Lucyna :
Podkomisarz Lucyna Szmidt ma 30 lat pracuje w Łódzkiej Komendzie Policji, w której już kiedyś pracowała ,zanim przeniosła się do Wrocławia. Lucyna jest inteligentna, sprytna, pracowita, znana z ciętego języka .Jest też piękna i urocza co często wykorzystuje w sprawach. Lucyna ma rude włosy, niebieskie oczy,jest szczupła.
Piotr:
Komisarz Piotr Górski lat 32 pracuje w Łódzkiej Komendzie Policji kiedyś pracował w Krakowie w wydziale narkotykowym. Ma za sobą trudną przeszłość ale nie chce o tym mówić jest opiekunem Alexa. Piotr jest mądry, przystojny i zabawny.
Szybko rozwiązuje razem z ekipą trudne zagadki. Piotr ma blond włosy i niebieskie oczy oraz lekki zarost.Alex:
Komisarz Alex to owczarek niemiecki jest piękny i inteligentny. Miał dużo panów bardzo dobrze dogaduje się ze wszystkimi teraz najbardziej lubi Lucyne i Piotra oraz Ryśka który daje mu kanapki .Alex rozwiązuje wszystkie kryminalne zagadki.Najlepiej mu się pracuje w trio z Lucyną i Piotrem. Bardzo lubi bawić się.
Rysiek:
Starszy aspirant Ryszard Puchała pracuje w Łódzkiej komendzie. Zna sie bardzo dobrze na komputerach. Ma żonę Klaudusie i bliźniaki. Ryś jest przyjacielski ale potrafi być groźny. Nie lubi jak Alex zjada mu jedzienie. Ryś ma brązowe włosy i takiego samego koloru oczy.Nina:
Aspirant Nina Kruk pracuje w Łódzkiej komendzie. Na początku nie przepadała za Lucyną, ale teraz ją lubi. Podkochiwala się w Komisarzu Górskim. Pracuje bardziej na komendzie niż w terenie. Nina ma czerwone włosy i brązowe oczy. Jest bystra,inteligentna i piękna.Leon:
Leon Berger patolog policyjny. Pomaga w sekcji zwłok i ustala przyczynę zgonu. Główną cechą Leona jest czarny humor którego nigdy mu nie brakuje. Patolog wyróżnia się nie małą inteligencja i profesjonalizmem. Niektorzy są obrzydzeni,że można jeść i spać obok trupów w prosektorium. Leon jest bardzo wysoki i szczupły.
CZYTASZ
Lucyna i Piotr-Komisarz Alex-Przyjaźń czy Miłość?
RomanceOpowieść o dwóch policjantach z łodzkiej komendy ,Lucynie i Piotrze z serialu Komisarz Alex. O ich kryminalnych zagadkach, w których pomaga im niezastąpiony pies Alex i współpracownicy. Dużo się zmieni, gdy przypadkiem się poznają. Lucy wróci na sta...