Lily nagyon megijedt, amikor zuhantak lefelé az égből. De Tháliánál nem lehetett jobban rémült, hiszen a lánynak épp a legrosszabb rémálma teljesült.
Egy ideig csak zuhantak. Azt sem tudták, hogy mennyire vannak magasan. Aztán valami történt. Lily egyszerűen elkezdte érezni a fuvallatot, a szeleket. Mármint nem hétköznapi értelemben, hanem félvéri értelemben. A lány még sosem érzett ilyet. Úgy érezte, hogy képes a szeleket irányítani.
Koncentrálni kezdett a süvítő levegőre, és egyszer azt vette észre, hogy nem süvít a szél. Körbenézett, s mintha egy szilárd talajon állt volna, bár alatta nem volt talaj. Thália pedig mellette állt.
- Ezt hogy csinálod? - kérdezte Thália, de Lily csak ennyit tudott kinyögni:
- Nem tudom.... Csak... csinálom.Lily úgy gondolta, hogy a szelek arra fogják őt és Tháliát repíteni, amerre ő gondolja. Így tehát a lány az Ég Templomára gondolt. Agyában a Templom pontos mása volt, hiszen csak egy pár perce estek le.
A szél eleget tett a lány akaratának, s felrepítette őt és Tháliát a Templomba, egészen pontosan a lyukon keresztül, amin kizuhantak.
Mikor mind a ketten megjelentek, mindenki, még a bika is csak ámultan nézte őket. Leszálltak a Templom "padlójára", s Thália a lándzsája a pajzsa és a lándzsája felé nyúlt.
Thália megtámadta lándzsájával a bika szarvát, s kis küszködés múlva le is tudta vágni az egyiket. A szarv csörömpölve hüllott a padlóra. Ekkor a bika megváltozott.
A fénylő bikából egy, a feketénél is sötétebb bika lett, és lila foltok úsztak benne. Mintha a fényből sötétség lett volna.
Thália újra támadásba lendült, de most a bika szarva beszívta a lándzsáját.
- Öööhm... Baj van - vette észre Thália, s a bika felöklelte fél szarvával. Mikor a bika Tháliához ért, Lily azt hitte, hogy a lányt is be fogja szívni a lény, vagy elporlad, de egyik sem történt, helyette úgy remegett, mintha fázna.
A bika Lilyre támadt, s a lány hátraborult az ijedtségtől, ami akkor elkapta. A sötét bika feje éppenhogy nem érte el a lány arcát. Megszagolta, s kinyitotta sötét pofáját, hogy megehesse a lányt.
- Belöle te nem eszel! - kiáltotta Mark, s egy karddal nekiugrott a bikának.Lily nem értette, hogy a fiú miért támadott ilyen hirtelen a bikára, hiszen mind a négyen, Mark, Elisabeth, Rebeca és ő, Lily csak tízévesek voltak, és eddig az egész csata során meghúzódtak.
De Lily még ennél is jobban nem értette azt, hogy hogyan került Mark kezébe kard.
Mark mellett még Annabeth, Rachel, Clarisse, Piper, Reyna, Jászon és Frank is nekiugrott a bikának, de mikor hozzáértek, mindannyian remegve repültek pár métert, fegyvereik közül valamelyik a padlón, valamelyik pedig a bikában végezte, és nem volt többé. Mikor Leo dobott egy tűzgolyót a bikára, az is eltűbt benne, mintha egyszerűen csak szeretné az olyan finomságokat, mint a tűz, a villám, a lándzsa vagy a kard.
Mikor Lily a barátaira nézett, mindenki kétségbe volt esve. Viszont ő maga is bepánikolt, nem is tagadhatja. Hiszen van egy bika, amit konkrétan lehetetlenség megölni, mert mindent, ami hozzáér elnyel.
Már épp kezdett volna beletörődni a halálba, de ekkor egy tűzcsóva találta el a bikát, aki erre eldőlt. Lil, először azt hitte, hogy Leo próbálkozik, hiszen ő a "tűzember", ő tud tüzet idézni a kezéből. De mikor Leora nézett, azt vette észre, hogy a fiú is csak keresi, hogy ki volt az, hogy ki küldött egy olyan erős tűzcsóvát, ami le tudta borítani a lábáról a bikát.
De Lilynek nem kellett sokáig keresgetnie az illetőt, mert Leo mellett megjelent. Percy volt az, egy kétágú, lángoló kardot szorongatva a kezében.
VOUS LISEZ
A Sötétség Bosszúja 5.: Az Ég Temploma
FanfictionPercy a Káoszban ragadt és egy Albus Dumbledore nevű ember szerint segítség nélkül lehetetlen onnan kikutni. Ron Percy segítségére siet a Káoszba, ahol nincs sem idő, sem semmi. Mindeközben a hetek többi tagja tudomást szerez a levegő kardja helyz...