Lily Rebeca, Mark és Elisabeth társaságában az egyik hadihajó fedélzetén rejtőzködött egy ponyva alatt. Mikor kihajóztak, valami varázslatos módon már nem a roxforti tó medrében úszkátak, hanem a tengeren. A nyílt tengeren.
Innen már nincs visszaút - gondolta Lily, és teljesen igaza volt.Így ment ez pár óráig, hogy a hajón rejtőzködtek, de aztán felrántották róluk a ponyvát.
- Ti meg mit kerestek itt?! - vonta őket kérdőre egy rövid, fekete hajú lány. Lily úgy tudta, őt hívják Tháliának.
- Ööö... hát... - dadogta Lily. Nagyon megrémült, mikor felfedezték őket. De a lány csak mosolygott, és kedvesen azt mondta:
- Emlékeztetsz Percyre - nézett Lilyre. - Egyszer ő is a tilalom ellenére elindult, mikor Annabeth fogságba került. Hatan voltunk azon a küldetésen. De csak ötnek kellett volna mennie. Percy volt a hatodik. De áruld már el, hogyan jutottatok fel a hajóra?
- Csak felsétáltunk - válaszolta Rebeca teljesen őszintén.
- Csak felsétáltatok... - visszhangozta Thália. - Gyertek velem!A gyerekek kénytelen kelletlen Thália nyomába eredtek, aki egy kabinba vezette őket. A kabin hatalmas volt. Volt benne egy csocsóasztal, egy pókerasztal és egy ágy, illetve még egy íróasztal és egy szék is.
A pókerasztalnál éppen tanácskodás folyt.
Mikor Thália bement a kabinba, mindenki felé nézett. És így meglátták Lilyéket is, aki Thália háta mögött álltak.
- Ti meg...?! - nézett rájuk Annabeth.
- Tudom, hogy butaságnak hangzik - kezdte Lily - , de érzem, hogy a templomban majd csak velünk tudjátok megmenteni Percyt, vagy amikor átjönnek, meghalnak.
- Dehogy hangzik butaságnak! - mondta Annabeth szúrós hangon. Lily már majdnem megkönnyebbült, de aztán Annabeth megtoldotta: - Ez egyenes őrültség! Miért gondoljátok, hogy ti meg tudjátok menteni?
- Megérzés... - vallotta be Lily, majd barátaira nézve megkérdezte: - Most ugye visszavisztek minket?
- Az sajnos már nem opció - mondta Hazel. - Már nincs két napunk San Franciscoba érni. Ha visszafordulunk, és visszavisszük őket, akkor azzal Percy és Ron halálos ítéletét írjuk alá.
- Igaza van - mondta Nico.
- És a Tábor? - kérdezte Jászon is.
- Azt is elhagytuk már - válaszolta Thália.
- Nem az! Hanem a Jupiter Tábor!
- Az nem egy hülye ötlet - helyeselt Reyna.
- Viszont azzal is egy csomó időt vesztenénk - mondta Frank. - Szétválni meg nem kéne, mert nem tudjuk mi vár a templomban.Annabeth sóhajtott egy hatalmasat.
- Akkor csak az maradt, hogy jönnek - jelentette ki, majd Lilyre nézett. - De csak akkor, ha nem csináltok semmi butaságot, és mindig követitek a parancsaimat.
- Persze! - vágta rá Lily és Mark egyszerre.
- Gyertek! - mondta Thália. - Megmutatom a kabinjaitokat.
ESTÁS LEYENDO
A Sötétség Bosszúja 5.: Az Ég Temploma
FanficPercy a Káoszban ragadt és egy Albus Dumbledore nevű ember szerint segítség nélkül lehetetlen onnan kikutni. Ron Percy segítségére siet a Káoszba, ahol nincs sem idő, sem semmi. Mindeközben a hetek többi tagja tudomást szerez a levegő kardja helyz...