- Hát nem te, Percy - mondta Kheiron, s Percy csalódottan lesütötte a szemét.
- Akkor?
- Szerintem ezt mindannyian tudjuk.
- Uram - szólította meg Elisabeth a kentaurat. - Én... meg tudom állítani az időt.

Kheiron szava elakadt.
- Hogy mi?!
- Tudom manipulálni az időt.
- Kronosz - morogta Percy.
- Elisabethben meg lehet bízni, Percy - fogta meg a vállát Thália, s Percy igazat is adott neki.

Ekkro Rachel szeme zöldre váltott:

"Hét harcos visszanézve,
Harcolnak Sötétség vesztére.
Idő leányának karjában
Halni nem lehet, csak a végső csatában.
Sötétség hatalmának bitorlója,
Ki Fény Kardjának birtoklója."

E sorok után Rachel ájultan esett össze. Mindenki gyorsan a lányhoz ugrott. Kheiron megszólalt:
- Egy újabb prófécia. És talán az utolsó is.
- Ezzel mire gondol?
- A végső csata... Az utolsó fejezet nemsokára befejeződik.
- De mit jelenthet az, hogy "Hét harcos visszanézve, harcolnak Sötétség vesztére."? - kérdezte Percy. - Ugye nem azt, hogy vissza kell mennünk az időben.
- De, sajnos ezt jelentheti - válaszolta szomorúan Kheiron. - És egyben azt is, hogy nemsokára Nüx győz. Le fog győzni minket és majd csak ti fogjátok tudni megállítani őt a múltban. És akkor mi is megmenekülünk.

Percy sóhajtott egy nagyot.
- Oké... - bökte ki. - Azt már tudjuk, hogy öt ember ki lesz: Jászon, Hazel, Leo, Elisabeth és én. Rajtunk kívül még jönnie kell Lilynek is, mert nagyon erős félvér. Ez már hat - gondolkodott Percy.
- De a hetedik ki legyen? - kérdezte Jászon.
- Legyen Annabeth - mondta Percy. - Ő a legokosabb köztünk. És ha ő nem lett volna, akkor az egész Gaia küldetés öt éve, az elbukott volna.
- Ez igaz - adott igazat Percynek Jászon. Akkor legyen ő.
- Ezennel a végső csata a kezdetét veszi - mondta Kheiron, majd pezsgősüveget osztott mindenkinek, kivéve Lilyéknek. - Emelem poharamat a harcosokra, akik Nüx, az Éjszaka ellen kiállnak! Emelem poharamat a hősökre, akik most előttem állnak! Emelem poharamat a győzelemre, a dicsőségre, ami a harc végén várja őket!
- Emelem poharamat - folytatta Mr. D - Jászon Grace-re, Jupiter fiára! Emelem poharamat Leo Valdezre, Héphaisztosz fiára! Emelem poharamat Hazel Levesque-re, Pluto leányára! Emelem poharamat Lily Barnsra, Uránosz leányára! Emelem poharamat Elisabeth Smithre, Kronosz leányára! Emelem poharamat Annabeth Chase-re, Athéné leányára! És végezetül emelem poharamat Percy Jacksonra, Poszeidon fiára, a tűz kardjának jogos birtokosára, Khaosz legyőzőjére!

A Sötétség Bosszúja 5.: Az Ég TemplomaNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ