+ Annabeth

152 6 1
                                    

- Hogy fogunk eljutni Friscoba? - kérdezte Jászon, miközben Piper és Hazel Annabeth-t vígaztalták. - Nincs hajónk, sem repülőnk, főnixxel meg így nem tudunk utazni - mutatott Percyre, Ronra és Nicora, aki nagyon szugerált Ron mellett, szintén fekve.
- Mivan az Argóval? - kérdezte Hermione.
- Az Argo felrobbant még júniusban - válaszolta szomorúan Leo.
- De te meg tudod javítani, nem? - kérdezte Harry.
- Megtudni megtudom, de nincs rá időnk. Túl sokáig tartana.
- Akkor maradtak a hadihajóink - lépett elő egy barna hajú lány. Annabeth Clarisset ismerte fel benne.
- Mennyi van? - kérdezte Frank.
- Elég sok - válaszolta Reyna, majd a Percy és Annabeth mellett álló férfira nézett, s elkerekedett a szeme. - Neptunusz?!
- Poszeidon - válaszolta az isten.
- Miért...?
- Mert segítettem Percynek megölni az óriásokat - felelte szomorkásan az isten. - De aztán cserben hagytam...

Reyna a megdöbbenéstől nem felelt. Vajon az ő anyja is így reagálna, ha a szeme előtt veszne el a Káoszban?
- Akkor a hadihajókkal megyünk - döntötte el Jászon, majd Percyt, Ront és Nicot felrakta társai segítségével egy-egy hordágyra, majd elindultak a roxforti tó felé.
- Hé! - kiáltott Annabeth felé négy gyerek. Három lány és egy fiú volt. - Mi is menni akarunk!
- Túl fiatalok...
- Igen, ezt már az előbb is hallottuk, amikor Mr. Weasleyt beküldtétek Percyért - mondta az egyik lány. - De mennünk kell! Érzem!
- Tudod...
- Lily.
- ...Lily, én is ilyen voltam régen. Mindig menni akartam küldetésekre - mondta Annabeth könnyezve. - Az első küldetésemet Percyvel és egy barátommal, Groverral vittem véghez. És... - sóhajtott egyet a lány. - Nagyon akartam azt a küldetést. De amikor vége volt, már nem akartam annyira. Mind a hárman majdnem meghaltunk. Mikor Percy az első Nagy Próféciát bevégezte, remélte, hogy nem lesz több prófécia róla. Erre itt van még jópár. Hidd el, Lily, nem jó ilyen küldetésekre menni.
- De nekünk most mennünk kell! - erősködött Lily.
- Belevaló lány vagy, az biztos - lépett oda Rachel is, majd leguggolt Annabeth mellé. Ekkor szeme zölden világítani kezdett.

"Az elveszett meglészen,
Lent és fent mind egyben.
Az első isten haragjától
Megszökni lehetetlen, csak az Ég Házából.
Négy elem egyesítése,
Feltámadt lélek győzelme vagy végzete."

A Sötétség Bosszúja 5.: Az Ég TemplomaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora