- Percy! - kiáltott Ron a fiúnak. - Tarsd fel!
- Nem azt csinálom?! - ugrott el a fiú egy lángcsóva elől.Amíg Percy megpróbálta feltartani Khaoszt, Ron a sárkány mögé lopakodott.
- Istenek - suttogta - , adjátok, hogy sikerüljön!Amint Khaosz mögé lépett, Ron megpillantott egy nyílást a sárkány lábán.
Erről beszélhetett Nico - gondolta. De mit szúrjak belé? Nincs még egy botom sem.
Amint ezt gondolta, Ron mellett megjelent egy arany érme. A fiú még nem látott ilyen érmét, de olyan érzése támadt, hogy fel kell vennie és fel kell dobnia.Meg is tette, s mikor Ron már elkapta volna az érmét, nem érmét, hanem egy kardot kapott el egy hatalmas rubinttal a markolat és a penge találkozásánál egy rubint ékeskedett.
- Griffendél kardja - suttogta Ron, de nem gyönyörködött a kardban tovább, mert Percy veszélyben volt, és neki bele kellett szúrnia a kardot a Khaosz lábán levő nyílásba.Ron beleszúrta a tűz kardját a nyílásba, amitől Khaosz mind a hat fejével felordított, s összeesett.
- Vége? - kérdezte Percy zihálva.
- Még közel sem, Jackson! - ordította Khaosz hangja mindenhonnan, majd a hatfejű szörny zsugorodni kezdett.Addig zsugorodott, míg egy ember szerű lény nem állt Percy és Ron előtt.
A lény emberi arccal és testtel rendelkezett, egyedül hat keze emlékeztette Ront, hogy ez nem ember.Mindegyik kezében egy-egy kard jelent meg. Mind a hat nagyon furcán nézett ki, mert négy alsóbb kezében, mintha a kardok tűzből, vízből, földből és levegőből készültek volna, a két fölső pedig még ezeknél is furább volt. Az egyik szó szerint világított, a másik pedig sötétséget sugárzott. Korom fekete volt, de nem úgy, mint Nico sztűgiaia vas kardja, hanem... mintha maga a sötétség lenne. Mind a hat kard vibrált Khaosz kezében.
- Ezek a... - kezdte Percy.
- Igen, Jackson - válaszolta gyorsan Khaosz.
- De... hogyan?
- Mind a hat kardból kettő készült. Ez a hatos nálam van, mert én vagyok az első isten. A többi pedig... istemeknél kéne lennie - nézett a Ron kezében levő tűz kardjára. - Ügyes voltál, Ron Weasley.
- Mi?! - nézett rá nagy szemekkel Ron.
- Nem sokan tudnak a hidra alakom mögé lopózni és a pontos helyre beszúrni az egyik kardot. Nem hittem, hogy sikerülni fog neked.
- Sok minden van, amit még nem tud rólam.
- Hát igen. És nem is fogom őket megtudni, mert most meg foglak titeket ölni - mondta Khaosz és támadásba lendült.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Sötétség Bosszúja 5.: Az Ég Temploma
FanficPercy a Káoszban ragadt és egy Albus Dumbledore nevű ember szerint segítség nélkül lehetetlen onnan kikutni. Ron Percy segítségére siet a Káoszba, ahol nincs sem idő, sem semmi. Mindeközben a hetek többi tagja tudomást szerez a levegő kardja helyz...