+ Ron

135 6 1
                                    

Miután Khaosz kiütötte Ront, a fiú valahogyan kiszállt a testéből. Pont, mint Percy, amikor az Árapály megvédte négy átok elől. Csakhogy Ron nem a Káoszban kötött ki - mivel alapból ott volt - , hanem a normális világban. És nem hiszitek el, a saját testében.

Mikor a hajón felült az ágyán Percy teste mellett, Nico-t látta meg. A fiú megugrott ijedtében, amikor meglátta Ront felkelni (pedig inkább Nico rémisztette mindeg halálra az embereket).
- Te meg... - kezdte.
- Nem tudom, hogy vagyok itt - válaszolta Ron. - Khaosz kiütött és itt kötöttem ki.
- Khaosz kiütött?! - nézett rá nagy szemekkel Nico. - Mivel?!
- A sötétség kardjával.
- Hah... - hümmögött egyet a fiú. - És Percy?
- Ő még harcolt, amikor engem kiütött.
- Értem... - akadt el a fiú lélegzete. Nagy szemekkel fürkészte Ront, mintha azon gondolkodna, hogy milyen fajta lény lenne. - Ugye tudod, hogy vibrálsz?
- Tessék? - nézte meg a kezeit a fiú. És Niconak igaza volt: vibrált. De miért? Ron nem értette, hogy mi van. - Ez meg hogy lehet?
- Ez csak azt jelentheti, hogy nem teljesen kerültél vissza - magyarázta Nico. - Azaz egy részed még a Káoszban van. Azért vagy még életben.
- Ezt hogy érted?
- Ha teljes részedben kerültél volna ide, akkor vagy a lelked a Tartaroszban ragad, és akkor onnan már nem lehet téged kiszabadítani, vagy itt porladnál el.
- És akkor hogyan tudnék teljes részemben itt lenni? - kérdezte Ron.
- Csak akkor, ha az Ég Tempomában hozlak vissza - válaszolta Nico, majd Percyre nézett. - És neki is addig kell kibírnia a harcot...
- Mennyi időnk van még?
- Harmincnégy óra - hangzott Hermione hangja. - Mindjárt Floridában vagyunk.
- Hermione! - ment oda a lányhoz Ron, hogy megölelje. De egyszerűen keresztül esett a lányon.
- Nem érhetsz senkihez, amíg nincs itt a teljes lényed - magyarázta Nico.
- De jó... - fanyalgott Ron.

Ekkor befutott a szobába Jászon és Piper is.
- Srácok, készül... - akadt el Jászon szava, mikor meglátta Ront.
- Ron?! - nézett rá Piper is. Ron pedig gyorsan elmondta, hogy mi a helyzet, és hogy Percyt még mindig ki kell menteni.
- Nem jó... - motyogta Piper. - Ha Khaosszal egyedül harcol, akkor meg fogja ölni.
- Nem, ha megtalálta az emléket - mondta Nico. - És bízom benne, hogy megtalálta.
- Aha... - motyogta Jászon. - Amúgy csak azért jöttünk, hogy a kikötőben vagyunk. Mindjárt lehorgonyzunk, úgyhogy készülődjetek!

A Sötétség Bosszúja 5.: Az Ég TemplomaDove le storie prendono vita. Scoprilo ora