+ Percy

149 6 3
                                    

- Jackson? - ment oda Ron Percyhez.
- Te meg hogy kerülsz ide? - kérdezte Percy, miután megölelte Ront, de a fiú csak ennyit tudott kinyőgni:
- Dumbledore.... professzor....? - nézett a fiú a férfira. - Maga....
- Igen, Mr. Weasley, én halott vagyok - válaszolta a professzor kicsit letörten.
- De hogy... hogy kerül ide?
- Mindenki, aki a halálos átok által halt meg, az ide kerül - mondta Percy.
- Akkor... - nézett körbe Ron, de Dumbledore megfogta a vállát.
- Őt már nem mentheted meg, Ron - mondta. - Percyt kell most kivinned. Érted? Ha túl sok ideig van itt egy lélek, akkor már nem lehet visszavinni az élők sorába.
- De... Ő a testvérem...
- Figyelj, Ron - mondta Percy. - néha jobb, ha a halott halott marad. Idelent - a Tartarosz alatt - nem sok esély van arra, hogy van már olyan lélek, aki nem akarna minket megölni.
- De akkor miért bízol Dumbledore-ban? - kérdezte Ron.
- Azért, mert érzem, hogy ő... más. Nem ölni akar. Hanem kijuttatni. Segíteni.
- És ezzel azt akarod mondani, hogy bárki, még a saját családtagom lelke is megölhet idebent? - kérdezte szomorúan Ron.
- Igen - válaszolta Percy helyett Dumbledore. - De nincs idő ilyen csevejekre! Ki kell innen juttatnunk titeket!
- Igaza van - csatlakozott Percy. - De merre? Egyáltalán hogy jöttél be?
- Nico küldött be, hogy megtaláljalak. Egy kaput tart nyitva éppen valamerre arra - mutatott az egyik iranyba. - A kapu a közeledésünkre meg fog mutatkozni.
- Akkor menjünk!

Percy és Dumbledore Ron után sétáltak, bár Percy nem értette, hogy a professzor miért megy velük. De ennek egyben örült is, mert - habár megmondani nem tudta volna miért - biztonságban érezte magát mellette.

Egy kis idő múlva Percy egy gonosz nevetés hallott. De ezt nem úgy kell elkéozelni, hogy egy ember állt mögötte és gonoszúl nevet, hanem úgy, hogy a hang mindenhonnan jött. Mintha egy isten nevetett volna.
- Khaosz! - ugrott meg Percy és a zsebébe nyúlt, hogy az Árapályt elővegye de aztán eszébe jutott, hogy a kard az szétrobbant, azért van most itt.
- Innen senki sem fog távozni - mondta a gonosz hang szintén mindenhonnan. - Aki a birodalmamba lép, az innen soha többé nem menekül el.
- Hát akkor fussunk - vetette fel a lehetőséget Percy, s Ron és ő futásnak eredt.
- Dumbledore professzor! - kiáltott vissza a férfinak Ron.
- Én nem mehetek, de ti menjetek! - kiáltotta vissza. - És emlékezz, Percy!

Ez volt a professzor utolsó szava, mert ekkor valami felnyúlt a földből, s porrá változtatta Dumbledore-t.
- Istenek! - kiáltotta Percy, majd Ronnal együtt továbbfutottak.
Az egyetlen lélek, aki segített és ki tudott volna minket juttani most elkárhozott...

A Sötétség Bosszúja 5.: Az Ég TemplomaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant