Wspomnienie

613 21 2
                                    

-Dziś mija 6 lat od śmierci Marka był moim przyjacielem i kolegą z pracy.
-Usiadłam przy swoim biurku byłam sama na komendzie  i wspominałam nasze śledztwa z Markiem ,Alexem i Ryśkiem było wtedy bardzo smiesznie aż Alex do mnie nie podszedł i dał mi zdjęcie byłam tam ja z Rysiem,Markiem i oczywiście alexem na wakacjach.
-Alex pamietales-powiedzialam do alexa poczym go przytulił.
-Alex gdzie twój pan -zapytalam zdziwiona,po czym wpatrywałam się w zdjęcie.
Nagle przyszedł na komendę Piotr i zobaczył ze trzymam w jednej ręce zdjęcie a w drugiej przytyłam alexa.
-Cześć lucy -powiedziałem -alex mi uciekł nie mogłem go dogonić a widzę że przybiegł  do ciebie-powiedział uśmiechnięty ,poczym zobaczył zdjęcie i uśmiech mu spadł z twarzy-kto to jest?-zapytał-yyy to był mój przyjaciel i zresztą alexa też dziś mija 6 rocznica śmierci Marka bardzo mi go brakuje -powiedziała lucy poczym zaczęły lecieć jej łzy-dobrze już nie płacz przytulił ją piotr a alex przyglądał się całej sytuacji,nagle wszedł Ryś i mu mina posmutniał nic nie powiedział tylko się przytulił  do lucy a piotr się odsunął.
Zachwile przyszła nina a wszyscy stanęli prawie na baczność.-Hej mamy sprawę o kradzież i zabójstwo u jubilera-powiedziała i pojechała z Piotrem do jubilera.-Lucy,Rysiek i alex zostali na komendzie.-Jak tam lucy-spytał Ryś -ok bywało lepiej-odpowiedziała lucy z łzami w oczach.Przyjechala nina z Piotrem.-Ej słuchajcie po drugiej stronie jubilera jest kamera może na niej coś będzie-powiedziała nina-masz racje trzeba to sprawdzić -powiedział Ryś i zaczął przeglądać filmy z kamery.Okazalo się ,że to było dwóch rozpoznawalnych bandytów których się da szybko namierzyć.-jedźcie na ulicę towarową11-powiedzial Ryś.
-Ok -powiedzieli jednocześnie piotr i lucyna i pojechali.
Po drodze
-Lucy-zapytał piotr
-tak-odpowiedziała niepewnie-dlaczego ten twój przyjaciel zmarł -mieliśmy sprawę o zabójstwa i on pojechał do magazynu gdzie była przetrzymywania policjantka i on chciał ją zastrzelić i wtedy-lucy się rozplakala-on zasłonić ja swoim ciałem nie zdążyliśmy na czas tylko zdążę popatrzeć mi w oczy-powiedział smutna.

Dla lucy to był trudny czas i wiele wspomnień.
To był pierwsze przytulnie Piotra i lucyny
Czy będzie z tego coś więcej niż tylko przytulnie?

Hej podobał wam się rodział trochę tak sobie ale następne będą lepsze.Głosujcie jak wam sie podboa i piszcoe komentarze co bym mogla zmienic chetnie wyslucham.Widzę ze przekroczyliscie 400 odsłon za co bardzo dziękuję
Pozdrawiam😘

Lucyna i Piotr-Komisarz Alex-Przyjaźń czy Miłość?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz