Lucy odsunęła się i zobaczyła alexa -odłóż broń -powiedział mężczyzna i kopnij -dodał-Piotr kiwał głową żebym tego nie robiła ale nie chciałam żeby mu się coś stało.-Odłożył broń ale alex nagle wstał i otworzył klatkę a resztkami sił skoczył i powalił mężczyznę ale niestety dostał kulką w brzuch -alex nie !! -krzyknęła lucy i pobiegła do alexa a piotr skuł faceta .-Piotrek jedź z nim do weterynarza szybko a ja zostane z tym panem -powiedziała lucy -dasz rade -spytał się jej -tak -powiedziała.
Komisarz jechał jak najszybciej się da -trzymaj się brahu nie zostawiaj mnie rozumiesz -zaczął mówić do alexa,alex jednak po woli tracił przytomność bo bardzo dużo krwi stracił i był osłabiony.Dojechali na miejsce komisarz wziął alexa na ręce i bieg do weterynarza.-Mój pies nie jadł od kilku dni jest bardzo osłabiony i dostał kulkę w brzuch odrazu wzięli go na operację ale Piotra nie wpuścili siedział na krześle sam i rozmysłał.
Tymczasem do lucy przyjechali koledzy z policji i zabrali mężczyznę a ona sama pojechała do weterynarza zaczęła się pytać po recepcji -Wie pani może gdzie jest policyjny owczarek niemiecki -spytała się lucy-tak właśnie wzięli go na operację a jego pan siedzi przed sala tu prosto i w prawo -powiedziała kobieta-dziękuję odpowiedział lucy i pobiegła. Zobaczyła Piotra który był załamany nigdy nie widziała go w taki stanie -Ej wszystko będzie dobrze zobaczysz -przytuliła się do niego -to przeze mnie teraz ma operacje to wszystko moja wina -mówił z wyrzutami. Po chwili przyszli
Ryś ,Leon,i każdy był zdziwiony że Nina.Nina wepchała się pomiędzy lucy a Piotra i zaczęła się do niego przytulać i mówić że wszystko będzie dobrze a tak naprawdę nic nie wiadomo.Lucy wstała i wyszła na dwór musiała się wypłakac była najbardziej zrzyta z alexem i nie mogła tez patrzeć na Nine i Piotra była trochę zazdrosna co rzadko jej się zdarza po kilku godzinach czekania wyszedł weterynarz i powiedział....Co powiedział weterynarza?
Co będzie dalej z Lucyną i Piotrem?
Czy alex przeżyje ?
Lucy robi się zazdrosna?
Lucy nie może żyć bez alexa i...?
CZYTASZ
Lucyna i Piotr-Komisarz Alex-Przyjaźń czy Miłość?
RomanceOpowieść o dwóch policjantach z łodzkiej komendy ,Lucynie i Piotrze z serialu Komisarz Alex. O ich kryminalnych zagadkach, w których pomaga im niezastąpiony pies Alex i współpracownicy. Dużo się zmieni, gdy przypadkiem się poznają. Lucy wróci na sta...