- Percy! - kiáltott a fiúnak Ron, majd átdobta neki a tűz kardját. Percy elkapta és éppenhogy ki tudta védeni Khaosz első támadását. De még ettől is hátrapördült.
- Tudod, Percy Jackson, a barátaid is mindjárt meghalnak - jelentette ki boldogan Khaosz. - És akkor a leányom győzedelmeskedni fog. Végre az egész nyomorult világotok el fog pusztulni.Mégegyszer támadott Khaosz, de ez elől most Percy kitért, majd egy csapást beadott az istennek. Khaosz hátából egy csíkban folyni kezdett az ichor, a halhatatlanok vére, az aranyvér.
- Ezt megkeserülöd, hérosz! - ordította Khaosz, majd Percyre vetette magát.Hat kardjával eszméletlenül gyorsan támadta Percyt, aki egyre csak fáradt. Ekkor Ron vetette magát Khaoszra... de most szó szerint.
A fiú ráugrott az isten hátára és folytogatni kezdte, de az ledobta magáról, majd lesújtott Ronra Nüx kardjának testvérével - hogyha lehet így nevezni egy kardot.
Ron elgurult a kard elől, de amikor az a talajhoz ért, egy sötét hullám szántotta végig a Káoszt. Ron megpördült, s a földre esett. Percy onnan tudta, hogy a fiú még él, hogx fájdalmasan felnyőgött. És persze nem vált porrá.
Khaosz elindult az eszméletlen fiú felé, de Percy az útját állta.
- Bolond vagy, Percy Jackson, ha azt hiszed, hogy le tudsz győzni - nevetett, majd a víz kardjával Percy felé sújtott. Mikor Percy kivédte a csapást, a két kard, ami egymáshoz ért, egy kis füstöt hagyott maga után.Percy újra Khaoszra támadt. Mikor az isten éppen védte volna ki három kardjával is a támadást, Percy oldalra ugrott, és onnan támadta meg Khaoszt. És ezzel a csapással Percy tudta, hogy most idegesítette fel teljesen az istent.
Az egész Káosz beleremegett, amikor Khaosz felordított. Aztán támadt csak Percyre.
Khaosz a föld kardjával vágott egyet, de Percy elugrott előle. Majd a tűz kardját használta, hogy Percyre támadjon. Amint a fiú az elől is elugrott, a kardból egy tűzcsóva jött ki. Majd a víz kardjából egy vízcsóva.
Ugyan Percy a tengerek istenének, Poszeidonak volt a fia, ösztönei azt súgták, hogy ne álljon ennek a víznek az útjába. Percy ez elől is elugrott, de most Khaosz erre számíthatott, mert az isten egy tolórúgással fellökte Percyt, akinek a kezéből ki is esett a kardja.
- Itt a játék vége, Percy Jackson - mondta Khaosz, majd a fény kardjával szúrt egyet Percy felé.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Sötétség Bosszúja 5.: Az Ég Temploma
FanficPercy a Káoszban ragadt és egy Albus Dumbledore nevű ember szerint segítség nélkül lehetetlen onnan kikutni. Ron Percy segítségére siet a Káoszba, ahol nincs sem idő, sem semmi. Mindeközben a hetek többi tagja tudomást szerez a levegő kardja helyz...