Szerencsére Percy nem a Káoszba tért vissza, hanem csak a Golden Gate hídra. Amit azért eléggé furcsállt.
- Áh, már itt is vagytok! - szólította meg őket egy alak. Percy Apollóra ismert benne. - Percy, örülök, hogy kint vagy.
- Itt van, amit akart - adta oda Annabeth a fénylő bikaszarvat az istennek.
- Ügyes - mondta Apolló öszinte meglepődéssel. - Ki ölte meg?
- Percy - válaszolta gyorsan Elisabeth.
- Hmm... - mérte végig Percyt az isten, mintha még nem is látta volna. - Melyikkel?
- Tessék?
- Melyik kardot hoztad ki a Káoszból?
- A tűz kardját - válaszolta Percy, s elővette a vörös érmét, megmutatta Apollónak, majd újra elrakta.
- És milyen volt? - tette fel az újabb kérdést az isten. - Milyen volt az istenek egyik leghatalmasabbikával találkozni? Milyen volt vele harcolni?
- Hát én úgy hiszem, hogy ő a leghatalmasabbik, szóval...
- Nüx sokkal erősebb nála - mondta közömbösen Apolló. - De én nem ezt kérdeztem. Milyen volt ellene harcolni? Milyen volt vele párbajozni?
- Nehéz.
- És hogy győzted le?Percy felvette a gyanakvó arcát, s mikor a többiekre nézett, úgy látta, hogy ők is. Miért érdekli ennyire az istent, hogy hogyan győzte le Khaoszt?
- Leszúrtam - hazudta Percy.
- Ahh... - dőlt neki buszának Apolló. - Csak úgy véletlenül?
- Hát... hibázott egyet - hazudta tovább Percy.
- Aha... Hibázott... - ismételte meg az isten. Mégegyszer a kezében levő szarvra pillantott, s zsebre rakta. - Hát akkor minden jót, félvérek!Miközben ezt mondta, Percy észrevette, hogy az isten végig Percy szemébe bámult, mintha meg akarná ölni. Nem értette, hogy mi van az istennel.
Köszönése után az isten beszállt a buszába, s elrepült.
- Ez mi volt? - nézett Annabethre Percy.
- Fogalmam sincs, de nekem sem tetszik. Mintha... nem lenne önmaga.Annabethnek igaza volt, hiszen Apolló mindig jókedvű isten volt, és folyamatosan csak a haikukat szavalta el Percynek, mikor találkozott vele. Ez nem az igazi Apolló volt. Történt vele valami.
- Mehetünk? - kérdezte Ginny.
- Hova? - kérdezett vissza Percy.
- A Félvér Táborba! - válaszolta Piper.
- Ja, persze.Ekkor Ginny mellett egy főnix jelent meg. Kinkaku volt az.
- Nemár... - sóhajtott fel Frank, aki köztudottan fél a tűztől, ezért a főnixektől is.
- Ha el akarsz jutni a táborig, akkor fogd meg Hazel kezét! - utasította a fiút Ginny, s a fiú engedelmeskedett is.A főnix lángra lobbant, s mindenkit elvitt magával tűzbe bukolózva.
ESTÁS LEYENDO
A Sötétség Bosszúja 5.: Az Ég Temploma
FanficPercy a Káoszban ragadt és egy Albus Dumbledore nevű ember szerint segítség nélkül lehetetlen onnan kikutni. Ron Percy segítségére siet a Káoszba, ahol nincs sem idő, sem semmi. Mindeközben a hetek többi tagja tudomást szerez a levegő kardja helyz...