+ Annabeth

131 6 1
                                    

Amikor Annabeth meglátta Ront, nagyon örült. Azt hitte, hogy Percy is felébredt, de miután Ron elmondta neki, hogy mi történt, Annabeth majdnem sírva fakadt.
- És egyedül harcol a Khaosszal?! - kérdezte Jászon. - Akkor sietnünk kell, vagy Percy nem éri meg a holnapot!
- Nem fog elbírni Khaosszal - aggódott Annabeth. - Főleg, hogy egyedül van. Az istenekre! Az első istennel harcol!
- Elbír vele, ha megtalálja magában az emléket - mondta Nico, majd Annabeth aggodalmas arcára nézve hozzá tette: - Még él. De ha azt akarjuk, hogy teljesen megmeneküljön, akkor el kell jutnunk San Fransiscoba!
- De mivel? Nincs sem kocsink, sem... hát konkrétan semmink, amivel el tudnánk Friscoig jutni - mondta Lily.
- De van - mondta egy kis idő múlva Thália. - De nem fog tetszeni ez az ötlet.
- Csináljuk! - vágta rá Annabeth, s mimdannyian elindultak a legközelebbi buszmegálló felé.
- Busszal akarsz menni a kontinens másik végére? - nézett rá Reyna.
- Igen - válaszolta Thália, majd mikor a busz megérkezett, felszállt. A többiek követték.

Thália a vezető mellett megállt, s mondott neki valamit, amit Annabeth nem értett. Mintha valami más nyelven lett volna, de nem ógörögül. De úgy tűnik, hogy a vezető megértette, mert mindenkit leküldött a buszról rajtuk kívül, s elindult.
- Mit mondtál neki? - kérdezte Annabeth.
- Csak annyit, hogy vigyen el Apollóhoz - válaszolta a lány.
- Apollóhoz?!
- Igen. Tudtommal most itt tartózkodik valahol Floridában.
- És segíteni is fog?
- Segíteni fog - mondta magabiztosan Thália. - Segítenie kell.

A Sötétség Bosszúja 5.: Az Ég TemplomaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora