Hej sorry ,że tak długo nie pojawiała się druga część ale nie miałam czasu i weny.Dziś jest dłuższa część wynagrodzenia za nieobecność.
Zapraszam do czytaniaLucy zobaczyła części ciała człowieka -Piotrek!!-lucyna krzykneła- Co? Coś się stało?-przyszedł i zapytał -o cholera !-powiedział -trzeba zadzwonić po techników i Leona.
-jak ktoś może tak zrobić?-spytała lucy-nie mam pojęcia ale wiem że to nie jest normalne -odpowiedziałem.
Jeszcze chwile czekaliśmy i przyjechali technicy i leon
-Jak wezmę to na swój magiczny stół ,jak coś znajdę to zadzwonię. Pojechaliśmy na komendę.
-Ej Lucy ty się mnie wcześniej pytałaś co bym zrobił jak byś się we mnie zakochała -powiedziałem - no pytałam i co z tego to były żarty -powiedziała lucy-a co byś ty zrobiła jak bym ja się w tobie zakochał -spytałem ona się na mnie popatrzyła. Nastała cisza dopóki alex nie zaczął szczeka i nie przyjechaliśmy na komendę.***
Na komendzie :
-Zachwile przyjdze Artur Zacharek mieszka nie daleko tego domu w którym znaleźliście zwłoki -powiedział Ryś - okej -odpowiedział Piotr siadając przy biurku i rozmyślając...
-Dzień dobry Artur Zacharek miałem przyjechać -powiedział mężczyzna -dzień dobry podkomisarz Lucyna Szmidt proszę usiąść -znał pan dobrze Andrzeja Króla -zapytała lucy -był bardzo miły,pomocy,ale ostatnio bardzo rzadko go widywałem w domu -oznajmił pan Artur-jeszcze lucy zadała kilka pytań i mężczyzna wyszedł -I co o tym myślicie skierowała się lucy do wszystkich(Piotra,Ryśka,Niny i Alexa).
-no nie wiem może miał jakieś problemy -powiedział Piotr- a lucy powiedziała-to jedź z Niną i Alexem do jego pracy i porozmawiajcie z nimi a ja z Ryśkiem poszukamy jakiś informacj-tak naprawdę to lucy pojechała by z Piotrem ale nie chciała zaczynać tej wcześniejszej rozmowy , a po drugie chciała żeby Górski zauważył Ninę nawet jak jej nie lubi-ok- powiedziała szczęśliwa Nina,że jedzie z Piotrkiem-lucy widziała ,że Piotr nie jest zadowolony z tego i chce o tym porozmawiać ale ona nie chciała .***
W samochodzie:
Ale super ,że nareszcie jedziemy razem -mówiła podekscytowana Nina- no Super-powiedział zażenowany Piotr bo chciał porozmawiać z lucy i jej wytłumaczyć niektóre sprawy ,ale ona wolała zostać-może masz ochotę i czas dziś wieczorem na piwo -zapytała się -okej.
Dojechali po rozmowie z pracownikami nie wiele się dowiedzieli na komendzie lucy powiedziała -ten facet chodził do klubu sportowego może tam pojedziecie popytać-ok-powiedział piotr myśląc że pojedzie z lucy ale nie pojechał.Okazało się że był jednym z lepszych piłkarzy i mógł mieć wrogów .Wrócili na komendę myśleli i myśleli .Dopóki Ryśka nie znalazł na komitet ze e mail w którym były groźby od jednego z piłkarzy.Lucy i Piotr jedzie do tego klubu i zabierzcie tego piłkarza -ok-powiedzieli,lucy nie była zadowolona z tego ale pojechała .W aucie jeśli chodzi o naszą wcześniejszą rozmowę to było wszystko na źarty wiesz -powiedział piotr-tak wiem-odpowiedziała lucy.Zanim się obejrzeli juź byli na miejscu.Weszli do środka .Ten piłkarz zaczął uciekać ale lucy i alex go złapał-Dobra robota lucy -powiedział Piotr-dzięki -odpowiedziała .Na komendzie przyznał się do wszystkiego i poszedł siedzieć .Lucy usiadła przy biurku i mówi jeszcze papiery i koniec na dziś-Ja juź zkończyłem-powiedział Rysiek i się pożegnał Kasia za nim i powiedziała Piotrowi ,że będzie czekać przy barze o 21.Jest 18 Lucy i Piotr wypełniał papiery -ja już skończyłam a ty -spytała się lucy-a jeszcze mam troche-Ej lucy dzieki-powiedział piotr - za co dziękujesz-lucy była zdziwiona-gdyby nie ty i alex nie złapał bym tego piłkarza -powiedział.-Ja już wychodzę do poniedziałku pa-lucy wyszła,a piotr patrzył się na nią jak szła i rozmysłał...gdy nie by 21 i nie szedł do baru z Kasią to by nadal rozmyslał ale alex szczeknął że jest 20 i i powinien pojechać do domu się przebrac .Był już przy barze Nina wyglądała pięknie miała turkusową sukienkę do kostek białe szpilki i rozpuszczone włosy.-Hej pięknie wyglądasz- powiedział Piotr-ty również nie najgorzej.Weszli do środka zajęli stolik i rozmawiali ale nie rozmawiało my się tak dobrze jak z lucy.-Ja już muszę się zbierać bo alex jest sam w domu zawieźć cie -powiedział Piotr-okej.Zawiązł nine do domu cały czas mówiła o sobie wkurza mnie to ale ja odwiozłem pojechałem do domu i poszłem spać.
A w tym czasie u lucy
Wróciłam do domu po pracy i oglądałam seriale urok bycia singlem ,a potem zasnęła.Nad czym Piotr tak rozmyślał?
Czy Nina zepsuje zauroczenie Piotra?
Czy piotr będzie w związku z Niną?
Piszcie odpowiedzi na te pytania😍😘😍
Pozdrawiam❤❤❤
CZYTASZ
Lucyna i Piotr-Komisarz Alex-Przyjaźń czy Miłość?
RomanceOpowieść o dwóch policjantach z łodzkiej komendy ,Lucynie i Piotrze z serialu Komisarz Alex. O ich kryminalnych zagadkach, w których pomaga im niezastąpiony pies Alex i współpracownicy. Dużo się zmieni, gdy przypadkiem się poznają. Lucy wróci na sta...