Lily egy tízéves kislány, a Griffendél házba tartozik. Két napja ismeri új barátait Percyt, Jászont, Leot, Hazelt, Markot és Elisabeth-t, Rebeca pedig az ikertestvére.
Amikor pár órával a csata előtt Trelanwey Percy vállát markolva mondott egy próféciát, nagyon megijedt. Majdnem hátraesett. Amikor pedig az igazgatói irodában megjelent egy szőke hajú lány, Annabeth, és két barátja, Frank és Piper, hogy segítsenek Percyéknek valamit megkeresni, szinte féltékenynek érezte magát. Főleg amikir Percy megnőtt, s a húszonéves srác lett belőle, s megcsókolta Annabeth-t.
Viszont amikor a csata elkezdődött, nagyon megijedt. Még jobban, mint Trelanwey próféciájánál. Látta az iskolát harcolni egy egész varázsló- és szörnysereggel szemben, illetve hét óriást, akik közül kettő Percyt akarta megölni egyszerre. Látta, hogy barátai hogy harcolnak: Leot tűzgolyókat dobálni, Hazelt egy villámgyors lovon vágtatni, illetve egy egész óriást és saját magát eltűntetni, Jászont két óriás ellen hadakozni és a Frank nevű srácot sárkánnyá változni és tüzet okádni két óriásra.
De még ez sem rémisztette meg annyira, mint amit Percy tett. A fiú kirobbantotta a bájitaltan terem falát, s rengeteg bájitalt kilebegtetni rajta. Látta Percyt a tómederből és a földből az összes vizet kiszívni és mindezt az összes óriásra ráküldeni, akik fájdalmasan felodítottak, majd egy férfi leszúrta őket háromágú szigonyával.
De a Lily a legjobban akkor ijedt meg, amikor Grindelwald és a három, mögötte álló ember halálos átkokat küldenek Percyre, aki csak annyit tett, hogy a földbeszúrta a kardját, letérdelt és lefordította a fejét. Mikor a négy átok eltalálta a kardot, az egy fehér robbanás kíséretében darabjaira robbant, Percy pedig egy métert hátrarepült. Most pedig a fiú ott feküdt előtte, semmi életjelet sem mutatva, Annabeth pedig a fiú mellkasán sírva.
Persze már mindenki tudta, hogy Percy túlélte a robbanást, s Ron már el is lett küldve a fiúért valami Káoszba. Ezt a helyet Lily egyáltalán nem tudta elképzelni, azt sem tudta, hogy egyáltalán van ilyen hely.
Először amúgy ő akart menni, mert érezte, hogy nagy szerepe lesz az Annabeth és Percy előtt álló küldetésben. És amikor ezt megemlítette másodjára is, amikor Reyna mondta, hogy hadihajókkal fognak San Fransiscoba jutni, akkor egy Rachel nevű vörös hajú lány letérdelt hozzá Annabeth mellé, és egy próféciát kezdett nekik szavalni. Sezemi olyanok lettek, mint Trelanweynek voltak: zöldek.
És ez miatt a prófécia miatt Lily még jobban azt érezte, hogy mennie kell a küldetésre.
- Tudom, hogy mennünk kell! - erősködött.
- De mondom, hogy fiatalok vagytok! - csattant fel Annabeth. - A válaszom: nem! Nem jöhettek!
- De...
- Hagyd, Lily - fogta meg a lány vállát Rebeca. - Úgysem engednek menni.
- Két nap alatt a hajóid el tudnak vinni minket Fiscoba? - kérdezte Annabeth Reynától.
- Csak akkor, ha a Szörnyek Tengerén áthajózunk - válaszolta. Lily látta, hogy Annabeth, Clarisse, Jászon, Tyson és az egyik szatír, Grover elsápadt.
- A Szörnyek Tengerén? - kérdezte Grover.
- Én sem teszem be oda szívesen a lábam - vallotta be Annabeth - , de Percy és Ron élete múlik rajta. Negyvennyolc óra alatt az Ég Tempomába kell érnünk, vagy Percy és Ron meghalnak, ha kijönnek.
- Nagyon jó... - motyogta Grover. - Örülök neki...
- Akkor jobb, ha indulunk - mondta Reyna, majd a tóhoz indultak, ahol - Lily nem tudta hogyan - egy csomó hadihajó bukkant fel a vízből.
- Én majd nem tudok segíteni a Szörnyek Tengerén - mondta Poszeidon Annabethnek. - Viszont azon kívül segíthetek, hogy minél gyorsabban haladjatok.Annabeth csak bólintott egyet, majd elindult az egyik hajó felé. Lily gyorsan odasúgta a barátainak:
- Mennünk kell srácok, vagy Percy nem fog sosem kijutni a Káoszból... akármi is az - mondta.
- Miért vagy ebben ennyire biztos? - kérdezte Mark.
- Érzem. Nem tudom megfogalmazni ezt az érzést, de ha nem megyünk, Percy és Ron meghal.
- De nem fognak felengedni...
- Nem is kell, hogy felengedjenek - mondta Lily, majd elindult a felé a hajó felé, amelyikbe Annabeth beszállt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Sötétség Bosszúja 5.: Az Ég Temploma
FanficPercy a Káoszban ragadt és egy Albus Dumbledore nevű ember szerint segítség nélkül lehetetlen onnan kikutni. Ron Percy segítségére siet a Káoszba, ahol nincs sem idő, sem semmi. Mindeközben a hetek többi tagja tudomást szerez a levegő kardja helyz...